Utomhusfikornas tid är här


I dessa soliga dagar är en kaffe på en uteservering alldeles perfekt tidsfördriv.
Älskar att titta på folk och lapa i mig av solens strålar.


Idag blev det en sväng på stan efter jobbet i det fina vädret. Härligt mycket folk ute som satt på uteserveringarna och samtalade och skrattade över en kaffe/te eller vad det nu var man drack. Underbara tider nu när det våras och vi bleka nordbor kommer ur våra hålor för att samtala och umgås ute på ett lite mera kontinentalt sätt. Fick med mig en ny deodorant och ett hårspray hem precis som planerat, så inget storslaget här inte.

 

Har använt min nya trench från Zara som jag fyndade i januari på rean för första gången denna onsdag. Jackan passar perfekt nu som en övergångsjacka så jag är supernöjd att jag plöjde ner en ynka hundralapp på den för några månader sedan. Fynd kallas det visst.  Förra året smygstartade jag med vårjacka mycket tidigare än vad jag har kunnat i år. Men nu hoppas jag ju slippa slita mer på vinterjackorna för denna gång, men  man ska aldrig säga aldrig. Hörde ryktas om snö(!) till helgen, måtte det vara falska rykten.   

 

Ikväll blir det Greys Anatomy och mys i soffan som gäller. Klädhögarna i gästrummet får vänta ett par dagar till känner jag innan de får flytta in i det nyrenovrade lilla dressingroomet.  

Ha en mysig kväll, på återseende! 

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Halloj!



Ja, visst är det härligt med denna årstid! :) Och så viktig för oss här uppe! Man får vara tacksam och försöka utnyttja varje soldag man kan, för man vet ju inte hur många man får för året.



Hann själv med lite balkonghäng i eftermiddag. :) Precis straxt innan jag behövde gå in för att ta itu med andra saker, gick solen i moln och det blev kyligt att sitta ute. Perfekt tajming! ;)



Massor kramar!

Ps. Du gör rätt i att låta klädkammaren vänta till energin strömmar till. Både kläderna och nya kammaren är ju kvar! ;)

2010-04-14 @ 19:06:22
Postat av: Malin S

Utomhusfika i suburbcentrum är exakt det som vi sysselsatt oss med idag. Endel promenerande också. Mysig dag!



Ha en bra kväll raring! kramar i massor

2010-04-14 @ 19:11:16
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Ja, det är underbart att våren äntligen är här! Härlig bild :)



Kram!

2010-04-14 @ 19:47:51
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Eva

Blir super nyfiken på det nyrenoverade dressingroomet! Ska bli kul att se det färdiga resultatet.



MVH Eva

2010-04-14 @ 19:49:14
Postat av: Alexander

Snö till helgen, NO WAY JOSÉ!

Trevligt med fika i solen.



Ha en fin kväll och en bra dag på jobbet!



/A

http://www.maxiander.se

2010-04-14 @ 21:17:20
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Magdalena

Inte mer snö får vi hoppas :)

2010-04-14 @ 22:37:02
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Är fruktansvärt nyfiken på hur ert dressingroom ser ut:) ska bli skoj o få se bilder när det är klart:) Kaffet såg rikitgt gott ut:) så mysigt o sita ute nu i det fina vädret o fika:) krams

2010-04-14 @ 22:54:54
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0