Aprilväder i mars


Jag innan genrepet i Globen i lördags. Inte så ofta jag lyckas
komma med på helkroppsbilder, men här lyckades jag tydligen
fastna, så jag har faktiskt två ben om någon börjat fundera ;-)
Nya kappan på förresten, men syns ju inte jättebra, ser mest svart ut.... 

Idag är det nästan lite aprilväder ute, sol och snö om vart annat. Just nu snöar det lite lätt utanför fönstren, men innan inlägget är klart skiner troligtvis solen igen för så har det hållit på hela dagen. Jag sitter i vanlig ordning vid denna tid en torsdag på jobbet och granskar mina pappershögar. Maken ringde tidigare då han på lunchen lämnat in min bärbara HP-dator som fortfarande inte vill fungera normalt. Vet inte om det går att fixa, men jag hoppas att jag bara ska behöva inhandla en ny sladd, men det återstår väl att se. Jag blir väldigt ledsen om den havererar totalt då jag bland annat har bröllopsbilder och massa annat som jag inte vill bli av med. Så håll tummarna!
 
Denna månad har jag shoppat extremt lite eller egentligen ingenting alls förutom mat. Detta har nu resulterat i ett ganska kraftigt sug på att just handla, så jag ska här framöver ta en dag och gå på stan och handla utav bara he¤%!. Dock lockas jag inte helt när det snöar, men ops nu skiner visst solen igen precis som jag tidigare tippade om, urskumt väder för nu ser jag blå himmel där jag sitter. Som sagt aprilväder i mars...

Ett annat sug just nu är att gå till frisören, men jag tror jag ska försöka håll ut några veckor till så att det tajmas lagom till påskhelgen, men jag får se om jag står ut helt enkelt. Håret räcker numera så långt ner på ryggen att jag snart sitter på det (kanske en liten överdrift, men nästan i alla fall!) Nu har jag inga som helst planer på att klippa mig kort (det har jag haft och det var ingen direkt höjdare på mig - eller vad säger ni som minns, haha!) men en toppklippning skulle nog sitta fint även om håret egentligen inte har kluvna hårtoppar, men det är mer känslan av en uppfräschning jag är ute efter. Är även lite sugen på att slinga håret åt det askblonda hållet, men det återstår att se! Vilket svammel...    

Fick precis ett nytt telesamtal från maken att ny sladd är inhandlad (för 800 kr, fick jag väl för att jag skrev att jag inget handlat!) till datorn och tydligen fungerar den nu, Yippi! Tack älsklingen! Så ikväll kanske jag kan få till ett blogginlägg från soffan. Jag måste dock erkänna att jag har haft oerhört mycket tid över dessa senaste kvällar när datorn legat nere och kommit i säng i tid har jag också gjort, så inte något ont som inte har något gott med sig...

Nu önskar jag er en fortsatt bra torsdag och imorgon är det fredag mina vänner, kalaskul tycker jag! 

Kramar i mängder!

Kommentarer
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Fin du är tjejen:)Ha en underbar kväll!

Kram Kristina

2009-03-19 @ 16:05:38
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: jessi

Vad bra att det ordnade sig med datorn! Det känns betryggande att se att du har 2 ben.. hih.. Alltså jag måste ta en tur på stan efter den här tentan, vill också ha en svart ny kappa!

Vilken snygg väska du har, vad är det för märke?



ha det så gott o KRAM!



jessi

2009-03-19 @ 16:52:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha känner igen det där att man inser hur mkt tid man har när man är "datorlös":) Fast när min var på lagning i höstas fick jag riktigt abstinens...



Kul att se att du har ben också även om jag visste efter att ha träffat dig live:) Gillar din väska förresten.



Ha en skön kväll nu. Kraam



Ps. Sladden får du ju inte räkna som shopping, eller iofs kan du kanske ha den som skärp i värsta fall;)

2009-03-19 @ 18:41:20
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken bra fotograf jag är ;) Kappan är jättesnygg, bilden gör den som sagt inte rättvisa.



Får väl hoppas på att den här sista Örebrokillen kan briljera i köket. Lite mycket färger men annars gillade jag huset.



Kraam

2009-03-19 @ 19:42:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Kristina- Fru Inredning

Tack snälla och hoppas du får en underbar kväll du också! Kramar



jessi:

Haha - ja visst var det skönt att se att ben finns ;-) Väskan är från Marc jacobs, ca 3 år gammal tror jag den hunnit bli!



Hoppas att du har en härlig torsdagskväll!



Kraaaamar



Madeleine:

Det är faktiskt rätt så skönt att vara datorlös ibland, men samtidigt får jag lite abstinens, vill ju spana runt på alla er andras bloggar!



haha - ja du har ju sett mina spiror tidigare, fniss... ;-)



Önskar dig en fin kväll!



Kraaaamar



Hemma hos Katta:

Ja en sann mäster fotograf är du ;-) Nä bilden gör inte kappan rättvis alls, jag är supernöjd med den!



Älskade han Örebro killen Stor-Peters hus, men jag håller med att too much färg för min del också, men planlösningen var inte fel!



Ha en skön kväll!



Kram!







2009-03-19 @ 20:02:28
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0