Solglimtar emellanåt


Isen har smält på Hammarby sjö....

... och jag hoppas att snön gör det samma illa kvickt...

Sjöstadens egna lilla båt skymtar i vattnet med den svenska
flaggan i topp. Båten går mellan Södermalm & Sjöstaden
& är helt gratis, toppen!

Återkommer senare med ett riktigt inlägg, tänkte bara bjuda på några bilder från min morgonpromenad. Det var nämligen betydligt finare väder ute idag med sol & skön luft än föregående dagar denna gångna vecka. Nu kikar dock solen fram bara emellanåt, men jag är lycklig ändå för snart är det helg!!!

Vad ska du göra för skoj? Planer eller tar du helgen som den kommer?

Vi hörs senare som sagt!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ååh hoppas verkligen att våren kommer snart! Visst blir man glad när solen väl tittar fram emellanåt?



Ikväll blir det först After Work med några vänner och sen blir det fortsatt mys hemma ;) Perfekt start på helgen!



Hoppas du får en mysig fredagkväll, kraam!

2009-03-13 @ 14:23:36
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Ida

Hej Anna! Nu närmar sig natten mellan söndag och måndag sig med stormsteg. Snart får du hem maken och kanske blir bjuden på en visning av det där torpet :) Vem vet? Du frågade vad som väntade i helgen. För våran del blir det födelsedagsfirande ikväll. Både mamma och syster fyller år idag. Imorgon ska vi till Kungsberget med några kompisar för utevistelse och korvgrillning. På kvällen melodifestivalen. På söndag ska vi tvätta och städa för då får vi storfrämmande av mina föräldrar. Hoppas du får en toppenhelg. Kramar från Ida

2009-03-13 @ 14:37:27
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Äntligen fint väder i Stockholm och det är helg!!



Här blir det lugnt i kväll. Jag och barnen myser till Let´s dance. Maken är på konferens med jobbet och sover borta (bara en natt så det går bra).

I morgon har jag värsta dilemmat. Vill se Schlagern men är "bjuden" på 40-års mottagning, öppet hus. Undrar om man kan komma efter....ha, ha. Hoppas de har tv:n på bara ;-)

ha en skön hemmakväll du med.

Kram

2009-03-13 @ 15:56:40
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Fina foton! Du har så fin jobbpromenadväg.



här ska det latas hemma ikväll med kissekatten, maken är på bio. Imorgon ska jag plugga inför tentan om en vecka men på kvällen kommer mamma o pappa över på middag (gissa vad som bjuds... såklart den goda kycklingrätten från dig!) Sen blir melodifestival och på söndag brunch på café med min mysiga kusin. En bra helg helt enkelt!



Ha det så underbart roligt med Katta på schlagerfestivalen!



kramar

2009-03-13 @ 18:47:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du får en fin fredagkväll :-)



Kramar

2009-03-13 @ 19:14:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ana

Vad härligt när snön kan ligga kvar så vackert...här kom det lite igår kväll och försvann lika snabbt, så idag är det bara blask:-(

Här ska vi ta det lugnt i helgen och bara njuta av varandra för på måndag lämnar jag familjen i fyra dagar och åker med en niondeklass till Sälen...och då får jag nog se på snö! Trevlig helg på dig och en stor kram!

2009-03-13 @ 19:42:03
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Anna!

Vad kul det är, det här med bloggandet! Har kikat lite på dina bilder från ditt hem. Gud vad fint ni har det hemma! =)Visst ska det bli skönt med lite vår nu...

Kram

Linda

2009-03-13 @ 19:47:26
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0