Packning pågår


Troligtvis blir det dessa acessorer som får åka med mig till Örebro imorgon.
Väska från Mango och partyskor från H&M.

Godkväll i stugorna, helgen är här och jag försöker att strukturera upp denna fredagskväll så gott det går men både packning, bloggning, hårtvätt, insmörjning av B U S samtidigt som jag försöker att titta på kvällens Idol. Imorgon bär det av till Örebro och en bloggträff med samma glada gäng som var på en bloggträff här hos mig i Sjöstaden i januari. Ska bli superskoj att träffa tjejerna igen, tyvärr kommer inte Malin som har fått förhinder (vi kommer sakna dig!) men annars är det samma pinglor, kul ska det bli!

Planen inför morgondagen är att först gå en sväng på stan och kika in diverse butiker under eftermiddagen tillsammans med örebroaren Madde. Perfekt att ha med sig en personlig guide som kan visa oss andra utbölingar stadens guldkorn ;-) På kvällen ska vi hem till Katta för bubbel och förrätt, för att därefter bege oss vidare ner på stan för att äta varmrätt på restaurangen Wongs och sedan avsluta kvällen med att skaka rumpan på The Ritz, spännande alltsammans. 

Nu ska jag fortsätta med alla mina bollar i luften så jag hinner det mesta innan tröttheten sätter sina klor i mig. Tack än en gång för den enorma respons ni gett mig de två sista dagarna. Gud, ni skriver så fint att jag inte har hjärta att sluta blogga, hur tänkte jag? Jag blir kvar ett tag till känner jag, ni boostar mig med självförtroende och energi, TACK!

Sköt om er nu och ha en happy helg, det ska jag ha!

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

JIPPI! Såå glad att du "stannar".

Ha det superkul på bloggträffen :)!

Kram

/Anna



2009-11-13 @ 22:02:35
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Malin S

Och jag kommer sakna er!!! Hade varit så kul att träffa er. Men jag får hålla tillgodo med Amy ;)



Kanske kan styra ihop en bloggträff till sommaren här på västkusten?!



Kramar och discodansa för mig också =)

2009-11-13 @ 22:09:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken fin väska och läckra skor! Hoppas ni får det kanon!



Kram kram

2009-11-13 @ 22:20:02
Postat av: Ann-Louise

Låter superkul!!



Önskar dig en händelserik lördag i Örebro! Hälsa alla!!



Kramar

2009-11-13 @ 23:00:23
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Det låter som ett toppenupplägg för morgondagen, skall bli kul att se bilder & läsa om era bravader på söndag :-) Hoppas du får en fantastisk minisemester i Örebro, massa kramar till dig!

2009-11-13 @ 23:00:47
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Madelene

Trevlig helg! Hoppas oxå på att få parta å dansa lite i helgen! =))

2009-11-13 @ 23:03:29
Postat av: jessi

Jag hoppas och tror att ni kommer att få en toppendag i Örebro!!! Du kommer säkert få ny kraft o energi till bloggandet. Tänk att utan bloggen hade du aldrig mött dessa härliga pinglor!

När jag läste att du seriöst övervägt att sluta blogga så blev jag orolig, neej inte goa Anna min bloggförebild o stjärna!!! Men såklart att jag hade respekterar det beslutet med, viktigt att man får göra som man vill med sitt liv. Det är bara en själv som vet vad som är bäst för en. Men nu så verkar du fått ny gnista och det är jag sååå glad för.



KRAMISAR

2009-11-14 @ 09:34:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Det er godt å høre at du fortsetter med bloggingen en stund til! Det gleder bloggleserne veldig = ) Håper du får en bra tur til Örebro og en morsom kveld. Ha det gøy!

2009-11-14 @ 09:57:15
Postat av: Johanna

Supersnygga skor verkligen! Hoppas du får en härlig helg. Kram.

2009-11-14 @ 14:19:48
Postat av: Helén

Klart du ska fortsätta blogga, du har en otroligt bra blogg. Ha en trevlig bloggträff.

2009-11-14 @ 16:37:31
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: björken

vilka klackar! tänk om man själv skulle klara av att trava omkring i sånna =) ha en trevlig helg!

2009-11-14 @ 20:08:01
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0