OXXO design


Detta snygga och somriga armband hämtade jag ut på posten idag och
jag är såååå nöjd. Supersött med pärlor, prismor och silverbollar.


Det är designat "OXXO design" och finns att köpa från CreativeLounge. Jag
kommer att lotta ut ett valfritt smycke från deras webshop inom kort så håll
utkik här i bloggen!!!

Hoppas att er tisdag hittills varit till belåtenhet. Min har varit alldels förträfflig kan jag avslöja. Haft en kreativ dag på arbetsfronten och när jag kom hem vid halv fem tiden blev det några timmar på balkongen med laptopen uppkopplad samtidigt så jag har fått lite annat gjort samtidigt som jag bättrat på solbrännan som nu så sakterliga börjar framträda allt mera.

Visst känner man sig allt lite fräschare med lite färg på kroppen och på nosen? Det gör i alla fall jag, men det gäller ju att sola med måtta och sola smart. Själv ligger jag ALDRIG och pressar i solen men så har jag knappt en rynka heller. Det där lät väl kanske, men jag menar bara att jag trots allt är över trettiotvå år, men jag har inte speciellt mycket rynkor, en och annan skrattrynka runt ögonen kanske, men det beror ju endast på att jag är en så GLAD SKIT ;-) Jag tror att det annars beror mycket på att jag alltid i alla år har varit försiktig och noggrann med att sola lugnt. Sedan har jag väl haft en fördel av att jag tycker att det är så förbannat tråkigt att ligga i solen, jag får myror i brallan efter fem minuter och måste bokstavligen kliva upp. Så från början var det väl kanske inte för att jag var "klok", men med åren kommer klokheten och då är det skönt att aldrig ha fastnat i solträsket ;-)

Kvällens "middag" blev inget annat än enkla chicky bits direkt från frysen och ner i stekpannan plus ett stort glas isvatten. Matlusten är väl så där i det varma (nej jag klagar inte!) vädret, så det räckte och blev över med de små kycklingbitarna för att jag skulle bli mätt. Nu väntar jag på maken som ska komma hem från sitt nya jobb, spännande värre att höra hur han haft det!

Sköt om er och stor kram till er från mig ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ursnyggt armband, vad mycket snyggt du hittar.

Nu vill jag också ha ;o)



Kram

2009-06-30 @ 21:09:58
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Susanne:

Ja visst är det fint, enkelt och snyggt på armen. Du får hålla utkik efter tävlingen så kanske du kan vinna ett likadant ;-) Ha en mysig kväll! Kraaaam

2009-06-30 @ 21:19:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Superfint armband, gillade att det var i vitt. Sommarfräscht=)



Jag hade bara paddlat kanot en gång tidigare så det var rätt nytt för mig också. Riktigt mysigt och harmoniskt=)



Allsång hör sommaren till men det ska nog ses live egentligen.



Har du semester snart eller sliter du på ett tag till? Vad har ni för planer?



Sov så gott. KRAAM

2009-06-30 @ 21:32:56
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilket ljuvligt armband! Och klockan i inlägget nedan är en riktig drömklocka! Jag visade mannen direkt och jag MÅSTE ha den. Ska kolla affärerna här där jag bor, hoppas hoppas den finns kvar :-)



Ha en mysig kväll! kram

2009-06-30 @ 21:35:02
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Madeleine:

Kan tänka mig att det är harmoniskt med kanot, ser ju så fridfullt och mysigt ut =)



Jag håller med om att Allsången verkligen hör sommaren till. Jag har aldrig lyckats komma iväg på det dock live trots att vi bor nära, hmm! Som sagt jag har t o m missat det på tv:n ;-)



Jag arbetar två veckor till efter denna. Maken arbetar en till. Sedan har vi tre veckor tillsammans (båda har fyra veckor ledigt) Vi satt faktiskt ikväll och försökte klura ut vad vi ska hitta på, en vecka på västkusten minst blir det för min del i alla fall (den vecka jag har ensam) sedan kanske vi sticker på en restresa om vädret inte är allt för bra här för då stannar jag/vi gärna här i Sverige.



Sov sött själv!



