Stort tack!!!


Dagens bästa, "Allt om Mat Julspecial" låg i postfacket. Här har ni en som
ska lägga sig tidigt och lusläsa magasinet från pärm till pärm. Vet att det
är en "dålig" bild, men det är oerhört svårt att fotografera i detta höstmörker
som det är ute konstant nu, blir inga bra bilder.

Jag måste börja med att tacka dels läsaren Nina som kom med den briljanta iden att köpa snabbfållningsband till klänningen som jag funderar på att korta av. Så nu slipper jag trilskas med nål och tråd, perfekt! Tack Nina!

Vill även tacka för alla underbara, söta och uppmuntrande kommentarer över mina funderingar på om min tid som bloggare är över. Känns såklart jätteskoj att ni är så många som läser, som tycker om bloggen och som vill ha mig kvar trots min torka denna höst. Vi får se vart vindarna bär helt enkelt, men jag kan lova att bloggen i vilket fall inte kommer att försvinna från en dag till en annan om nu valet blir en nedläggning. Men som några av er skrev lite peppande att snart är det jul och då kommer massa inspiration och det är ju så sant som det är sagt, så jag hoppas på det. Jag gick faktiskt runt med tindrade ögonen idag i flera butiker bland alla julsaker. Längtar till NK:s julskyltning den brukar ofta vara något extra.   

Stort tack som sagt för er som tog er tid att lämna en kommentar, känns faktiskt redan lite bättre och  inspirationen kommer säkert dyker upp lagom till advent ;-)

Många varma kramar, ni är bäst ♥ 


Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag läser din blogg varje dag och Du ger mig insperation till livet! Du är så positiv och skriver allt verkligen bra, många fina tips om allt. Hoppas du väljer att fortsätta blogga.

Kram Pernilla

2009-11-12 @ 21:28:56
Postat av: Karin

Hej sötnöt!

Håller med dig om ditt förra inlägg.. Känner inte heller nån inspiration just nu.. Men det kommer förhoppningvis tillbaka snart!

Ha en mysig kväll sötis!

Kramar

2009-11-12 @ 21:39:26
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gummsan... sluta inte blogga... Jag klarar mig inte utan min dagliga Anna dos jue! ;)

Hoppas att inspirationen dyker upp förr eller senare! Ses på lördag! KRAM

2009-11-12 @ 21:42:05
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skönt att höra att du ortsätter ett tag till i allafall! Gillar ju dig!!

Ja nu är det inte länge till advent och alla tänder ljus i fönstren och nedräkningen till jul börjar. Sen får man lite ledigt också, ett trevligt nyår och vips så vänder det!!



Blir det nån resa??



Stor kram

2009-11-12 @ 21:43:30
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh fortsätt med dina inspirerande inredningstips och goda recept, jag kan säga att de kommit till användning här hemma!

2009-11-12 @ 21:53:45
Postat av: Anonym

helt klart bästa bloggen=0)

2009-11-12 @ 22:00:43
Postat av: Sue

Jag finns kvar här i alla fall och jag hoppas verkligen att du fortsätter med ditt bloggande!



Du är så fruktansvärt varm och go och snygg och välklädd och fint hem och och och.......sa jag och!? hihihi



Pusss på dig!

2009-11-12 @ 22:09:15
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att höra att du känner dig bättre!



Och snart blir det mysigae tider...



Stor kram

2009-11-12 @ 22:16:05
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Lina

Imorgon öppnar jul på Liseberg...då startar julförberedelserna för oss i Götet tycker jag =)



Hoppas du får en skön helg!

KRAM

2009-11-12 @ 22:21:13
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klart du inte kan sluta nu! Jag har ju nyss hittat din blog och håller på att kolla lite varje kväll- någon månad bakåt i tiden är kul att se, flytten, bröllop och allt:)

Skaffa en unge eller två, så har du nåt att blogga om- barnrum ;)

Det blir säkert bättre till Jul, denna hösten har varit seg.

Kram på dig!

2009-11-12 @ 23:33:03
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Jag måste hålla med den översta kommentaren som Pernilla skrivit. Det var så bra uttryckt: "Du ger mig inspiration till livet." För det är just det du gör. :)



Hoppas du känner mer skrivlusta och inspiration om inte annat framåt advent, som du sa. Ja, NK:s julskyltning är fantastisk. Hum, har lite lust att ta med mig mannen och åka ner till Sthlm före jul för en shoppingtripp, men samtidigt vet jag inte om jag har lust att betala SJ det höga "arvodet".... Får fundera på det.



