Östersjötrippen i bilder


I väntan på middagen sippade vi på varsitt glas...

.. mousserande som stod i hytten.

Utsikten vi hade från de gigantiska fönstren i vår hytt var
inte direkt dålig.

Man kunde ligga i sängen & se skärgården
från första parkett. Helt ljuvligt!

Gårdagskvällens förrätt. Pilgrimsmusslor med sparris.
Mycket gott kan tilläggas.

Huvudrätten bestående av grillad gös var inte fy skam
den heller. Till det blev det ett glas vitt.

Vi gled förbi ett hus i skärgåden som är helt i min stil. Så
jäkla snyggt. Så här kommer vårt framtida hus se ut om
jag får önska ;-) Läget är inte fel det heller....

Och tillsist en suuuuperglad Anna :-)

Hej på er! Så är man tillbaka på land igen efter en liten miniresa tillsammans med söta maken till Mariehamn. Trevligt sällskap, taxfree shopping, god mat och goda drinkar får sammanfatta vår tripp, tyvärr ingen sol som jag hade hoppats på dock.  

Känns väldigt skönt att det bara är fredag idag konstaterade jag nyss för då har vi hela helgen framför oss fortfarande. Alla helger borde vara så här långa tycker jag ;-)

Här händer inte mycket här ikväll. Vi sitter framför tv:n just nu och softar med en flaska Ramlösa stilla och det kommer inte bli mer spännande än så här denna afton. Jag är helt enkelt lite halvtrött efter att ha skakat rumpan på dansgolvet halva natten, så det får bli tidigt i säng så hörs vi imorgon istället. Då ska jag se till att ha laddat kameran så att jag kan fotografera och visa er mina taxfree köp!

Sköt om er! Många kramar och trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så otroligt snygg jämt kvinna!Hur i allsindar bär du dig åt?!Receptet tack;)!Vad mysigt ni verkar ha haft det!Så gott att bara sticka iväg på en liten minisemester,min lediga dag har började med gymmet den...En liten fråga,är det vågtången du använt till håret?Himla fint är det iaf!Jag är ju jättesugen på en sådan tång men har fortfarande inte fått tummen ur...jag har iofs självlockigt hår men det ser ju inte lika fint ut som det blir med tång...

Nu blir det fortsatt soffhäng här,ha en trevlig afton!

Kramelikram Madde

2009-05-22 @ 21:20:36
Postat av: Zandra

Vilken Anna-Panna, FAB som vanligt ;-D

Ha en skön kväll.

Pussis o Kramis

2009-05-22 @ 21:34:00
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är verkligen ljuvlig du :) Kul att er resa blev lyckad och hoppas er kväll blir bra. Här är det fredagsmys med sambon som gäller. Stor kram Cissi

2009-05-22 @ 21:39:57
Postat av: Madeleine

Välkommna tillbaka till land=)Ingen dålig hytt med den utsikten och maten såg riktigt god ut. Godare med "riktig" mat än "slafsig" buffe..



Inget dåligt hus det där inte, helt i min smak också.



Ha en skön kväll nu och fortsatt bra helg. Känns ju som sagt som helgen borde vara slut och då har den inte börjat=)



KRAAM

2009-05-22 @ 21:50:21
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad fint det ser ut, kul med så stort fönster från hytten och maten ser så god ut!



Imorgon kikar jag in här o kollar på taxfree shoppingen!



Du är så otroligt vacker kvinna, det får du höra ofta tror jag! Barnen på min förskola skulle tro att du är en prinsessa eller en ängel med ditt vackra hår! De brukar fundera över mitt hår, varför har du 2 färger i håret, tycker du det är fint eller? hihii Barn är så härligt ärliga!



Stor kram o godnatt!



kramisar

2009-05-22 @ 22:06:49
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Minnas underbara värld

Välkommen hem! Maten såg så god ut, älskar pilgrimsmusslor och du var lika söt som vanligt med ditt fina hår. Kramar Minna

2009-05-22 @ 22:07:41
Postat av: Theresé

Hej hej!

