Lyckad vin- & bloggdate i Sjöstaden



 

Jag hade sååå trevligt igår på vin- och bloggdaten med fantastiska och söta Caroline. Vi lyckades utan problem att prata bort fem hela timmar(!) Vem vet vi kanske hade suttit kvar där ännu om inte personalen vänligt men bestämt hade sagt till oss att det nog var dags att gå då restaurangen stängt för en halv timma sedan ;-) Tusen tack för en toppenkväll Carro och en repris ser jag framemot inom en snar framtid! Kanske vi kan äta en bit mat också, menyn ser god ut...


Nu är det äntligen fredag,  under eftermiddagen har jag arbetat hemifrån. Gick hem efter lunch, så skönt att ha den möjligheten ibland. Toppen att min dator fungerar med alla företagets datasystem, internsidor samt e-post även hemifrån, så det är inga som helst problem att utföra mitt jobb även från Sjöstaden – perfekt! Nu har jag dock tänkt ge mig för denna arbetsvecka och börjar nu fira in att det är helg igen!


Ikväll hoppas jag få se sedvanliga veckofinalen av Idol och en god middag. Vet dock inte alls vad jag ska svänga ihop, något bra förslag? Annars kanske jag ber maken ta med "take away" hem för bekvämlighetens skull. Vi får se helt enkelt hur det slutar! 

Önskar er en riktigt trevlig helg så hörs vi imorgon igen!

Stor kram ♥ 


Kommentarer
Postat av: jessi

Så roligt för er att ni fann varandra, jag kan tänka mig det för ni känns så äkta och härliga båda två! Visst är det helt underbart att lära känna människor! Just nu känner jag mig så glad över alla nya människor som kommit in i mitt liv via bloggen o jobbet. Det gäller att vara öppen och mottaglig så får man oftast möta positiva människor och upplevelser!



Nu är jag riktigt sugen på det där fikat med dig i er fina Sjötad! Skulle vara så skoj att träffa dig, din blogg är den första blogg som jag någonsin besökt! Tur det för annars hade jag kanske inte börjat blogga själv!



KRAMISAR

2009-11-06 @ 17:26:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Låter trevlig! Ja, två tjejer som trivs ihop kan lätt snacka bort en kväll - särskilt om man har lite vin också :-) Njut kvällen!

Kram Nina

2009-11-06 @ 18:51:23
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Mahim

Hoppas att ni får en kanon fredagskväll! Vi ska äta saffransrisotto med grillad lax och scampi, väldigt gott värt att prova kanske? :)



Kram kram

Mahim

2009-11-06 @ 19:10:30
Postat av: Petra

Skönt du kommer ut och träffar lite folk.

Du verkar mest vara hemma ensam. I väntan på J. som verkar jobba mest hela tiden.

2009-11-06 @ 19:43:30
Postat av: Ann-Louise

Så härligt att ni fick en helkväll!! Fem timmar går fort i trevligt sällskap. Skojade med Caroline om att jag skulle dyka upp och överraska er...men jag höll mig ;-) Nästa gång kanske!



Skönt med helg och tidig fredag. Det behöver man nu!



Kram

2009-11-06 @ 19:48:41
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Kör lite "take away", du! Kanske grekiskt? Ha en fin kväll. Kraaam

2009-11-06 @ 19:59:49
Postat av: Madeleine

Vad roligt att det klickade så bra mellan er. Riktigt roligt vad bloggandet kan föra med sig.



Hoppas att du får en mysig kväll och helg. KRAAM

2009-11-06 @ 20:29:56
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jag tycker det låter utmärkt med en repris snart och så lite mat att komplettera vinet med :-)



Hoppas att ni har det riktigt mysigt ikväll, här hemma tittar vi på Idol (förstås) och dricker lite rött. Perfekt fredagsunderhållning!



Stor kram & ha en fortsatt mysig helg!

2009-11-06 @ 21:49:27
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Mahim:

Ohhh det där lät urgott, låter helt klart värt att testa tycker jag! Ha en mysig kväll!



Petra:

Du behöver inte orora dig för mig och mitt leverne. Det tar jag hand om precis såsom jag själv önskar och vill ha det, men tack för omtanken och för att du tog dig tiden att knåpa ner några rader för att du bryr dig om en annan människa som du inte känner.. eller vi kanske känner varandra vad vet jag? =) Kram



Anna:

Det blev Göteborg ikväll igen, ha en mysig kväll!, Kramar

2009-11-06 @ 21:52:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt! :)

Hoppas det löst sig med klockan...



Önskar dig en Happy friday!!



Kramar Evelina

2009-11-06 @ 22:01:48
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad roligt att er bloggdate blev så lyckad! Tänk vad bloggandet tillför i ens liv ibland ;)



Hoppas du haft en mysig fredagkväll söta du! Kraaamar

2009-11-06 @ 22:06:07
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Gud så mysigt det där lät!! Det är så FAB att man via bloggen kan träffa nya trevliga bekantskaper, det är desserten av bloggingen ;)



Ha en fortsatt trevlig helg söta, Du glittrar som alltid.



Kram

2009-11-07 @ 10:04:43
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Jenny

Hej anna..Hoppas du har en trevlig lördag! Din fredag verkade toppen iaf!Alltid trevligt att träffa o lära känna nya människor, tänk va bloggen kan föra med sig för positiva saker ibland,underbat!



Hoppas du får en underbar kväll nu, själv ska jag piffa upp mig lite & iväg med några vänner & äta grekiskt min favvis just nu..

Kramar

2009-11-07 @ 17:34:21
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh vad roligt med en bloggdate! Extra roligt var det att ni verkligen klickade!



Kramar

2009-11-07 @ 18:23:21
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0