Högt över havet


Mina nya partyskor från H&M är skyhöga! Fråga mig inte hur man går i dem 
men snygga är de ;-)



God morgon! Vaknade ovanligt tidigt i morse före klockan ljöd, men det är nästan lite skönt. Drömde dock världens mardröm i natt. Kom precis ur duschen och nu blir det en tallrik fiberberikad gröt med lingonsylt framför sedvanliga Nyhetsmorgon som alltid är på här hemma på mornarna. Perfekt sätt att uppdatera sig om vad som hänt runt om i världen innan man beger mig mot jobbet och dagens alla måsten.

Som ni vet promenerar jag till och från jobbet i ur och skur och då är min Iphone från Apple verkligen en fantastiskt bra kompis att ha i väskan. Den är fylld med bra musik och just nu är det The killers och Pink som går på repeat i öronsnäckorna och som underlättar promenaderna avsevärt.  

Blogginspirationen är inte riktigt på topp just nu som ni kanske märker, men jag försöker peppa mig själv så det blir bättre. Blogg.se underlättar inte inspirationen i alla fall med tanke på HUR förbannat segt det är här inne på bloggen på kvällarna. Igår tog väl ändå priset? Vad är problemet? Så här på mornarna går det bra att skriva, men på kvällarna är det nästintill omöjligt om man inte vill få ett mentalt utbrott i anslutning! Grrrr!

Nej sötnötter nu måste jag piffa till mig inför denna tisdag. Tack för era mail och snälla kommentarer som dimper in!

På återseende senare och stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon!



Håller med dig om blogg.se till fullo, finns det något värre än när internet är så segt? Nja, kanske några saker men inte mycket ;-)



Vilka klackar, imponerande om du kan skrida fram i dem. Jag kan verkligen inte gå i högklackat, har tom gått en kurs på en möhippa i bästa "Miss Jay"-stil men det hjälpte nog inte mig så mycket. Fast den blivande bruden imponerade stort i 13 cm höga Loubotainskor :-)



Hoppas att du får en skön tisdag vid skrivbordet i höghuset, kramkram!

2009-10-13 @ 08:37:41
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vilka snyggingar :) Vart är de ifrån?



Kram!

2009-10-13 @ 08:58:00
Postat av: LiSSaN

Riktigt snygga high-heels! Hoppas du hittar inspirationen snart igen! Tycker du har ett otroligt fint hem och dina bilder är SÅ fina! Om du har lust får du gärna göra ett "hemma hos". : )

2009-10-13 @ 09:46:27
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej, inspirationen kan inte vara på topp jämt, oavsett vad det gäller. Det är högst mänskligt. :)



Trist att verktyget inte funkar som det ska. Vad jag hört har ju användarna klagat i åratal på att det är just segt...? Märkligt att det ska behöva vara så.



Massor Kramar!

2009-10-13 @ 10:14:16
Postat av: Mia ☆

Ursnygga skor, hade ingen aning om att H&M hade dessa ens! :)



Ja, blogg.se driver mig till vanvett på kvällarna numera. Hoppas de gör något åt detta snart!



Ha en riktigt skön tisdag, kram!

2009-10-13 @ 11:32:11
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: jenny

Grymt snygga.

Kan hålla med om att blogg.se är så segt på kvällarna, jätte trist!



Hoppas din inspiration snart kommer tillbaks, gillar din blogg jätte mkt! Kikar alltid in här varje morgon :) men vet hur det är själv inne i en sån period då man inte riktigt kan hitta på ngt kul att skriva om men men..

