Tal till nationen



Sent inlägg ikväll, anledningen är inte att jag varken tröttnat på er eller glömt, utan sanningen är den att jag och min äkta hälft efter jobbet drog till Chinateatern och såg Magnus Betnérs allra sista föreställning av "Tal till nationen". Jag är inget fan av stand-up alls och rakt inte av just herren jag just vart och sett, men jag är beredd att ändra min åsikt eller rättare sagt jag HAR redan ändrat åsikt. Magnus Betnér ÄR faktiskt väldigt rolig och han har fått mig att skratta riktigt högt stundtals ikväll och på så vis har han ju bidragit till att mitt liv säkert förlängts med si så där 20-25 minuter, så tack Magnus! Emelie, nu fattar jag nog din hang-up lite mera.. för visst var det väl Betnér du hängt upp dig på? ;-) 

Annars har dagen rusat fram. Jag tappade över en timma efter lunch och jag kan fortfarande inte fatta vart tiden mellan kl 12:45 till 14:15 tog vägen? Fler som tyckte tiden försvann där idag? Detta är helt sant, jag satt med näsan bland en massa akter direkt efter lunchen och slängde efter vad jag ansåg vara en stund ett getöga på klockan och då var den plötsligt kvart över två. Jag fattar helt ärligt inte vart de nittio minuterna tog vägen, riktigt skrämmande... Tänk om jag legat och sovit vid skrivbordet, haha! Ja så trött som jag var efter lunchen som bestod av en gudomlig fisk och skaldjurslasagne så kanske det är precis det jag har ägnat mig åt... får be till högre makter att det inte är så då jag som sagt inte suttit på min avdelning idag. Inget bra intryck jag gjort om jag kom dit och tog mig en tupplur efter maten ;-)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det läggdags! 

Hoppas er onsdag vart bra!

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Småstadslivet

Jag såg honom i måndags i Enköping - det var grymt..=) Skrattade konstant i 1,5 timme!!

2009-02-05 @ 07:41:44
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tessan:

Ja, jag hörde det, Maria hade varit där också. Det var faktiskt grymt, fattar inte hur man kan prata så "flytande" i över 90 minuter, det var riktigt bra som sagt! Ha en skön dag! Kram

2009-02-05 @ 07:44:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: jessi

God morgon!



Vad roligt det var att vakna på morgonen och lägga in ett nytt inlägg i sin blogg! Nu ska jag meddela mina vänner om bloggen, de har ännu inte insett det roliga med bloggar... få se om jag kan "omvända" dem!



Ha en bra dag på jobbet!



kram

2009-02-05 @ 08:42:58
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, det är ju det jag säger! He is hot!

Kram på dig!

2009-02-05 @ 09:10:10
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och gissa om jag förbannar mig själv att jag missade att han var i Enköping- igen... =(

2009-02-05 @ 09:11:06
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Jessi:

Ja visst är det skoj att skriva, som sagt kul att du kommit igån och att´jag kunde inspirera dig ;-) Ha en fin dag! Kram



Emelie:

Hur kunde du missa honom när han var så nära? Vad synd för det var faktiskt bra, de spelade dock in en film/DVD från föreställningen igår (jag var t o m med på ett hörn när vi kom in, då fick jag en kamera upptryckt i ansiktet, men det hoppas jag inte kommer med ;-)) som du får inhandla och dreggla till, haha!



Kram på dig!

2009-02-05 @ 09:44:25
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: fanny

hello :) vart får man tag i biljetter om man vill gå och skratta? :D min make vill så gärna gå och se honom och jag vill sågärna överaska honom! :) kram fanny

2009-02-05 @ 15:52:00
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Fanny:

tyvärr var det sista föreställning av just "tal till nationen" igår, så det går inte köpa biljetter så klart då, men det kommer ut en DVD, dom spelade in den igår under föreställningen, så du får köpa den till din make när den kommer ut =) Kram

2009-02-05 @ 18:24:39
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0