Mjölkvitt inne & ute



Känns som det var länge sedan solen behagade att kika fram och lysa över oss på denna sida av Sverige. Lika mjölkvitt ute som inne på denna bild jag bjuder på denna tidiga morgon. Uppe med tuppen och ska strax bege mig mot dagens arbete, känner mig laddad till max - perfekt känsla en tisdag och allt!

Efter jobbet blir det en sväng på Söder för lite shopping. Det börjar nämligen att sina bland sminket så jag behöver uppdatera mig inför både kommande bloggträff i Örebro om två veckor samt snart är det även advent vilket brukar medföra både glöggmingel och julfester. Så jag behöver uppdatera både underlagsbas och läppglans som det ser ut. Jag hoppas att jag ska hitta någon ny kulör på det sistnämnda, det övriga kör jag troligtvis på säkra gamla kort.

Ha en Lovely tisdag så hörs vi senare förhoppningsvis!

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt med shopping. Vore kul om du visade vad det blev för glans. Själv ska jag prova en kjol på Zara efter jobbet.

2009-11-03 @ 08:10:51
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, solen har sannerligen lyst med sin frånvaro sista tiden här i stan. Men blåser gör det allt!



Alltid skönt att fylla på förrådet lite, speciellt om man hittar nya favoriter :)



Ha en finfin tisdag, kram!

2009-11-03 @ 09:17:59
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jag tycker också att solen kan visa sig över Sjöstaden snart, pratade med min syster precis (hon bor i Como i norra Italien) och man blir ju allt lite avis när hon berättar om snöklädda alptoppar, strålande sol och 17 grader...



18.30 blir utmärkt, tur att vi sett varandra på bloggen så vi inte behöver ha en nejlika i knapphålet ;-)



Hoppas du har en skön tisdag i höghuset, kramkram!!

2009-11-03 @ 09:21:25
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lycka till med shoppingen, hoppas du får en fantastisk tisdag!



Kraamar

2009-11-03 @ 12:05:50
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag kände likadant med sminket förra helgen och det resulterade i att jag satte mig på Sephora (champs elysees) och blev sminkad av en helt underbart rolig gay kille som lyckades övertala mig att handla massor id smink... (lättlurad! men det var bra saker o billigare än i Sverige) Maken satt snällt och väntade.. hihiii...



Hoppas du hittar något, skoj o se era bloggfest foton igen! Jag minns er förra gång, det var precis när jag började fundera på att blogga. Ni såg ut att ha så härligt så tänkte så farligt kan det ju inte vara att blogga! (jag är såå glad har ju funnit en vän för livet o ska träffa fler (hoppas dig med snart) för bloggfika!



KRAMISAR



2009-11-03 @ 13:43:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Vicky

Åh så fint ni har det! Gillar ert nya soffbord, enkelt och snyggt! Måste ta mig en titt på det tror jag, är nämligen ute efter ett nytt själv :)



Ha en bra dag!

2009-11-03 @ 14:18:20
URL: http://tvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej snäckan!

Gällande läppglans så är jag alltid feg och kör med á la naturell färg =)

Trevligt med alla kommande festligheter i och med jul, du måste ju även joina oss på den planerade bloggträffen som Cicci (mittfönster.blogg.se) och jag planerar den 10 januari! =)



Hur som helst, så är er nya matta fantastiskt fin! Mycket bra köp!!



SV, Jag jobbar som restaurangkoordinator. Jag är ansvarig för 3 restauranger inom samma privata företag. Schemalägger, fixar bokningar, beställningar etc.. Lite som spindeln i näten. Har ca 20 anställda under mig.



Hoppas din tisdag varit bra och att dina nya arbetsuppgifter går bra!

KramKram!

2009-11-03 @ 15:13:39
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag såg solen en liten stund i dag och det kändes otroligt bra!



Köpte läppennan Beech på BodyShop i helgen och kombinerar med läppglans som du tipsat om och färgen är superfin. Tack för tipset.

Hoppas du hittar det du sökte idag på Söder.



Jag har också en Canon Ixus. 850 heter min och jag har ingen "glödlampa"/"dagsljus" men en som heter inomhus. Vad heter det på din?



Kramar

2009-11-03 @ 16:36:04
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Vilket fint hem du har. Det är verkligen vilsamt för ögat med vitt, vitt, vitt. Med några få accenter i svart eller annan färg. Det märks att du har god smak. Mattan verkar helmysig. Hade passat perfekt i mitt sovrum. Blev mycket inspirerad av dina bilder! Ha en bra helg,

Hälsningar Hemmakatten

2009-11-07 @ 10:57:33
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0