Onsdag med många bollar


Vitt, vitt, vitt vad ska man säga färglöst kanske, men vi gillar det maken & jag :-)

Så var det återigen onsdagkväll och jag har hunnit med att komma hem efter en helt ok jobbdag, varken mer eller mindre och en eftermiddag i diverse butiker. Fick tag i det jag tänkt och hann även med att spana in lite höstkläder och även ett par skor. Hade tänkt skippa det denna dag, men jag har verkligen svårt att låta bli när jag väl glider förbi en "intressant" butik. Hemma blev det sedan middagslagning, tvättning och en dusch. Många bollar i luften denna dag med andra ord, men det gillas! 

Sitter nu uppkrupen i sköna soffan för att se kvällens Idol, en god smoothie med smak av blåbär och hallon står framför mig och nu ska jag bara njuta av lugnet. Maken sitter här brevid och ser allmänt söt ut i sina glasögon och med fötterna på soffbordet ;-) 

Hoppas alla får en lugn och skön kväll, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin S

Lugnt och skönt här också. Nöjd Amy = nöjd mamma =)

XOXO/Malin

2009-09-16 @ 21:09:41
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Pethra

Snyggast med vitt, sedan kan man variera med lite olika färger efter humör och årstid.

2009-09-16 @ 21:18:45
Postat av: Anonym

Vilken tur du har som har en man som också gillar vitt!!! Det är ju så snyggt! Hemma hos oss skulle allt vara vitt om jag fick bestämma men man måste kompromissa ibland, så de svarta och grå inslagen i vårt hem står min man för. En jätte fin blogg har du, den följer jag varje dag !! ha det gott kram Mia

2009-09-16 @ 21:35:25
Postat av: Bella

Visst är det svårt att låta bli att kika in i intressanta butiker när man passerar :)



Din Mujilåda i förra inlägget är riktigt snygg, enkel, stilren och praktiskt!!



Hoppas du har en mysig kväll



Kramar Bella

2009-09-16 @ 22:05:39
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Skönt med en effektiv dag:)



Här blir det också smoothie, så smidigt och gott att slänga i både det ena och andra.



Sov så gott.



Kraam

2009-09-16 @ 22:05:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har också många bollar i luften här! =) Packar, tvättar, bloggar, jobbar och försöker vara en bra flickvän samtidigt =) Hihihi...



Jag tycker ni har otroligt fint hemma, "trots" mycket vitt! Viktigast är att man själv trivs!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kramar

2009-09-16 @ 22:18:46
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vitt är bara sååå fint. Lugnt och skönt.



SV: Ja just det, så var det. :) Det gäller att visa vad man går för och klargöra vad man vill. Jag älskar att jobba och förhoppningsvis resulterar det till mer jobb inom folksam. Det ska bli spännande att komma ut till kunder. Självklart lovar jag att kika in på ditt kontor och säga hej om jag besöker HK.



Sov gott, kramkram

2009-09-16 @ 22:23:40
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Anna,tycker ni har mycket fint hos er!Visst är det mycket vit,men mycket snyggt!Gillar också när ljust.Gillar dina ljusstakar på bordet,var har du köpt dom? Hur gör du dina " smoothie"? Ha en fortsatt bra dag! Kram

2009-09-17 @ 07:12:28
Postat av: anna

Vitt innehåller alla färger och är ju därför helt ultimat!

2009-09-17 @ 10:54:07
Postat av: Miia - There´s no place like home

Mycket vitt här hemma hos oss också. Snyggast så - enligt mig iallafall ;) Däremot tycker jag att andra kan få till det riktigt snyggt med mycket färg & mönster, men det är inget för mig.



Lät skönt med lugn kväll i soffan! Kraamar

2009-09-17 @ 11:38:02
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anna:

Ljusstakarna kommer från Hemtex och smoothie receptet ska jag strax lägga ut =) Kram

2009-09-17 @ 13:56:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Det ser verkligen jättefräscht ut! Jag gillar också vitt så detta faller mig verkligen i smaken! Hur snyggt som helst!



Vilken härlig blogg du har med lite av varje, sånt gillas!/Emmy

2009-09-17 @ 21:51:23
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0