Godmorgon fredag!

 
Tidig fredagsmorgon i Sjöstaden framför Nyhetsmorgon
med en värmande kopp te innan jag ska bege mig ut i
höstkylan. 
 
Godmorgon på er, idag klev jag upp relativt pigg trots det rådande mörkret. Har sovit ensam denna natt då maken är i Skåne med jobbet för tillfället. Känns skönt att det är fredag och att det nu stundar två dagars ledighet framför mig. Imorgon ska jag ha tjejmiddag så ikväll blir det till att sätta sig och fundera på vad jag ska bjuda på för meny då jag inte riktigt har hunnit med att tänka ut detta ännu. Det kommer bli något enkelt, det kan jag redan nu lova. Jag föredrar att det ska vara enkelt i köket. För många och för tidskrävande moment är helt enkelt inte riktigt min meodi

Fick avi igår från posten och hoppas att det är Elflugan som kommit. Leveransen gick i så fall oerhört fort. Känns som vi har handlat en hel del till hemmet föregående månad, tur lönen kom in på kontot denna fredag ;-)

Nu ska jag ta på mig värmande jacka, stövlar och handskar och bege mig mot sista arbetsdagen innan helgen! Önskar er en riktigt bra dag!

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Godmorgon!



Jag är en "ny" läsare av din blogg, sedan ca 3 mån tillbaka, och den är verkligen ett "måste" för mig varje morgon nu =)

Många av dina recept är redan prövade, och vi njuter av dom hela familjen (jag, sambo, 2 barn: en flicka på 4 år och en pojke på 2 år).



Jag tänkte fråga om era tackkort till bröllopet.

Har ni gjort dom själva eller beställt från nånstans?



Tack för en härlig blogg, kram från Suzanne i Sundsvall

2009-10-23 @ 08:13:03
Postat av: Patricia

Har precis hittat hit och jag älskar redan det jag ser! kommer att följa din blogg dagligen!



Ha en trevlig helg!

2009-10-23 @ 10:29:52
Postat av: Bella

Oj blir det inte tefläckar på ert fina bord nu? Jag har brukar få det, och de går inte bort förutom med hjälp va skrubb och VIM, dock sliter det på mitt bord! Hur gör du?

2009-10-23 @ 11:16:59
Postat av: Rebecca

Halloj!



Hoppas du har en bra fredag!



Ja visst är det kul med nya saker till hemmet. :) Apropå julsaker, (som jag ju är sjukt inne på nu..hm..) så såg jag en så underbart fin ljusstake förra året, men tyvärr var den inte i min mans smak. Därför blev det inget köp. Det är både för- och nackdelar med att ha en man som bryr sig om hur det ser ut hemma! ;) Får se om vi ramlar över ngt annat som båda gillar.



Massor kramar!

2009-10-23 @ 13:46:18
Postat av: Saga & hennes mamma

Enkelt i köket, hrmf. Det måste vara en definitionsfråga, vi tycker att din mat ser rätt imponerande ut. Är iaf. övertygade om att morgondagens meny kommer gå gallant.



Kram Saga och Therese

2009-10-23 @ 14:17:47
Postat av: Jenny

Önskar dig en trevlig helg! Kram på dig!

2009-10-23 @ 15:28:08
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Håller med skönt med fredag!! Vad kul med tjejhelg igen! Hoppas ni får det riktigt trevligt och att du hittar rätta recepten.



Kram

2009-10-23 @ 17:01:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Malin S

Har du sett att Malena Enman, Charlotte Perelli och Sissela Kyle kör någon grej ihop i Berwaldhallen idag och imorgon?!



Trevlig helg!

kram

2009-10-23 @ 17:26:31
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag hittat tillbaka till cybervärlden :) Hur mår du? Hoppas allt är bra och att du fick en skön fredagskväll i din ensamhet.



Jag är inte alls avis på Elflugan ;)



Stor kram

2009-10-24 @ 10:06:04
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej svejs!



Happy lördag Anna.

Kram

2009-10-24 @ 10:41:38
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Suzanne:

Vad kul att du kikar in här varje morgon då det ju betyder att du gillar bloggen =)



Ang våra tackkort så är de beställda här ifrån:



http://www.qpix.se/design/c1rOLbQJ7rqtAN



Ha en fin söndag!



Kramar



Bella:

Tepåsen låg bara på bordet i någon minut så det hann inte bli någon fläck, brukar inte lägga dem på det viset men slarvade lite den morgonen ;-) Kram på dig!



2009-10-25 @ 15:37:43
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0