Och här har ni vinnaren av "Män som hatar kvinnor"


TACK
för ALLA era fina KOMMENTARER!

I vanlig ordning önskar jag såklart att alla ni 105 tävlande kunde vinna. Men jag har bara en film så jag har helt enkelt lottat fram en vinnare..

... OCH VINNAREN ÄR...



... ELISABETH!!!

Postat av: Elisabeth

Hei! Alltid gøy med konkuranse! Skal se film nummer to i morgen på kino. Menn som hater kvinner var veldig bra, og jeg gleder meg til i morgen. Det hadde vært gøy å ha DVDn hjemme for det er en bra film som jeg har lyst til å se flere ganger. Ønsker dere en god helg. Elisabeth : )

2009-09-25 @ 16:47:06 

STORT GRATTIS ÄNDA TILL NORGE!!!


Mejla mig ditt fullständiga namn och adress till:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0