Godmorgon söndag!


En av presenterna jag fick i fredag: En supersnygg mugg
från Design House Stockholm... Tack EM ;-)

Vaknade upp till en ljus morgon och jag låg en bra stund och sniffade på maken som kom hem igår kväll efter en tripp på böljan blå. Han hade inhandlat en ny doft som jag förordat nämligen "...lui/il/he/èl" från Emporio Armani, den absolut godaste doften på en karl enligt mig, jag blir helt till mig av den, haha... så det blev en del nosande som sagt ;-) 

Nu har vi ätit en söndagsfrukost bestående av äggröra och rostat bröd. Strax ska jag plocka i ordning i gästrummet, orkade inte fixa det igår, men idag känner jag mig full av energi, så det blir både en lätt städning här hemma, presentationsövning inför tisdagen som ska tillbringas i Västerås samt försöka få med mig maken ut på en riktigt lång och rask promenad (annars går jag ut själv en sväng för ut vill jag). Ska även försöka pricka in reprisen av "Let´s Dance" kl 12.55 då programmet missades av förklariga själ i fredags!  

Hoppas att ni har en riktigt bra helg?!

Kram och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Muggen var verkligen jätte fin.



Ha en mysig söndag.

Kram

2009-02-01 @ 12:07:15
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman

Jossan:

ja jag blev verkligen glad för den, väldigt god att dricka ur också kan jag meddela ;-) Måste nog köpa fler tror jag bestämt! ha en mysigt söndag du också! Stor kram

2009-02-01 @ 12:08:54
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

ÅÅå den där parfymen för honom , måste nog sniffas på... en bra present till Prinzen kanske nu när han fyller år denna kalla månad ;-)

Armbandet är köpt på Sisters. Jag gillade det oxå, så de kanske blir ett eget inköp ;-D

Gårdagen va lugn, höll mej till cola faktiskt, så skönt att komma hem till sitt egna kände vi.

Ha en toppen söndag och hoppas maken inte vart skrämd av oss alla i fredags..*fniss*

KRAMAR

2009-02-01 @ 12:09:31
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Zandra:

Ja sniffa på den doften, håll din karl borta från mig bara om han har det på sig, jag går igång på alla cylindrar hahahaha! skojar



Ja armbandet var verkligen ljuvligt, måste spans in snarast!



Maken blev absolut inte skrämd, han tyckte ni verkade supertrevliga allihop. Han har varit så nyfiken och frågivs om hela kvällen, så jag tror han tyckte det var en kul idé att vi sågs allihopa!



Ha en mysig söndag nu och skönt att du drack cola för d¨är man ju pigg/fräsch idag! KRAM!

2009-02-01 @ 12:15:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Good morning och TACK för i fredags!! Var ju bara hur perfekt ordnat som helst. Urgod mat och allt var bara så fint, så fint. Inte det lättaste med hela sju gäster =) Kul att äntligen få se lägenheten live! Det får vi verkligen göra om...



Här blir det också Let's Dance om några minuter. Muggen är superfin! Måste nog också ta och inviga min rosa under dagen men först får jag väl knåpa ihop ett bildspecial. Har huur många bilder som helst att gå igenom bara ;)



Kraam kraam



ps. Behöver jag nämna att jag också drack cola igår, ha ha!

2009-02-01 @ 12:54:43
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Hemma hos Katta:

TACK själv, det var ju en helt fantastiskt skoj kväll och så kul att ses allihop, verkligen URKUL!



Ser så framemot bilder från kvällen, många av mina var sudda, konstigt? Haha! Vilj gärna ha bilder från dig senare!



Nu är det Let´s och en kopp regnbågste (supergott, lika så mulberryteet, drack jag i morse!



Kraaaaamar

2009-02-01 @ 12:59:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Förresten, kan inte du maila över bilden på oss under middagen. Den blev verkligen jättebra! Kan lägga upp alla mina på FB senare så kan du plocka, går smidigare än att maila över ALLA!



Fick också mulberryvarianten av Madde, kul att du gillade båda. Sötaste rosa förpackniningarna i alla fall. Det jag gick på när jag valde, ha ha!



Kraam kraam igen!

2009-02-01 @ 13:08:20
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Hemma hos Katta:

Jag har mailat över bilder nu, den från middagen är faktiskt, riktigt riktigt bra, vi ser oerhört glada ut, haha!



Ja teerna är jättegoda, och jag är precis lika dan när det gäller förpackningar. Jag har inte ätit någon av pralinerna ännu, de är ju så sjuktfina att det nästan bär emot att sätta tänderna i dem ;-)



Kraaam igen

2009-02-01 @ 13:25:23
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0