Massor kramar till dig!

2009-11-13 @ 06:00:39
Postat av: Nina

Man vaknar sur på morgonen men får ett leende på läpparna när man läser sitt namn i ett inlägg hos dig - tänk på det när du funderar på nedläggning! Du får oss läsare att le och det är inte fy skam! Ha en skön fredag!

2009-11-13 @ 07:52:12
Postat av: Maria

Du får inte sluta blogga! Jag älskar din blogg precis som den är. Jag har inte lämnat någon kommentar på ett tag nu, men läser din blogg varje dag och kollar om något nytt inlägg kommit in under dagen. Jag ser fram emot dina vackra bilder av ett vackert julpyntat hem hos er i Sjöstaden om några veckor =) Hoppas du får en mysig och rolig helg! Stor Kram

2009-11-13 @ 08:56:36
Postat av: Maria

Neeeeeej!!!! Fy vad tråkigt om du slutar blogga. Du är en sådan inspiration. Men man ska ju följa sitt hjärta.... Men hoppas du inte slutar helt. Du förgyller mångas vardga genom dina ord och bilder.

Tack!

2009-11-13 @ 11:42:38
Postat av: Jenny

Hej kära anna! Såg till mim fasa att du kanske ville lägga ned bloggandet Nej hoppas du inte gör de för du är ju min favoritbloggerska! Fast bara du som känner hur du vill göra så klart men hoppas du får tillbaks din inspiration för bloggandet men som jag läste ovanför här det är ju jul snart :)



Massa kramar & önskar dig trevlig helg!

2009-11-13 @ 12:32:13
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Saga & hennes mamma

Hoppas du finner inspiration för såklart hoppas vi att du blir kvar! Njut helgen finaste Anna. Kramar Therese & Saga

2009-11-13 @ 13:03:57
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: Rebecca (igen)

Hallå Anna!



Vill bara passa på att önska dig en härlig helg! :) Du skulle väl till Örebro på bloggträff? Det blir säkert jätteroligt!



Massor kramar till dig, goa tjejen!

2009-11-13 @ 18:17:51
Postat av: Hemma hos Katta

Den där tidningen har jag också plöjt här hemma under eftermiddagen. Älskade julgodisspecialet! =)



Det ska bli såå kul imorgon! Ring mig på mobilen det är någonting ni undrar över för jag skippar stan på dagen. Känner mig som en pensionär på 27 just nu så jag sparar mina krafter till kvällen i stället =)



Kraam kraam

2009-11-13 @ 18:29:04
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vill hålla med ovanstående kommentarer. Sedan jag började läsa din blogg har jag läst den varje dag, jag fullkomligt älskar den! Du inspirerar, visar hur man ska njuta av livet, verkar se lyckan i vardagen och i det små sakerna i livet och så har du ett fantastiskt hem också. Hoppas du återfår din inspiration, för bloggvärlden skulle utan tvekan bli mycket tråkigare utan dig!

2009-11-13 @ 19:03:10
URL: http://annasbo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gillar verkligen din blogg, det är en härlig blanding av allt och du inspirerar med din positiva inställning till både jobb och fritid.

Hoppas du hittar din inspiration!

2009-11-13 @ 19:55:26
Postat av: Yvonne

Är du alldeles tokig, sluta inte blogga för då blir jag tokig, älskar din blogg som jag följer varje dag samt några till. Bloggar inte själv då jag inte har en aning om hur man gör, men tycker det är kul att följa din, man får en massa inspiration både med inredning och inte att förglömma dina underbara recept. Blogga på kram från Yvonne

2009-11-13 @ 20:01:44
Postat av: Pia

Hej! Jag läser oxå din blogg VARJE dag och tycker att den är super! Älskar inredning och ditt och mitt hem är väldigt lika :) Jag hoppas du vill fortsätta blogga!!! MVH PIA

2009-11-13 @ 20:23:21
Postat av: Zandra

Hej du babe!!

Japp imorn klockan elva är jag laddad och redo! Bäst de blir en tidig fredag så att man orkar slå klackarna i taket länge imorn :-P

Sov gott o ses imorn!!

KRAMAR

2009-11-13 @ 21:19:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: patricia

Hej!

jag läser din blogg dagligen och du inspirerar verkligen!hoppas du fortsätter med ditt bloggande och ger oss alla positiv energi här i livet:)



Ha super trevligt imorgon,verkar vara ett toppen gäng som ska ses!

2009-11-13 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0