Sneak peak

  
Smakprov på årets adventspiff här hemma. Favorit i repris.

Tror nog allt att ni var många där ute som höll era tummar/skänkte mig en tanke vid ett tiden denna eftermiddag, för min tid i ”rampljuset” gick över förväntan. Jag har nog aldrig tidigare känns mig så lugn som jag gjorde idag. Konstigt det där, men jag hade å andra sidan fått till ett för mig väl fungerande och överskådligt system på mitt anförande för att inte tappa tråden. Vilket tydligen hjälpte till för att känna en viss trygghet? Känns förträffligt att jag nu kanske funnit ett sätt som fungerar för mig med tanke på att det med all säkerhet inte var sista gången jag utförde denna typ av uppgifter.

 

Ännu en sak att bocka av från ”to do listan”. Även min verksamhetsplan för 2010 med tillhörande riskanalys är så gott som klar den också efter denna arbetsdag. Tycker om när allt faller på plats, ena saken efter den andra, för då kan jag sitta här hemma med gott samvete och bara njuta av en onsdagskväll som denna.

 

Ikväll ska jag ta mig tiden och uppdatera mig om vad som hänt hos favorit bloggarna, det har nämligen inte blivit direkt mycket av den varan den sista perioden. Jag har framför allt inte tiden till att lämna så många avtryck i era bloggar som jag skulle önska jag hann med. Ni får ha överensseende med detta så inte ta det personligt.  

 

Ha nu en skön kväll, det lovar jag att jag ska ha. På återseende!

 

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Sue

Kommer allt ihåg din fina bricka!!!!!!



Grattis Grattis till att allt gick toppen! Svävar man på lyckomoln och känner sig bäst! Och det ska man få göra!!!!



Ha en toppenkväll hjärtat!



Puss

2009-11-25 @ 19:50:58
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vad skönt att det gick så bra! Alltid kul (och läskigt) med nya utmaningar :)



Ha en mysig kväll, kram!

2009-11-25 @ 19:55:55
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Jag läser din blogg nästan varje dag men lämnar inte alltid kommentar. Men idag gör jag så!

Ha en mysig kväll ,skönt att dagen gick bra!

kramar från Karlskrona!

2009-11-25 @ 20:06:43
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Daniella

åh, vilken fin bild.



alltid lika härligt när bitarna faller på plats. är själv i slutfasen med en kandidatuppsats just nu och det börjar ljusna ...



trevlig kväll!

2009-11-25 @ 20:15:05
URL: http://frokenpastill.blogspot.com
Postat av: Malin

Fin bild :)

2009-11-25 @ 21:23:21
URL: http://mals.devote.se
Postat av: jessi

Ditt brickbord ser vackert ut, helt i min smak!!!

Jag har också en bricka med julkänsla, dock med silver och blått.



Nu ska jag lägga mig och sova, har precis blivit nästan klar med julpyntadet här hemma. Skönt. Har pysslat lite varje dag, vill inte stressa fram något.



Jag blev så sugen på Laduree när du skrev att du skulle köpa i Paris så jag är så glad att på Harrods finns deras tea room och butik!!! Tack för tips o påminnelse!



KRAM!

2009-11-25 @ 22:12:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jossan

fina kulor!

vet du hur man kan se halv 8 hos mig-avsnitt i repris eller något? Alla finns ju inte på tv4play, jag hatar att missa avsnitten :(

2009-11-25 @ 22:24:37
Postat av: Therese

Du är grym vännen..=) Jag ringer dig imorgon, har en liten fråga nämligen.. Puss och kram

2009-11-25 @ 22:41:33
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jossan:

Det är IKEAs gamla kulor ;-) Jag tror inte programmet går i repris, inte vad jag vet i alla fall.. :(



Sov gott, kraaam

2009-11-25 @ 22:57:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Skönt att höra att "monologen" gick bra. Om man är lagom nervös före, kan det ofta resultera i att man sedan är fokuserad och "beredd" och alltihop går dunderbra. Har man dessutom hittat sitt egna upplägg, så är det ju ännu bättre! :) Efteråt får man inte glömma att berömma sig själv! :)



Minns julkulorna och ljusstakarna på brickbordet från förra året. Fint! :) Åh, visa mer av ditt pynt! Men om jag känner dig rätt, så får vi se mer så småningom. Det gäller väl bara att hålla sig till tåls...! ;)



Massor kramar!

2009-11-26 @ 05:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0