Dagens tips...



Godmorgon på er, måndag yppie ;-) Sitter här på jobbet och har gjort sedan strax efter kl åtta. Oerhört trist väder ute, grått, disigt och rena isgatan på marken, bara tur att jag kom hit helskinnad utan brutna lårben. Heter du Bodil eller Boel så grattis, det är din namnsdag idag! För min del är kalendern helt ren från möten och liknande så det blir en mjukstart på denna femte vecka på 2009, skönt!

Tänkte tipsa om ljusstakarna i glas ovan som jag fyndat på Hemtex, nedsatta till 29 kr/st, dessutom fick man handla tre varor och betala för två, så med andra ord får du tre ljusstakar för 58 kr, vilket är en riktigt, riktigt kap. Nu vet jag ju inte alls om alla Hemtex butiker har detta erbjudande, dessa är köpta på Hemtex i Sickla, så har du vägarna förbi så finns de där i alla fall. Jag är grymt nöjd med mina, står på det vita brickbordet i vardagsrummet. Ni kan se en liten glimt av dem här i bakgrunden.

Nu ska jag gå och fylla på koppen med grönt te, på återseende!

Kramar!  

Kommentarer
Postat av: jessica

vad fina ljusstakar, får gå och kolla om de finns i min stad, Eskilstuna. Du ger så bra tips om saker, recept m.m. Tack! Ha en bra dag!



ps- vilken dag som helst ska vår fotobok från ifolor komma. ännu ett bra tips från dig!

2009-01-26 @ 11:18:19
URL: http://www.123minsida.se/ljusenberg
Postat av: Ann-Louise

Vilket fynd!! Tycker Hemtex har ganska fina saker numera + att de oftast har rea på sitt sortiment. Hur det går ihop vet jag ej?

Ljusstakarna påminner om Iittalas glasljusstakar (tycker mig ha sett att Katta har dem). Min svärfar har också sådana hemma och jag har bett min R fråga om inte vi kan överta dem =)Han har nämligen flera i olika storlekar som jag kunde behöva...

Hoppas din måndag blir bra och har hämtat dig från Glaumorfesten. Dina skor var läckra och mycket "glaumor".

Kram

2009-01-26 @ 11:43:22
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hoppsan...GLAMOUR...stavas det visst.



Så ofta skriver jag det ordet..hi, hi

2009-01-26 @ 11:46:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Miia

Hallå där! Har hittat hit via Kattas blogg och tycker mycket om din blogg :) En perfekt blandning av sådant som jag tycker om att läsa om i bloggar! Ljusstakarna var väldigt fina. Ska hålla utkik efter dem nästa gång jag är på stan och har vägarna förbi Hemtex.. Ha en fortsatt bra måndag på jobbet! Kram/Miia

2009-01-26 @ 11:53:18
Postat av: Malin S

Snygga ! Går ju dock inte komma ifrån att de liknar Ittalas Festivo en aningens ;) men inte blir de mindre fina för det. Ha en bra arbetsdag och ta det försiktigt på väg hem. Kramar.

2009-01-26 @ 12:40:42
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Jessica:

Fotoböckerna är helt lovely, du kommer bli glatt överraskad, det belv jag =) Ja ljusstakarna är jättefina så spana efter dem, värt varenda liten krona ;-) Kram



Ann-Louise:

Ja Hemtex kan ha riktiga godbitar emellanåt och det där med rean titt som tätt fattar inte jag heller hur det går ihop? Ljusstakarna påminner om Iittalas en del, men till en bråkdel av priset ;-)



Hoppas att du får en skön vecka.



Kram



Ps, Glamour är inte alltid lätt att stav tioll, fniss ;-) Ds



Miia:

Hej och välkommen hit, kul att du gillar bloggen!Ljusstakarna är jättefina, så spana efter dem vett´ja ;-) Ha en riktigt skön vecka och välkommen åter! Kram, Anna



Malin S:

Hehe - Tror att de som tillverkat ljusstakarna nog sneglat en aning på Festivo ;-) Men till det priset kunde jag helt enkelt inte motstå dem och det är jag glad för nu! Ha en skön dag du också och jag lovar att ta det försiktigt hem senare i em. Kraaaaam

2009-01-26 @ 12:53:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag blev glatt överraskad, kom på posten idag. Nu ska jag skicka efter fler. Vill ha från våra senaste resor, mycket roligare att visa foton i snygga böcker!



kram

2009-01-26 @ 12:57:14
Postat av: Anna - Starwoman

Jessica:

Ja visst är det mycket roligare att bläddra i en riktig bok, fram över ska jag beställa fler jag också.



Stor kram!

2009-01-26 @ 13:22:36
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha... ljusstakar.....

Har kommit på hur snyggt det är och blanda en massa olika, storlekar, färger och utformning.. =)

2009-01-26 @ 15:27:03
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Tessan:

Ja visst är det snyggt att blanda, håller med till fullo =)

2009-01-26 @ 16:05:38
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jossan

De har jag också gått och sneglat på. :) De påminner på iittalas ljusstakar. Så fina är de. Billigare kan det inte bli.

Ha en mysig kväll!

2009-01-26 @ 17:58:33
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0