Hoppas du har en bra tisdag! Kram

2009-10-13 @ 12:25:30
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lise

Hei, jeg er ei norsk jente som liker bloggen masse:-)

Har et spørsmål til deg, lurte på om du vet om det er en Chanel butikk i Stockholm. Reiser til Stockholm om et par uker og kunne da tenkt meg en tur innom en Chanel butikk:-) Mvh Lise

2009-10-13 @ 13:08:58
Postat av: Linda

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

2009-10-13 @ 14:29:11
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/
Postat av: Annis

ÅÅÅH vilka snygga skor! MEN jag undrar också hur man går i de?!! Har du testat? Rapport mottages tacksamt! :-) Och så undrar jag vad du har för läppsitft på gårdagens bild? Snyggt är det iallafall! Ja hela du är ju fin och inte blir bloggen sämre av att du verkar vara en väldigt omtänksam & trevlig tjej! :-)

Kram från en trogen läsare

2009-10-13 @ 15:21:06
Postat av: Sue

Skorna är ju hur råa som helst!

Har nåt liknande och det är som du säger....problemos att gå i dem!



Blogga när du känner för det....vi finn s här.

Har ju som du vet själv svårt att komma igång igen och inläggen blir väl så där mindre bra!



Puss och mysig tisdag på dig!

2009-10-13 @ 15:26:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Karin

Nice pjuks =) Var de sköna??

Jag har varit lite skeptisk till H&Ms skor, då de varit lite stela och obekväma förut...



Bloggtorkan kommer och går, känn ingen press bara. Ligg lågt, så kommer den tillbaka så småningom.



Massa kramar från ett vinterlandskap i Norrland

2009-10-13 @ 17:15:55
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Carolines Hemligheter:

Ohhh 13 cm höga Loubotinskor inte illa :-) Hoppas er dag var bra hittills! Kram



Jenny:

De kommer från H&M. Kram!



LiSSaN

TACK SNÄLLA =) Massa kramar



Rebecca:

Ja det är urtrist när det inte vill fungera, har varit så bra ett tag och inget krångel, men nu så är det rent hopplöst på veckokvällarna!



Hoppas du haft en bra dag hittills!



Kram



Mia:

Ja visst är de, H&JM kan ibland ;-)



Ha en mysig kväll!



Kraam



Jenny:

Åhh tack snälla, blir sp glad av dina fina ord! Hoppas att din tisdag vart bra hittills! Kram kram



Lise

Tack snälla, vad kul att du gillar min blogg!



Skoj att du ska komma till Stocholm om några veckor, dock måste jag göra dig lite beviken för det finns ingen Chanelbutik i Stockholm/Sverige (vad jag vet) Tror närmaste ligger i Köpenhamn! Du får kika andra affärer när du är på besök här istället =)



Ha en fin kväll!



Kraamar



Linda:

Tack snälla =) Kram



Annis:

Haha - ja hur man går i dem det blir en annan femma. Lovar att ropportera när jag testat dem en kväll ;-)



Tack snälla för dina snälla och värmande ord!



Ang mina läppar så är det en läppenna (nummer 02) från Body shop i färgen; beech som jag använt och sedan har jag bara ett genomskinligt gloss över och vips så blir det den kulören :-)



Ha en skön kväll, kram kram!



Sue:

Ja visst är de råa ;-) Men dock som sagt ingen lek att rraska i, men det ska nog gå!



Hoppas du haft en bra tisdag!



Kraamar



Karin:

Sköna kanske är fel ord, dock tycker jag väl inte att det är hårdheten som är "problemet" utan mer att hålla sig snyggt på benen och inte se ut som bambi ;-)



Hua vinterlanskap låter inget vidare om du frågar mig ;-)



Ha en mysig kväll!



Kraaamar

2009-10-13 @ 17:38:41
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ojoj vilka skor ME LOVE!!

Kan tänka mej att du verkligen slår klackarna i taket med dem! :-)

Ha en skön afton Anna-Panna

Kramizz

2009-10-13 @ 17:41:52
URL: http://lillalallas.blogg.sel
Postat av: Annas inspiration

Oj oj vilka läckerbitar!!!



Mysig kväll

kraaam

2009-10-13 @ 18:46:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag övar i dessa skor varje dag.. Nästan! ;)



stor kram

2009-10-14 @ 15:02:04
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0