Nu var det alldeles för länge sedan jag skickade en hälsning så här kommer en ifrån mig ;)





Nä den här helgen är verkligen inte fy skam när det fortfarande bara är fredag. Härliga bilder, huset var verkligen inte dumt. Ser ut som något jag kunde tänka mig också. Perfekt med fin utsikt och allt. Brukar vara en hel del fina hus och miljöer att kika på när man åker ut med båten till Mariehamn.



Får mig att längta till en egen båt. (Dock lite mindre än en färja) Hehe.



Vättern här nere är inte fy skam den heller, finns ett och annat att kika på även här :) Finns som sagt var en bit utav Vättern och E4:an som blivit utmärkt som en av Sveriges vackraste platser.

Kanske ett tips till dig och maken? En biltur söderut, käka lite polkagrisar och kanske en tur över till Visingsö :) Om ni inte varit där, kan jag varmt rekommendera det.!!



Ser framemot bilder på dina inköp, alltid något nytt och spännande. !



Ha en fortsatt skön fredagskväll!



Kramar från Theresé

2009-05-22 @ 22:24:28
Postat av: Tjugonågonting

vad fin du var! härligt med en minitripp ibland. trevlig helg.

2009-05-22 @ 22:33:38
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com
Postat av: Jennyjenny

Alltid lika underbart vacker!

2009-05-22 @ 22:48:46
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Så söt du är! Vill gärna se bilder på shoppingen ;-) KRAMIS KRAMIS!

2009-05-22 @ 22:52:37
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anette

Så fin du är med lockar i håret!!!

2009-05-22 @ 23:43:27
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: AnnaG

En helt fantastisk start på helgen med andra ord. =) Härligt!

Och som alltid är du vacker som få.



Kramisar från mig mitt i natten.

Sov så sött!



Puss

2009-05-23 @ 01:37:12
Postat av: sofia

Först och främst; snygging!!



Ser ut att ha varit en supermysig tripp. Blir kul att se vad du shoppade!

2009-05-23 @ 08:23:18
Postat av: Linalotta

Ooo vilken rolig liten tripp, och vilken god mat det verkar varit!!



Hoppas din fortsatta helg blir toppen.



Kram

2009-05-23 @ 09:30:10
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Ser onekligen härligt ut. Synd bara att solen inte ville, men än är det lite kvar av helgen!



Villan skulle jag också kunna tänka mig, lite tveksam till trappan mot vattnet för barn...nej då det skiter jag helt i om villan vore min ha, ha!



Ha en skön helg nu Anna!



Kramar / Ann-Louise

2009-05-23 @ 09:49:41
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhhh ser ut o varit en underbar liten tripp, synd bara att solen inte ville visa sig oxå, då hade den varit komplett, kram

2009-05-23 @ 09:55:51
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad mysigt o åka på en sådan tripp:) o huset var helt gudomligt:) me like

krammar

2009-05-23 @ 10:52:56
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Josefin

åhh så mysigt ni verkar haft. :) Härligt med en minitripp. Det behövs ibland att bara komma hemifrån och få tid med varandra. Trist att solen inte visa sig men det gick ingen nöd på er. :)



Så vacker du är!!! :) Och så fint hår. Änglalikt hår. Vilken locktång har du använt? Vill också ha sådana lockar :)



HA en fortsatt skön helg, stor kram//Josefin

2009-05-23 @ 11:27:00
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Malena

Tänk vad smidigt att bo så nära. Bara kunna sticka iväg och lyxa till det och handla taxfree. Underbart. Ser fram emot bilder på

inköpen :-)



Ha en skön lördag!

2009-05-23 @ 11:44:36
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

TILL ALLA



TACK SNÄLLA FÖR ERA SNÄLLA KOMMENTARER; JAG BLIR ALLDELES RÖRD =) KRAAAAAAAAAAAAM

2009-05-23 @ 19:35:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: sue

Du är vacker som en docka för satan!!!!!!



PUSS!

2009-05-24 @ 19:38:51
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter som du haft en underbar helg!! Mysigt med kryssningen också. Hur gör du för att få så fint hår?? Är det vågtång eller nå´t annat??

Jättesöt som alltid.

Kul med alla bilder från morgonpromenaden!!

Tack att du delar med dig.

2009-05-25 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0