En lugn juldagskväll


Har faktiskt lite hemlängtan när jag ser bilden från vårt vita hem, även om
mysfaktorn är på mycket hög nivå här på Västkusten just nu. Ser framemot
att få packa upp mina julklappar väl hemma, nöjd så nöjd är jag och extra 
kul att maken är så nöjd med allt han fick av mig!  

Maken har begett sig iväg mot kvällens traditionella juldagsfirande. Själv sitter jag och myser här hemma hos mamma och pappa och det går ingen som helst nöd på varken mig eller dom. Blir en lugn och skön kväll för vår del här i soffan med god mat och gott i glasen. Troligtvis rotar vi fram ett sällskapsspel ur gömmorna lite senare, brukar bli den typen av aktiviteter så här under julhelgen.

Jag känner mig inte det minsta upplagt för party ikväll så jag är nöjd med mitt val att inte följa med ut i år, även om jag saknar maken redan. Dock är han väl värd lite festligheter med tanke på att han tillbringat mycket tid i sängen de senaste två veckorna så jag hoppas att han får en riktigt skoj kväll min älskling.

Har tänkt se första delen av två i Camilla Läckbergs "Stenhuggaren" ikväll med fortsättning imorgon, så min kväll blir som sagt lugn och skön.

Nu är det middagsdags ropar mamma, så på återseende! Ha en riktigt mysig kväll och godfortsättning på julfirandet!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Sue

God Fortsättning till dig oxå finaste!



Jag stannade oxå hemma idag....inte sugen på fest alls!



Kram på dig och mys ordentligt med mamma och pappa!

2009-12-25 @ 21:51:56
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Anna! Jag sitter här och läser dina inlägg och kommer på vad som bland annat gör din blogg så speciellt bra! Fast att du ofta skriver lite längre "vardagsinlägg" där du berätta om din dag och lite händelser, funderingar si och så, så skriver du på ett sätt som fångar läsaren. Du beskriver din vardag utan att på något sätt bli tråkig och det ska du ha en eloge för!



God Julis igen! Bra val att stanna hemma, juldagsfestande är överskattat! ;P



Kram Sofie

2009-12-25 @ 22:35:26
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Ann-Louise

Borta bra men hemma bäst - men du ser ju ut att ha det bra och blir ompysslad!!



God fortsättning!



Kram

2009-12-26 @ 00:17:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

God fortsättning!



Du var så vintrig o fin i din pälsmössa o krage. Passar dig så bra med den stilen!



Hoppas du får en mysig annandag!



kram

2009-12-26 @ 12:02:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sofie:

Tack snälla, vad gullig du är =) God jul igen! Kraaam



Till alla:

Godfortsättning! Kramis

2009-12-26 @ 13:21:18
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0