Sjöstaden by night


Sjöstaden påväg hem denna afton! Vackert...

Så var man hemma igen efter en riktigt bra Seminariedag. Bra upplägg och många intressanta ämnen som berördes. Det jag fastnade mest för var avsnittet "Människor i kris". Intressant att lyssna på psykologen som föreläste om människors olika reaktioner i utsatta situationer. Väldigt bra, tror att alla som deltog håller med om att detta var oerhört intressant. När föredragshållaren pratade var det nämligen helt knäpptyst i salen. Man hade kunnat höra en knappnål som föll till marken under den timman som han föreläste och då ska tilläggas att det var heltäckande matta i salen. Alla satt helt fängslade, som sagt en jättebra dag. 

Nu måste jag ta tag i kvällsmaten samtidigt som jag ska spana in när bönderna i "Bonde söker fru" får sina kärleksbrev. Maken är dessutom på ingång från sin arbetsdag, perfekt! Senare blir det mys framför Greys Anatomy. Imorgon är det redan torsdag och jag har fullbokat schema så vi får hoppas att jag hinner med att skriva några rader.

Simma lugnt nu och ha en skön kväll!

Stor kram ♥ 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skönt att det var så bra som du kände när du läste om dagen innan. Inte alltid det är så. Bilden är vacker men gud så mörkt det är redan!! Var inte längesen man sa sommar!!



Kramar och trevlig kväll, här kollas också på bönderna!!

2009-10-07 @ 20:27:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Så vacker kvällsbild, älskar stadsljus!



Föreläsningen verkade intressant, den hade jag gärna lyssnat på!



Kollar nu på Bonde söker fru,mysigt med bönderna som får kärleksbrev.. Kärlek är härligt!



Ha det så gott!

KRAM!

2009-10-07 @ 20:29:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Nicky

Fin stadsbild och vilken vacker profilbild!!!! :)



Kramar/Nicky :)

2009-10-07 @ 23:21:57
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Vilken vacker bild! :)



Roligt att det kändes som en bra seminariedag! :)



Massor kramar så här på morgonkvisten!

2009-10-08 @ 05:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0