Trötta ögon


Här i vår grå soffa från Furinova köpt via från Bolagret kommer jag att befinna
mig mestadels av denna torsdagskväll. En skön slapptorsdag med andra ord!
  


Helgens antågande
är återigen här och jag har känt mig riktigt trött denna torsdag. Vi kommer i säng alldeles för sent om kvällarna, så det är det som är boven i dramat. Vi ser nästan alltid på Seinfeld på kanal 5 innan vi somnar och flera dagar under veckorna slutar denna amerikanska komediserie inte förrän vid tolvtiden och det är för sent. Åtminstone för min del, jag kan inte prata för maken och hans sömnbehov. Så jag måste bli bättre på att verkligen se till att släcka lampan och verkligen somna tidigare, för idag har det som sagt satts sina spår och jag har och känner mig riktigt sliten och ögonen svider.

 

Så med tanke på ovanstående så kommer det att bli en lugn kväll och jag kanske t o m tar mig en skön och välbehövlig powernap i soffan under någon mindre intressant tv-program (är inte mycket som intresserar mig idag bortsett från Idol). Det vore onekligen skönt eller så satsar jag på tidig sänggång så man är pigg och fräsch när det vankas fredag och allt imorgon.

 

Hoppas att er torsdag var bra? Innan allt slappande ska jag nu bege mig till ICA och helghandla, skönt att ha gjort detta innan fredagen kommer.

 

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag brukar i vanliga fall vara kvällspigg men den här veckan har jag somnat tidigt, en kväll redan 21.30! Det har inte hänt sen jag var barn! hihii..

Men jag tror det är en hösttrötthet, bäst o sova än gäspa inför barnen om dagarna!



Jag insåg nu att idag har ju Emma Wiklunds kollektion för Lindex kommit ut så jag ska ta mig i kragen o promenixa till stan en snabbsväng o spana in! (helst vill jag bara softa i soffan.. )



Ha en mysig hemmakväll sötingen!



KrAMIs

2009-10-01 @ 17:53:49
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag vet precis hur du känner dig för har haft en liknande dag även jag - vart såå trött och sista timmen på jobbet var jag inte den mest effektiva..haha



Vi åker den 21 november, ska bli såå himla härligt.. Resa är ju min stora passion så ingen än jag kunde vara lyckligare..=)

Ta hand om dig vännen så MÅSTE vi boka in en dejt snart.. Kramar

2009-10-01 @ 18:22:41
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Cicci

Skulle aldrig klara av att gå och lägga mig vid midnatt! Jag skulle gå runt som en zombie hela dagen. Hoppas att du får i gång dina sovrutiner och somna tidigare.



Kramar

2009-10-01 @ 19:45:46
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter väl vettigt att starta helgen något sånär utvilad;) En liten nyfiken fråga, hur träffades du och maken och vad jobbar han med? Är ni inom samma bransch? Jag har förstått att ni delar övriga intressen såsom shopping och inredning, kul tycker jag. Tack för att du skriver om ditt liv! Kram

2009-10-01 @ 19:49:22
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Therese:

Jag är så avundsjuk på er Milanoresa och JA vi måste boka in en date snart!!! Kraaam



Cicci:

Nje uppenbarligen klarar ine jag det heller ;-) Kramar



Maria:

Ja inte vill man starta helgen med att vara trött ;-)



Jag och maken träffades genom gemensamma vänner för 13 år sedan, men vi blev ihop först efter tre år (vi firade 10 år i maj i år) Jag var lite svårflirtad ;-) Maken arbetar som chefsjurist på landstinget! Tack för att du finner min blogg intressant att läsa =) Ha en mysig kväll! Kramar

2009-10-01 @ 20:51:18
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maken

Hej älsklingen - jag kommenterar ju inte så ofta, men jag ville bara i all enkelhet skriva att jag tycker att din blogg är underbar och att du har så fin svenska :-)



kyssar



//Maken

2009-10-01 @ 21:09:06
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maken:

Vad gullig du är, tack =) Ang svenskan är det ju dig jag influerats av en del under årens gång ;-) Älskar dig! Kyssar, Frun

2009-10-01 @ 21:13:25
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj oj när klockan slår midnatt har jag sovit i ca 1½ timme redan. Jag är extremt kvällstrött. TV:n roar mig inte alls. Jag lägger mig hellre och läser en bra bok och släcker tidigt.



Hoppas du får en trevlig helg!

2009-10-01 @ 21:24:07
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Nicky

Det gör vi också hihi, tittar på Seinfeld varje kväll....natt :) Förstår att du är trött på dagarna det är jag också :)



Godnatt och ha en toppen dag imorgon! Kram/Nicky :)



2009-10-01 @ 22:39:43
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0