Kraaam



Hanna:

Klockan kostar bara 299 kr så skynda fynda. Hoppas, hoppas att den finns kvar för din skull. Den är jättefin, t o m snyggare i verkligheten än på bild!



Ha en skön kväll du också



Kraaaaam

2009-06-30 @ 21:43:37
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Cicci

Så fina armband du har köpt. Och tack för din söta kommentar. Det gäller inte att ta varandra förgivet även om det är ganska lätt hänt. Gillar heller inte att steka mig i solen och kan inte ligga en längre stund. Många kramar

2009-06-30 @ 21:48:06
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Minnas underbara värld

Åh vilket fiiiiint armband, så fint på din bruna arm! Jag MÅSTE in och kika efter ett likadant, vill ha vill ha ;) Du har så snygg smak jämt och så hittar du alltid så snygga saker!!! Älskar din blogg verkligen. Kram Minna

2009-06-30 @ 21:51:26
Postat av: ferdia

Oh snyggt armband!

2009-06-30 @ 21:51:47
URL: http://ferida.blogg.se/
Postat av: Lilian

Vad brun och fin du är, armbandet verkar passa perfekt, snyggt!

2009-06-30 @ 21:52:15
Postat av: Evelina

Jättefint armband! Vill köpa ett likadant, men hittar det inte på webshopen. Vet du om det redan är slut?



Tack för en jättetrevlig blogg!

Kram Evelina

2009-06-30 @ 22:45:47
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Evelina:

Vad tråkigt om det redan är slut? Jag har tyvärr ingen aning, men det fanns där tidigare idag när jag la in länken, men jag finner det inte nu heller.. Du kanske kan kika in imorgon?



Tack för du läser min blogg och gillar den =)



Kram, Anna

2009-06-30 @ 23:02:08
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vilken fint armband. Jag skulle in och klicka hem ett likadant, men nu finner jag dem inte? Synd det var så snyggt och så "jag". Hoppas att de får in fler =) Sov sött

2009-06-30 @ 23:04:06
Postat av: Jill

Jättefint armband. Har du köpt det eller fått det?

2009-06-30 @ 23:08:25
Postat av: MiaLisa

Det stämmer det du säger att man inte ska ligga och pressa i solen för mycket. Jag är snart 32 år och jag har inte en enda rynka, folk tror fortfarande att jag är 19 år. Frustrerande stundvis Jag har oftast undvikit solen så jag är en blekfis, dock en "ung" blekfis. Snyggt armband föresten!! :-)

2009-07-01 @ 03:16:19
Postat av: Rebecca

Hallå Anna!



Sitter här och läser ifatt lite, eftersom jag har semester och det inte blivit så mkt tid framför datorn annars! :)



Håller med dig om att man inte ska klaga på värmen -vi bor faktiskt i kalla Sverige!!! Hur många dagar på ett år är det varmt, liksom? Jag har lovat mig själv att jag aldrig ska klaga på den, men kylan klagar jag på, då jag är en frusen typ! ;) Och jag brukar inte hålla hemligt att jag gärna skulle emigrera till varmare plats...



Försiktig med solande och huden är jag också, men så har jag inga rynkor ännu, heller. (Är också 32.)



Idag ska jag och mannen till din stad på shoppingtripp. Ska bli så kul! :)



Massor kramar till dig!

2009-07-01 @ 06:31:21
Postat av: Sue

Såååå snyggt armband! Verkligen somrigt!



Du gör helt rätt i att sola försiktigt!

Jag själv är tyvärr en riktig soldyrkare! Därav rynkor! hihi!



Puss på dig!

2009-07-01 @ 06:39:33
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men så brun du är kvinna! :-D

Armbandet va jättefint, ME LIKE

Ja jag har ätit kopiösa mängder gubbar o tänker fortsätta tills de e slut.. hihi!

Ha en toppen Onsdag, nu går vi in i den andra halva av 2009 GALET!!

KRAMAR

2009-07-01 @ 08:17:58
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anette

Snyggt armband, superfint på din solbruna arm ;)

2009-07-01 @ 09:30:45
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: sofia

Så brun och fin du är! Du gör rätt i att sola med måtta. Det gör jag med, men just nu beror det mest på att jag sitter inne och jobbar istället för att steka mig i solen ;) Hoppas det blir fina dagar de närmaste fyra veckorna också!

