Sista måndagen detta år!


Möttes av vår fina julgran fortfarade med barren kvar igår som tur är. 
Hoppas att den vill hänga med lite till då det är så mysigt.
 

Så är vi tillbaka hemma igen, bilresan igår eftermiddag gick väldigt smärtfritt. Slapp alla köerna i Södertälje, perfekt! Idag vaknade jag efter en lång och skön nattssömn i vår egna säng, alltid superskönt när man vart borta några dagar att krypa ner i sin egna säng och sova sin skönhetssömn. Maken åkte tidigt till jobbet denna morgon så nu är jag ensam hemma och skrotar runt.

Ska strax trotsa dagens töväder som utspelar sig ute och möta upp Caroline för en långpromenad. Ska bli underbart att röra på sig och samtidigt höra hur hon och familjen haft det under deras julfirande. Så nu blir det vattentäta stövlar och huvjackan på.  

Önskar dig en bra måndag efter jul oavsett om du arbeter eller som jag är ledig. 

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Härligt att vara hemma igen! En långpromenad låter mysigt & skönt med frisk luft!



Själv dricker jag morgonkaffet & betalar räkningar i min morgonrock ;) KRAAAM

2009-12-28 @ 11:25:47
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0