Dress for success


Troligtvis blir detta vad jag kommer att ha på mig på julafton.

Klänning ifrån Asos inköpt på förra årets rea för en 100-lapp.

Samt en liten jacka/bolero att ha när det känns lite "bart" från VILA.  

Morning! Äntligen är jag klar med årets klappar. Gjorde ett sista varv i butikerna igår tillsammans med tusentals andra, hetsigt värre! Nu ska jag bara slå in sakerna i vitt omslagspapper med klassiskt röda snören så fort jag hinner så kan julen komma utan att jag behöver skämmas!


Igår kväll blev det inte mycket tid till blogginlägg eller tid till att tillbringa i soffan under en varm och skön pläd heller för den delen. Jag var nämligen tvungen att börja packa weekendväskan så smått inför julens tripp ner till ett vintervitt Västkusten på onsdag. Kläder, skor och julklappar ligger därför numera uppradade på sängen i gästrummet så det ska bara vara att packa ner allt i väskan. Hann även med (tänk vad man hinner när man låter bli datorn för en kväll!) att både göra inpackning samt smörja in mig med första lagret med BUS. Älskar verkligen den produkten, vaknade imorse och kände mig redan lite fräschare, perfekt med tanke på de bara armar jag ska bära på julafton!  

I eftermiddag ska jag möta upp söta Caroline för ett glas vin. Mysigt att hinna ses en sväng och få en avkopplande stund tillsammans vid brasan på restaurang Göteborg så här dan före dan före doppare dan. Ser jag framemot! Först måste jag bara mellanlanda några timmar på arbetet, intet att förglömma!

Önskar er en fin dag, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men vilken fiiiiin klänning, super duper julig :-D

Hoppas du får en skön Tisdag vetú!

Kramar

2009-12-22 @ 08:35:37
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jessi

Jättefin klänning och wow vad billigt!!! Du kommer se fin ut i den, en skönhet klär ju i allt!



Ha de mysigt med Caroline, hälsa!



kramis

2009-12-22 @ 09:01:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Jenny

God morgon..Vilken himla söt liten kappa du hade där, helt i min smak :) vila har ju en massa fint och oftast kan man hitta sådana där små pärlor! Jag blev också klar igår med julklapparna slog in dom i silverpapper med röda band!



Hoppas du får en bra dag låter som du får ett bra avslut ikväll på denna tisdag!

Många kramar

2009-12-22 @ 09:09:04
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Du kommer göra succé med din klädsel! Jackan är supersöt och perfekt när man känner sig lite bar och frusen.

Hoppas du får en trevlig date med Caroline och att resan ner till Västkusten går bra. Hörde att mer snö var på väg.



Kramar

2009-12-22 @ 11:38:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vilken fin klänning och vilket fynd du gjorde! Du kommer bli jättefin på julafton.



Hoppas du har en fin dag

Kramar

2009-12-22 @ 11:44:22
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snygg klänning. Vilket fynd för en hundralapp!

2009-12-22 @ 12:09:14
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du kommer att se strålande vacker ut som vanligt!



kram kram

2009-12-22 @ 12:33:01
Postat av: Caroline

Skall bli jättekul att ses om några timmar, ett glas rött & trevligt sällskap blir perfekt avrundning på den här dagen :-) Är på stan för att köpa de sista julklapparna och HERREGUD vad mycket folk det är!!! Så jag flydde upp på jobbet en stund för lite mailskrivande innan jag skall bege mig ut i krigszonen igen ;-) Ses snart, kramar!!!

2009-12-22 @ 14:23:19
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kommer vara urtjusig på jul! Tack för tipset ang whiskeyädelosten. Den inhandlades bl a nu idag på lunchen =) Jag passar på att önska dig en underbar jul med dina nära och kära. Kör försiktigt ner till Västkusten! Kramar

2009-12-22 @ 14:42:17
Postat av: Caroline

Vad bra, jag äter också gärna ngt. Den som kommer först fixar bord i restaurangdelen helt enkelt :-)

Hej hopp, kram!!!

2009-12-22 @ 15:13:55
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vil ønske deg en riktig god jul Anna! Håper du får fine dager med familien og nyter å ha fri. Utrolig fin kjole det var og for et kupp, klassisk og veldig anvendelig. Nå er det en nattevakt igjen før det er julefri i fem dager. Ikke så heldig som deg å ha lang fri, sånn er det når man jobber i helsevesenet ; )Håper på mange fine og inspirerende innlegg videre. Klem Elisabeth

2009-12-22 @ 16:58:14
Postat av: Anna

Åååhh vilken pingla du kommer bli i den där klänningen! Jätte fin!!

Hoppas nu att ni får en riktigt trevlig jul och NJUUT av varandra!!

Massa varma kramar till dig!

2009-12-22 @ 17:16:39
URL: http://dromvillan2009.blogspot.com
Postat av: Sjantika

vilken snygg klänning! älskar asos, hittad ett par jättesnygga HÖGA svarta lack"platåpumps" för 88 kr! helt lagom! man kan verkligen fynda hos dom!

2009-12-26 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0