Sunday afternoon

En dag som hittills gått i slowmotion. Sov längre än man kan tycka är nödvändigt och framför allt kanske vettigt, men skönt var det i vilket fall att vid halv tolv slå upp de blå för första gången denna 8 november 2009. Väl uppe möttes man av helgrått höstväder, vad mer kan man förvänta sig en bit in i november i o f s, men lite sol hade verkligen inte skadat just nu, saknar dig älskade sol!

Det är alla pappors dag idag, dåliga som bra pappor. Min pappa är världens bästa så jag önskar att jag kunde firat honom lite extra, men vi bor lite väl långt ifrån varandra för att ta en sväng och fira honom med tårta över dagen. Men vi har pratat bort en lång stund på telefon nu på eftermiddagen så han vet att jag tänker på honom, så än en gång - Grattis far på farsdag!  

Som sagt slowmotion är det här hemma och ingen lust att ta tag i något har jag, så jag låter helt enkelt bli och lufsar vidare här inne i lägenheten utan mening och utan mål. Ska se den romantiska komedifilmen "The proposal" strax med snygga Sandra Bullock och vår svenska stjärna Malin Åkerman. Precis lagom tidsfördriv en söndag strax innan mörkrets inbrott.

Jag hoppas att ni har det bra och är nöjda med er helg, ha en fortsatt skön vilodag och ta hand om er så hörs vi imorgon igen!

Många kramar ♥

Update kl 17:30:
Filmen var riktigt bra, kan rekommenderas för er som gillar romantiska komedier :-)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Såg filmen igårkväll! Du kommer nog att älska den för det gjorde jag!



Kramar

2009-11-08 @ 16:37:33
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Daniella

åh, kan rekommendera the proposal. väldigt söt film, utan att bli töntig. tycker jag!



trevlig kväll.

2009-11-08 @ 17:09:17
URL: http://frokenpastill.blogspot.com
Postat av: Marie

Såg också den filmen idag! Mysig var den! :)

2009-11-08 @ 18:20:21
URL: http://mrsmarie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för tipset det ska kommas ihåg nästa gång vi ska se film.

Ha en mysig kväll

2009-11-08 @ 19:23:44
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter som du haft en skön och härlig helg!

Önskar dig en bra start på den nya veckan!

KramKramKramar

2009-11-08 @ 19:38:31
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vad kul att höra, jag vill gärna se den filmen :)



Ha en riktigt mysig söndagskväll, kram!

2009-11-08 @ 19:57:08
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Clara

Hallå hallå:)! Visst har ni en matta med stjärnor på i köket? Är lite nyfiken på vart den är ifrån? Hopas du mår bra.

Kramkram

2009-11-08 @ 23:04:08
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Ja, då var det ny vecka igen. Låter som du hade en skön söndag i alla fall. :)



Här blev lördagen ovanligt lugn med en massa innefix och promenad. Söndagen däremot fick vi en del ärenden gjorda. Dock fick jag ångra att jag inte passade på att köpa siffror till adventsljus redan förra helgen. Hade nämligen tänkt ha klotljus först, men har inte hittat några bra, så därför blir det vanliga blockljus. Då kunde ju siffror piffa upp, men se nu fanns det inga sådana kvar! Har inte sett någon annanstans än den affären, men det borde ju finnas. Blir väl en ny jakt, men på det viset är det inget synd om mig, för jag gillar ju att gå i affärer! ;)



Massor kramar!

2009-11-09 @ 05:46:19
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Clara:

Vår matta har runda cirklar på och kommer från Pappelina, men de har med stjärnor på också så googla på pappelina så hittar du dem =) Ha en fin måndag! Kraam



Rebecca:

skönt att höra att du har haft en bra helg, hoppas du hittar siffror till dina blockljus. Sökt på adventssiffror på google så hittar du, i alla fall om du kan tänka dig köpa över nätet =)



Ha en fin måndag!



Kramar

2009-11-09 @ 07:17:57
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0