Happy onsdag


Har en retlig hosta just nu och en halvtaskig hals så det
blir många koppar med detta nya teet med nypon och
hibiskus på kvällarna.


Happy onsdag får jag allt benämna denna dag mitt i veckan eftersom allt flutit på så bra. Inga missöden, inga besvikelser utan bara glada miner och besked. Blir lasange till middag ikväll och den står just nu i ugnen och puttrar och om si så där 10 minuter så är den färdig och redo att intas med en grönsallad med körsbärstomater och sugarsnaps och iskall cola.

Blev inget solande på balkongen idag som jag tänkt när jag satt inne på kontoret och blickade ut på det strålande vädret. Det hade helt enkelt hunnit mulna över när jag väl kom hem. Var nästan helt säker på att våren var här för att stanna efter de senaste varma dagarna men jag får nog glatt vänta ett litet tag till för nu väntar det dagar med regn och svalare temperaturer igen enligt uppgift, hmmm!

Nu: Lasagne! Ha en riktigt mysig kväll så hörs vi imorgon igen! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Härligt med en Happy dag!

Förstod i går att det var något speciellt idag och jag tror och hoppas på en liten bebis...inte för att jag vet om du vill eller vad jag har med saken att göra...men jag tycker det skulle vara sött. Hoppas du inte tar illa upp, det där med bebisar är så personligt och inget jag tar för givet att man vill/kan. Min bästa vän har valt bort barn och det är ok, hon är däremot gudmor åt min dotter!



Ha en fortsatt härlig vecka!

Kramar ;-)

2010-04-28 @ 20:14:09
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Malin S

Puh, nu har jag plockat ihop alla leksaker (och kivilyktor, fjärrisar och annat) som Amy röjde runt med. Härligt med sådan energi och jag får mig ett träningspass också, ha ha!



Ha en fortsatt bra happy-måndag! =) kram

2010-04-28 @ 20:20:24
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA förlossningen var något magiskt fattar inte rikitgt vart man fick kraften ifrån men ut kom världens sötaste William:) Det var det värt! :)

2010-04-28 @ 22:57:55
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon Anna!



Hoppas du kryat på dig med halsen! :)



Vädret här blev också mulet med ngn regnskvätt igår kväll. Solen ser ut att lysa med sin frånvaro idag också tyvärr. :(



Ser i ditt inlägg nedan att du inspireras av hörnsoffa. Vi kan sakna hörnsoffa ibland, faktiskt. Hade det innan den vi har nu, och en hörnsoffa känns både rymlig och mysig att krypa upp i. Däremot är den inte så lättplacerad alla gånger, om man vill ha en öppen känsla och inte en "sluten tv-hörna". Men det beror ju så klart på planlösningen också.



Massor kramar!

2010-04-29 @ 05:56:32
Postat av: Sara

Hej!

Jag undrar om du inte kan lägga upp receptet på din lasagne?

Ha en härlig dag!

Kram/Sara

2010-04-29 @ 11:16:33
Postat av: pillan

Ser gott ut det där teet! Måste provas.. Hoppas du känner dig bättre nu när det blir härliga MAJ i helgen!



//PIllan

2010-04-29 @ 14:26:51
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sara:

Jo det kan jag väl göra =) Får knåpa ihop ett inlägg de närmsta dagarna. Kram

2010-04-29 @ 17:03:25
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0