Sjöstaden i vacker höstskrud


Färggranna träd pryder just nu min promenadväg till och från jobbet.
Bakom det eldröda bladverket skymtar man Södermalm..

Här glider Sjöstadens egna lilla båt fram i Hammarby Sjö. Båten åker man 
gratis och går mellan just Hammarby Sjöstad och Södershöjder...

Vacker oktobermorgon. Väldigt härligt att se hur naturen skiftar i o m alla
olika årstider. Hösten kan verkligen vara oerhört vacker..

Kikar in här som hastigast denna morgon för att önska er en riktigt skön och bra torsdag. Ni som brukar läsa här inne känner till att jag strax ska bege mig ut på min sedvanliga morgonpromenad. Idag i hör och häpna strålande solljus. Var inte igår vi såg den glädjespridaren här i residensstaden, så det blev en glad överraskning när man gick upp ur sängvärmen denna morgon.

Jag känner mig förövrigt lite bättre i både knoppen och kroppen idag, tänk vad en god nattsömn och en omtänksam massage av ömmande muskler kan göra för välbefinnandet.

Som alltid hoppas jag att ni sköter om er och är rädda om varandra, på återseende!

Stor kram


Kommentarer
Postat av: Mahim

Godmorgon!



Sömn och lite sol är alltid bra för själen :)



Ha en bra torsdag!



Kram kram

2009-10-29 @ 08:11:12
Postat av: Carolines hemligheter

Attans att du känner dig lite krasslig, jag hade nämligen tänkt vara lite wild & crazy och höra om du ville ta ett glas vin med mig på Göteborg ikväll :-) Är så himla sugen på vin idag (haha, hur lät det egentligen?) och kom på att det skulle vara jättekul att speeddejta min Sjöstadsgranne :-)

Kram!!

2009-10-29 @ 10:28:04
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilken vacker höstbild på trädet! Ni har såå fint där ni bor, jag måste ta en tur till hammarbysjöstad nästa sthlms visit, om du är ledig kanske en bloggfika? Ni har säkert bra caféer hos er!



KRAM

2009-10-29 @ 11:45:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilka vackra höstbilder!

2009-10-29 @ 11:50:10
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej och tack för en bra blogg! HAr du haft något inlägg någon gång om hur du brukar sminka dig? Om inte skulle det i så fall vara kul att se. Du har väldigt fin sminkning tycker jag! Kram

2009-10-29 @ 13:54:49
Postat av: Ann-Louise

Skönt att du mår bättre idag och vad snällt av maken att massera, för det var väl han??!! ;-)



Jag försöker bara se det vackra med hösten för att orka mörkret och då är färgerna sååå otroligt vackra nu. Luften är hög och fräsch och man slipper svettas hi, hi.



Kram

2009-10-29 @ 15:45:42
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Härligt med sol! Här hade vi några glimtar, men det bjöds minsann regn också! ;)



Massor kramar!

2009-10-29 @ 17:52:58
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder, hösten är verkligen härlig sådana dagar.

2009-10-29 @ 20:13:21
URL: http://minaguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0