My fabulous Choo


Mina fabulösa cerisa skor från Jimmy Choo som jag planerar att använda
på något av de kommande tre bröllop vi är bjudna på tillsammans med
klänningen ni skymtar lite lite på bilden. 

På tal om Jimmy Choo så kunde man igår läsa att den 14 november lanseras höstens samarbetskollektion på H&M med just det brittiska skovarumärket Jimmy Choo. Det är första gången som H&M samarbetar med ett accessoarmärke och Jimmy Choo kommer även han för första gången att erbjuda en kollektion damkläder att matcha till skor och väskor. Jag kan säga så här att det kanske även blir första gången för mig att sälla mig till skaran som är beredd att "slåss" för att komma åt en godbit designad en samarbetspartner. Jag har tidigare år varit måttligt imponerad av de plagg och assecoarer som tagits fram av både den ena och andra kända designern. Jag har t o m tyckt att hysterin är på gränsen till pinsam och de sista kollektionerna designade av Matthew Williamson samt Roberto Cavallis tycker jag har varit riktigt hemska. Men nu som sagt kanske det blir första gången jag köper något för Jimmy Choo är en favortit designer. Så jag hoppas och håller tummarna för att det blir en ursnygg kollektion. 

Här är det en mulen och ganska trist dag. Jag har inte fått gjort mycket vettigt. Jag ska städa av en sväng här nu och sedan ta ett beslut vad jag ska göra med min midsommarhelg. Hoppas ni i alla fall får riktigt härliga dagar och vi håller väl alla tummarna för strålande solsken imorgon, även om det ser mörkt ut! 

Största kramen till er!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Vilken cool bild !! Hela foto skimrar ju i rosa =D

Massa midsommarkramar/Malin & MacBabygirl

2009-06-18 @ 13:30:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Malin S

Ja visst blev bilden läcker i olika rosa toner :) Massa midsommarkramar tillbaka, Anna

2009-06-18 @ 13:33:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Gud så läckra skor! Du kommer bli så fin i skorna och klänningen (som vi skymtar). Jag vill önska dig/er en riktigt härlig midsommar =) Verkar som att man få klä sig någorlunda varmt... Hoppas att regnet håller sig borta och det vore trevligt med lite solsken ;) Hur som helst så hoppas jag att ni får en jättehärlig helg och att du njuter av dina semesterdagar! Stor Kram

2009-06-18 @ 13:36:06
Postat av: Cicci

Kan inte heller fatta att folk bli som galningar när en ny kollektion kommer ut. När kollektionen släpps på mitt H&M kan man välja o vraka flera dagar efter releasen.



Ha nu en underbar midsommarhelg. Kram

2009-06-18 @ 13:39:30
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka fantastiska skor du har och vilken härlig bild! Hoppas du kommer på vad du ska göra med din midsommar! Kram Cissi

2009-06-18 @ 13:40:23
Postat av: Minnas underbara värld

Ohhh snygga skor verkligen, kommer passa dig perfekt. Snygg kvinna ska ha snygga skor ;P



Ha en riktigt bra midsommar nu, det har nämligen jag tänkt ha!



Puss och kram

2009-06-18 @ 13:55:31
Postat av: Abbe

Som den sanna SATC-fanatikern blir jag lycklig av skor. Ett par Jimmy Choo's skulle definitivt förgylla garderoben. Sen är det bara att hoppas att Blahnik får göra nästa kollektion:-)

2009-06-18 @ 13:55:48
URL: http://abfabimedelaldern.wordpress.com/
Postat av: Kix

Nu regnar det faktiskt inte längre, kanske blir bra väder imorrn trots allt;)

Jag håller tummarna för att du väljer midsommar med mej o Charlie!

Kram kram

2009-06-18 @ 13:56:03
Postat av: ferdia

WOW vilka skor och bilden var urläcker med allt det rosa =)

2009-06-18 @ 13:56:30
URL: http://ferida.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktiga Carrie skor det där, faboulos verkligen. Du kommer ju vara ursnygg i dem det kan jag garantera =)



Jag ser framemot kollektionen jag också, är annars inte heller sån som rusar till butikerna när H&M släppt sina designkollektioner men denna gång så kanske :D



Kramar Emma

2009-06-18 @ 14:02:06
Postat av: AnnaG

Vilka darlingar!

