En kunglig kärlekssaga


Har precis sett delar från presskonferensen från Kronprinsessan Viktoria och hennes Daniels annonsering att det förlovat sig. Så nu har vi ett svenskt kungabröllop är att vänta fram på våren 2010. Jag ser fram emot att få se hennes brudklänning, frisyr och smycken. Jag fullkomligt älskar bröllop!

Ikväll blir det ett långt skumbad för min del och lite skönhetsbehandlingar i största allmänhet såsom inpackning och peeling. Känner mig en aning vintertrött och tror att detta kan göra susen. Klockan 20:00 sitter jag bänkad framför tv:n för att se "Den rätta för Rosing", måste bara se detta känner jag efter att ha sett reklamen.

Nu ska jag äta en hemmagjord variant av den klassiska ceasarsalladen och dricka ramlösa med granatäpple som är en favorit! Har ätit både en Semla dagen till ära då det är Fettisdagen plus att vi fick varsin stor kanelbulle på eftermiddagens möte. Jag kunde inte motstå då jag är svag för just kanelbullar även om jag borde stått över då jag någon timma innan mötet hade tryckt i mig en fastlagsbulle (detta dessutom direkt efter dagens lunch, då det bjöds på semla efter maten i matsalen), så det får som sagt bli en sallad och vatten ikväll känner jag. Skulle nog räcka med bara vatten egentligen ;-)

Önskar er en riktigt skön kväll! 

Kraaaaamar i mängder  

Kommentarer
Postat av: jossan

ja visst är det härligt med förlovningen :) tycker det är oväntat få som bloggat om detta men så tänkte jag ändå när jag skulle göra mitt dagliga besök här att DU iaf skulle skriva om det och rätt hade jag :)

2009-02-24 @ 18:57:53
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Ja visst är det spännande med bröllopet! Jag hoppas hon väljer en Wallin-klänning på den stora dagen...



Rosing måste verkligen ses. Har en känsla av att det kan bli en galen dejtingcirkus med den damen som huvudperson.



Vad gott med semla. Har faktiskt inte köpt hem någon idag konstigt nog =(



Ha en mysig kväll! Kraam

2009-02-24 @ 19:17:48
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madelene(Landvetter)

Hej du underbara.

Hoppas att du mår bra. Säger det igen ÄLSKAR din blogg. Allt du skriver och alla go recept du lägger ut love it.Kram på dig.

Maddis

2009-02-24 @ 20:43:47
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jossan:

Vad skoj att höra att du gör dagliga besök här =) Hoppas att du har en skön kväll! Kraaaam



Hemma hos Katta:

Nu när jag sett Rosingsprogram så kan jag bara säga att jag dog en smula, vilka pinsamma människor, haha - men det är ju roande att titta på ;-)



Madelene(Landvetter)

Tack snälla - vad kul att gillar min blogg, blir jätteglad så klart =) Stor kram

2009-02-24 @ 21:12:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Louise B

Tycker det är så härligt att de är förlovade nu! Bröllopet kommer säkert bli fantastiskt!

2009-02-24 @ 21:47:23
Postat av: Hella

Hej igen!

Tack för svaret om stolarna. Är egentligen ute efter ett par vita i den stilen fast i läder.

Lite bekvämare kan jag tänka mig. = )



Ps. Din man måste vara så lyckligt lottad över att du tillagar så otroligt god och fantastisk fin mat jämt. Allt ser jättegott ut.

God natt!

2009-02-24 @ 22:14:36
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Louise B

Ja bröllopet kommer nog blir underbart - skulle kosta runt 20 miljoner, så fattas bara annat ;-)



Hella:

Haha - Nu är det så roligt att min man är ganska kräsen när det gäller mat, men det mest brukar gå hem i alla fall ;-) Kraaaam!

2009-02-24 @ 22:31:39
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

En sann kärlekssaga mellan prinsessan och folkets man. Har aldrig sett Victoria stråla av lycka så som hon gjorde idag. Rart så det förslår. Kul med prinsessbröllop på hemmaplan eller hur!



Ha en bra kväll och kram

2009-02-24 @ 22:32:47
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ann-Louise:

Ja det ser vi framemot =) Sov sött! Kraaam

2009-02-24 @ 22:37:15
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Visa dagar får kan väl unna sig mer än andra. Så det gjorde du rätt i :)



Jag säger också äntligen blir det kungligt bröllop. Det har vi väntat lääääänge på.



Ha en härlig dag!

Kram

2009-02-25 @ 08:44:26
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman

Josefin:

Jag håller fullkomligt med - bara man inte svullar varje dag så är det ingen fara ;-) Ha en härlig dag du också! Kraaaam

2009-02-25 @ 08:49:05
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0