Mot Västerås!



Idag är jag nog banne mig uppe före tuppen, kukkeliku!!! Kolsvart ute och termometern visar på minusgrader, burr!!! Lagom kul att bege sig ut i mörkret och kylan, men det är ett måste om jag ska hinna i tid till Västerås och min presentation/miniutbildning. Ska bli oerhört skoj att träffa några av mina gamla kollegor som jag verkligen hoppas att jag springer på under dagen även om det inte är dem jag åker för att utbilda. Jag hoppas även på att jag ska hinna med en lite tur på stan efter mitt möte och gå i lite affärer. Alltid kul att komma till en annan stad emellanåt även om jag inte är ute efter något särskilt, men kika runt kan man alltid göra, ialla fall jag ;-)

Jag somnade förresten före kl 22 igår och det hör INTE till vanligheten på veckorna (inte på helgerna heller...) men det var verkligen välbehövligt, nu känner jag mig utvilad och pigg trots denna tiiidiga morgon!

Nej nu ska jag koka mig en tallrik gröt så jag står mig riktigt bra!

Wish me luck today!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Zandra

GOOD LUCK! De kommer gå super idag, västerås är ju en mysig stad så shoppa lugnt du! hihi

KRAMKALAS

2009-02-03 @ 07:07:01
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 07:34:28
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Mia

Lycka till idag! Det kommer att gå kanon, det vet jag :) Kram!

2009-02-03 @ 08:07:12
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Anna A

Det är alltid så trevligt att surfa in här, det tycks alltid finnas ett nytt inlägg att läsa oavsett tid på dygnet.

Er tv-bänk är urtjusig, får man fråga var ni köpt den någonstans? Tror den skulle passa fint i nya huset.

Ha en toppendag i Västerås!

Kram

2009-02-03 @ 08:59:36
Postat av: Tina H

Hoppas dagen blir som du tänkt! Efter väldigt lång tid så kommer svaret på din fråga här: Brorsan jobbar som Ombud. Tror inte dom är så många i Stockholm...?? Här hos oss är de desto fler istället :-) Kram

2009-02-03 @ 09:01:55
URL: http://graviditet3.blogspot.com
Postat av: Emelie

Lycka till gumman! Du kommer att greja det galant!

Kram

2009-02-03 @ 09:24:15
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: jossan

åh jag funderar på att åka till västerås nästa helg... hur lång tid tar det att åka dit??

2009-02-03 @ 11:01:00
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det gick bra i dag :-)

Kram

2009-02-03 @ 17:31:00
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin S

Halloj ! Hoppas dagen var till belåtenhet. Jag susar i rasande fart fram genom Sverige. Slår lock för öronen stup i kvarten. Känns som jag flyger ;) Lämnar Stockholm till sitt öde för denna gången. Ha en fortsatt bra vecka ! Kramar.

2009-02-03 @ 18:12:02
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:06:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:17:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:19:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:20:46
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:23:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Tack, det gick bra! Kram



Mia:

Tack snälla, kram!



Tekirch

Tack vad kul =) Jag vet inte ens hur man prenumererar på bloggar...



Anna A:

Tack snälla!!! Sideboardet är köpt på Stalands (Svenska Hem) och det är riktigt fint, vi är supernöjda! Kram



Tina H:

Ja det är nog kanske inte så många ombud i Sthlm, jag har lite dålig koll på dem om jag ska vara ärlig ;) Fann han någont från Muji till dig? Kram



Emelie: TACK snälla din lilla läckerbit ;-) Kram



Jossan:

Det tog strax under 1½ timma med bil, men tåg tar det nog ca 1 timma tror jag..



Anna:

Tack det gjorde det =) Kram



Malin S:

X 2000 går ju som sjutton, hoppas du har en skön resa hem till bästkusten, trist att jag nte hann med dig, får bli nästa ggn! Ha en bra onsdag och klappa magen från mig ;-) Kraaaaam

2009-02-03 @ 21:24:17
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0