Och vinnaren är...



TACK för ALLA fina KOMMENTARER!

Jag har läst igenom allihopa och blir glad över alla fina ord.
Även skoj att ni ännu en gång uppskattat tävlingen
jag haft tillsammans med:
Creative Lounge

Jag önskar såklart att alla ni 129 tävlande kunde vinna, men det är tyvärr inte möjligt.
Istället har jag lottat fram en segare med hjälp av en snäll kollega
som fick välja en siffra mellan 1-129...



... OCH VINNAREN ÄR...

PERNILLA ERIKSSON
som skrev den 77:de kommentaren!!!
(kollegan valde siffra 77)

Postat av: Pernilla Eriksson
Något som jag försöker lära mig efter några jobbiga år... att ta till vara på varje dag...
Carpe Diem ringen är klockren för mig...fånga dagen...
Kram
2009-09-11 @ 07:40:40
 
GRATTIS Pernilla!!!


Mejla mig ditt fullständiga namn, adress samt vilken storlek på ringen du önskar
till:
[email protected]


♥ STORT TACK till Creative Lounge för samarbetet ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Anna!



Jag använder precis som du torrshampo i mitt hår emellanåt. Jag har testat ett flertal olika märken men Kisbys egna är min storfavorit. Om jag inte minns fel är det även det du använder? Jag tänkte bara fråga var du köper det? Jag har alltid köpt på Kicks men de säljer inte det längre. Mycket tacksam för svar. Tack för en bra blogg med härliga bilder och fina rader!



Kram Emelie.

2009-09-17 @ 12:54:51
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Emelie:

Du har helt rätt jag använder samma torrshampo. Det bästa enligt mig =) Jag handlar alltid mitt på Åhléns, så kika där så hoppas jag att du hittar det!



Tack förövrigt för dina rara ord!



Kraaamar

//Anna

2009-09-17 @ 13:16:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: pernilla

Åhhhhhh va glad jag blev!!!!!!!!!!!!!

Tack tack tack snälla ni!!!

2009-09-17 @ 21:03:53
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Pernilla:

Vad kul att du blev så glad =) Maila mig somsagt så kommer Creative Lounge skcika ringen hem till dig!



Kram kram!

2009-09-17 @ 21:09:16
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0