Glad måndag!


Sjöstaden i skymning. Bilden tagen igår kväll. Pricken på
himlen är en luftballong och jag tycker det är så somrigt 
när man ser dessa små farkoster på himlavalvet under
sommarmånaderna.


Så sitter man här då, glad i hågen och ute skiner solen. Nya jeansen på mig för första gången och jag stortrivs med dem redan, till det puderrosa topp och espadrillos. Knäppte av några bilder imorse i hissen, men glömde så klart sladden till kameran hemma så jag kan inte ladda upp bilderna här. Typisk när jag "ansträngde" mig att fotografera, ja ja inget att hänga läpp för bilderna kanske kommer senare i dag.

Känner mig på gott humör denna första dag på vecka 24. Ögat är verkligen så mycket bättre, dock är det svullet och rosa fortfarande och jag är långt ifrån symetrisk i ansiktet, men det är ändå en sådan skillnad mot det som varit att jag blir alldeles glad ända ut i tårna. Jag är minst sagt lättroad just nu med andra ord. Vill ge min älskade make helgens ros för att han prioriterat sin lilla fru trots att jag vet att han säkerligen gärna hade hittat på något lite mer livat än som helgen blev, men det uppskattas mycket. Det har blivit väldigt lugna dagar som ni vet med mys, flera filmer i soffan, grillat och helgen avslutades med en sväng på bio igår där vi såg "Män som hatar kvinnor". Kul att se den nu när jag läst ut boken, jag tyckte om filmen, men boken är så mycket bättre, så läs den först tycker jag i alla fall.  

Idag ska jag arbeta på i vanlig ordning, har redan haft en arbetsplatsmöte på morgonen och nu har jag inga fler möten inbokade faktiskt på hela veckan, känns väldigt skönt! Jag ska bara koncentrera mig på mina högar och se till att försöka få gjort så mycket som möjligt innan den stundande semesterveckan. 

Ha en skön måndag så hörs vi förhoppningsvis lite senare! 

Kram på er   

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du känner dig bättre! Jag gillade också boken mer än filmen. Det är ju oftast så.

2009-06-08 @ 11:40:23
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad glad jag blir för din skull att ögat är bättre=)

Det är aldrig roligt med något som gör ont samtidigt som det syns....



Härligt med en semestervecka snart, hoppas på fint väder då=)



Stor kram

2009-06-08 @ 11:51:02
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Tjugonågonting

Förstår vad du menar med "lättroad". Jag var själv väldigt sjuk för 1,5 år sen och det tog ett tag att komma tillbaka. Det positiva mitt i allt är att man uppskattar saker på ett annat sätt än tidigare - i alla fall ett tag efteråt ;-)



Ha en bra måndag!

2009-06-08 @ 11:59:30
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com
Postat av: Maria

Så härligt att du känner dig bättre i ögat! Nu blir jag väldigt glad för din skull =) Kan tänka mig att du är jättefin i dina nya jeans och den rosa toppen. Passar riktigt bra en solig dag som denna. Ha en fortsatt härlig dag söta Anna! Kram

2009-06-08 @ 13:20:06
Postat av: Cissi

Härligt med en glad Anna =)

2009-06-08 @ 14:06:35
Postat av: Annas inspiration

Vad härligt att det går framåt med ögat.

Vilken underbar bild du bjuder på över Sjöstaden



ha en fin måndag

Kram Anna

2009-06-08 @ 15:25:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Mirry

Tyck gärna till i Dagens Fråga på vår söta blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-06-08 @ 16:34:32
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sanna

Vad skönt att ögat är bättre! Vilken fin bild du har tagit! Vilken himmel! Ha en skön Måndagskväll!



Kram

2009-06-08 @ 20:30:17
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: jessi

Otroligt vacker vy ni har, som en dröm!



Blir såå glad av att höra att dina ögon är bättre, härligt att det går åt rätt håll vännen!



kramar

2009-06-08 @ 20:48:16
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jag som hade sett framemot outfit-bilder ;)



Vad skönt att det går framåt med ögonen! Jobbigt när virus ska hålla i sig så länge...



Hoppas du haft en mysig måndagkväll, kraam kraam

2009-06-08 @ 22:12:33
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0