Festligheter på Grev Turegatan


Påväg i hissen med famnen full av liljor till födelsedags-
barnet samt en flaska rosa Champagne

Mingel i köket som synes

Maken poserar glatt efter ett glas vin

Födelsedagsbarnet Yasmin till vänster & Thaby till
höger

Hinkar fyllda med roséflaskor och is, snittar och goda
små smördegsknyten.


Sköna Lovisa och Helena på partyhumör

Lovisa fastnade på ytterligare på en bild. Här med Fredrik
som brukar fixa riktigt skojiga fester. Vi missar tyvärr
hans inflyttningsfest om några veckor då vi är på bröllop 

Godmorgon måndag! Börjar med att bjuda på en kavalkad av bilder från lördagens 30-årsfest hos söta Yasmin och hennes Daniel. Riktigt fint ordnat i sekelskiftslägenheten och hur trevligt som helst.

Denna helg gick alldeles för fort. Hade lätt kunnat vara hemma några dagar till, men jag får se det från den ljusa sidan. Nu är det bara tio arbetsdagar kvar innan min och makens semesterresa till New York går av stapeln. Kollade in Sofi Fahrmans blogg i helgen och kan konstatera att det är grönt i New York och likaså shortsväder så det gäller att packa smart känner jag. Som jag längtar tills vi strosar på Manhattan, picnickar i Central Park och går ut och äter god mat om kvällarna.

Nu måste jag sluta drömma och fixa frukostmackor. Ha en bra start på denna veckan.

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin S

Bekväma skor skulle vara nummer ett på min packningslista inför en NY-resa. Jag vill också dit!!! Men jag är glad för din skull som får uppleva New York och dessutom på våren. Kan inte bli bättre! Hoppas att du får en bra jobbdag raring. Kram.

2010-04-26 @ 08:55:03
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina bilder! Såg ut att vara en trevlig fest.



Åhhh, nu är det inte långt kvar till er resa till NYC. Spännande :) Har ju själv aldrig varit där men är riktigt sugen på att åka så jag kommer nog lusläsa alla New York inlägg!

2010-04-26 @ 08:56:01
Postat av: Maria

Vilken trevlig helg ni har ser ut att ha haft! Du är lika vacker som alltid. De 10 dagarna fram till er New York resa kommer säkert gå fort. Hur länge ska ni vara där?

Ha en härlig måndag! Kramkram

2010-04-26 @ 08:57:13
Postat av: Maria

Men åh vad härligt med en resa till New York, dit vill även jag resa nåndag. Min kompis var dit förra året och hon sa att det var den bästa resan hon gjort. Hoppas att eran resa också blir bra.



Ha en bra måndag och vecka. Kram Maria.

2010-04-26 @ 09:14:32
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Förmiddag!



Blev visst ngt fel när jag skulle posta mitt inlägg, så jag gör ett nytt försök.



Synd att helgen kändes kort för er. :( Här kändes det som vi hann mycket, men helgen hade gärna fått vara ännu längre. :)



Är sugen på att köpa hem liljor och blir ännu mera frestad när jag ser födelsedagsbarnets bukett. :) Är inne på allt vad växtlighet heter just nu och säsongens balkongplaner är i full gång. Det svåra är bara att välja bort, för allt få inte plats. ;)



Ska du själv driva upp ngt på balkongen?

Överlevde ditt "träd" den kalla vintern?



Massor kramar!

2010-04-26 @ 09:20:39
Postat av: Jennie

Daniel vännen, Daniel... Inte David.



Kram

2010-04-26 @ 11:57:33
Postat av: Kidelin bloggen - Therese

NY låter helt helt lovely. Du och maken får säkert en toppensemester där.

2010-04-26 @ 12:44:20
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Tella

Åh, vilken fin frisyr du hade!

2010-04-26 @ 12:59:58
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0