Bilden i sig är dessutom fantastiskt snygg. Finaste pinglan på det bröllopet kan garanteras! =)



Vi har beslutat att stanna hemma i huvudstaden denna midsommar, när jag nu tänker efter så vet jag inte riktigt hur det gick till??;-) Med en midsommarkrans i håret, ett leende på läpparna, min fina make vid min sida och fina jordgubbar att mumsa på så ska det nog bli midsommar här också! =)



Men vart kom nu regnet ifrån? Nåväl..



Önskar dig en riktigt härlig och Glad Midsommar vart ni än befinner er i världen.♥



Kram kram

2009-06-18 @ 14:05:22
Postat av: Tjugonågonting

Jag är inne på samma spår som du. Har heller aldrig gillat klädkollektionerna, tycker samtliga varit lätt hysteriska! Men DETTA, det kan nog bli riktigt bra.



Glad midsommar, förresten =)

2009-06-18 @ 14:07:26
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Håller med dig. Har aldrig förstått hysterin heller! Spännande att se till hösten nu då om det är nått att slåss för ;-)



Hoppas du får en fin midsommar själv Anna, vad du nu än beslutar dig för.



Kraaam

2009-06-18 @ 14:29:12
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Trevlig midsommar till dig! Hittade hit via en annan blogg och jag och jag är helt förälskad nu i din fina och innehållsrika blogg. Ni har så fint hemma hos er, er balkong är skitläcker, du är det samma och du lagar så god mat och tar så fina bilder. Hit komme rjag igen var så säker!



Stor kraaam

2009-06-18 @ 15:15:11
Postat av: Lilian

Lyxig bild du fått till. Riktigt läckert med allt det rosa =) Puss

2009-06-18 @ 15:29:23
Postat av: Susanne

Urläckra!

Här i Norrköping har det regnar hela dagen, så himla tråkigt.



Ha en trevlig midsommar vad du än bestämmer dig för.

Kram

2009-06-18 @ 16:11:55
Postat av: Livet hemma hos Linda

Snygg bild! Och snygga skor!!:)

Ser också fram emot H&M`s samarbete med Jimmy Choo. Dock håller jag med dig om att de tidigare samarbetskollektionerna inte har varit så lockande. Men det ska bli spännande att se vad den kommande har att erbjuda.



Trevlig midsommar/Kram

2009-06-18 @ 16:30:19
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjusigt värre! Hoppas vi får se dig i den outfiten snart. Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 18:30:01
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka snyggeskor!!!

Ser också fram emot kollektionen.



Hoppas du har en skön torsdag

GLAD midsommar



Kraaamar Anna

2009-06-18 @ 18:36:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skit fräck bild och vilka läckra skor. Tror det kommer bli många snygga skor att slåss om. LÄngtar :)



Glad midsommar på dig! Kram

2009-06-18 @ 19:30:41
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Mmmm...vilken läcker bild. Blev riktigt nyfiken på klänningen. Hoppas att vi får se bild på dig i outfiten. Glad midsommar! Kram

2009-06-18 @ 21:02:21
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Snygga skor! Du kommer bli en het pingla på det där bröllopet ;)



Har du bestämt dig för vilken sida av landet du ska fira midsommar på? I vilket fall, så önskar jag dig en trevlig midsommar!



KRAAAM



2009-06-18 @ 21:33:11
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det får vi hoppas, var länge sedan de gjorde nåt bra. Vad ska ni hitta på i helgen?

2009-06-18 @ 23:44:21
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

Så snygga, nästan för vackra för att användas, hihi. Hörde om sammarbetet ja. Jag är så sur för skorna kommer med all säkerhet inte finnas i min storlek. Jag får helt enkelt nöja mig med min baddräkt från det tidigare misslyckade sammarbetet;)

2009-06-21 @ 08:37:18
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0