2009-07-01 @ 10:53:45
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jill:

Jag visst är det fint, jag blev kär i det och valde det helt själv, men indirekt är jag ju "köpt" då de ska få ha en tävling i min blogg senare, hemskt va? ;-)



MiaLisa

Håller med om att det inte alltid är bra att se allt för ung ut, man blir inte tagen på allvar alla gånger, hmmm! Men känns ju bra tt inte se äldre ut än vad man är i alla fall =) Kram



Rebecca:

Vad skönt med semetser och att ni ska komma hit på en Shopping resa. vart bord ni förresten? Långt här ifrån? Massa kramar



Sue:

Visst är det fint. Jag tycker du är superfin som du är! Massa kramar



Zandra:

Tror det är lite ljuset som gör att jag ser brumare ut än jag egentligen är på bilden faktiskt. Ja gubbar är ju sååå gott, jag ska köpa mig en låda påväg hem idag är tanken, måste ta tag i detta nu innan jordgubbssäsongen plötsligt är över.. :)



Oj ja nu är det redan andra halvan av 2009 som vi går in i. GALET är bara förnamnet!



Ha en fin dag!



Kraaaam



Anette:

Ja jag gillar det mycket =) Ha en fin dag, ingen bebis än? Kraaam



Sofia:

Jag är nog inet riktigt så solbränd som det ser ut på bilen, är nog ljuset lite som gör det =) Jag arbeter två veckor till efter denna så jag hoppas att solen behagar komma fram även då! Ha en br adag på jobbet! Kraaaam



2009-07-01 @ 11:02:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Såå fint armband du har köpt! Passar fint till din solbränna.



Trevlig dag

/kraam

2009-07-01 @ 11:08:45
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Nej, det är inte hemskt att du låter dem ha en tävling hos dig och att du får armbandet. Absolut inte. Det var som sagt ett jättefint armband och jag förstår att du är glad över det. Jag ville bara veta, det är ju väldigt olika hur olika bloggare redovisar vad som är "spnsrat/gåvor" och jag tycker det ska framgå tydligt. Sen unnar jag dig verkligen armbandet, tycker om din blogg och läser den dagligen och det är roligt att du får något utifrån det arbete du lägger ner.

2009-07-01 @ 11:42:21
Postat av: Malin S

Extremt snyggt armband. Kollade i deras webshop men kunde inte hitta ditt armband. Jag kanske är blind eller så är det slutsålt. Coolt att du ska ha en tävling. Du är ju en riktig storbloggare nu ;)

2009-07-01 @ 12:26:46
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jill:

vad kul att du gillar min blogg och jag håller med dig om det du skriver man bör väl skriva det klart och tydligt egentligen om man får saker. Nu är detta första ggn för mig, och jag kan ju erkänna att jag är lite "rädd" för jantelagen och att folk ska tycka att man plötsligt är "köpt" och att folk ska tycka "illa" om en för det. Fånigt jag vet men du fattar säkert hur jag menar hoppas jag =) Ha en riktigt fin dag! Stor kram!



Malin S:

Ja visst är det fint. Jag vet inte om armbandet är slutsålt? Jag finner det inte heller längre på hemsidan, men det fanns där igår när jag kikade men det kommer kanske in flera?! Kostade 249 kr i alla fall. Ja lite coolt är det allt med en tävling, jag har fått förfrågan innan, men det var för prylar som jag inte tycker är riktigt "jag" och min blogg, därför har jag valt att tacka nej, men denna gången så tycker jag att de har väldigt fina grejer och sedan var tjejen som skrev till mig väldigt trevlig och "enkel" vilket jag gillar =) Så en tävling ska det bli här hos "icke-storbloggaren" Haha!! Kram kram

2009-07-01 @ 12:58:52
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag förstår, hoppas du förstår hur jag menar också. Tyvärr kommer säkert någon klaga men vi trogna läsare vet var vi har dig. Kramar

2009-07-01 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0