Mera puff i garderoben


Denna lilla midjekorta jacka med puffärm fick följa med mig hem från Divided
H&M för ett tag sedan.
Jackan sitter perfekt på och det här med markerade
axlar och puffar gillas just nu av mig som jag tidigare nämnt. 
 

Idag har jag fått mig ett nålstick i min högra arm med det beryktade influensavaccinet. Än så länge mår jag prima ballerina, men troligtvis kommer jag minst ha en ömmande arm imorgon. I alla fall om man ska tro de erfarna som fått samma spruta före mig, men i vilket fall är det nu gjort och blir det inte värre än en värkande arm i några dagar så kan jag helt klart stå ut.

 

Ikväll blir det till att ägna sig åt packning eller åtminstone ska jag se till att tvätta och hänga fram sånt som ska med på fredag. Behöver inte direkt mycket packning då vi kommer vara borta så få dagar, men kläder för strosning ska med, likaså två kvällsutstyrslar passande för långa, goda och trevliga middagar efterföljt av en och annan glittrig drink i den franska natten.

 

Bäst jag drar igång på direkten nu så jag hinner med lite avkoppling i soffan innan läggdags.

 

Stor kram ♥ och på återseende      

 



Kommentarer
Postat av: christin

Den har jag sett i butik och den är jättesöt! Jag har inte provat den men modellen gillar jag med puffärmar :) Perfekt över en klänning till fest exempelvis



2009-12-01 @ 21:01:25
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken snygg jacka du shoppat på dig!



Hoppas packningen gått bra ikväll. Är inte alls avis på din & makens weekend till Paris, inte alls ;)



Sov gott! Kramar

2009-12-01 @ 22:02:51
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken rackarns snygg pjäs du skaffat dig!

Den kommer ju passa perfekt för sus och dus i den franska huvudstaden!

Ni kommer att få det underbart!!

Kram på dig!

2009-12-01 @ 22:53:51
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Ja, puffärm kan vara riktigt fint. :) Kul att planera kläder för Frankrike-resan! :) Fast samtidigt är det svårt att planera outfits för resor tycker jag. Man vet inte hur vädret kommer bli och på något konstigt vis känns det som kläderna blir smutsiga fortare när man är bortrest, tycker jag. Men det kanske jag är ensam om att tycka. ;) Och i min jakt på att inte ta med mig för mycket, tar jag med mig för lite istället, eller "fel" plagg....



Massor kramar!

2009-12-02 @ 05:42:16
Postat av: Tess

Hejsan! Hoppas armen mår bra. Här sitter man med en värkande efter samma nålstick :-( Jättefin jacka du köpt. Vill bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg :-) Läser varje dag, men tyvärr dålig på att kommentera. Ska försöka bli bättre. Ha en bra dag! //Tess

2009-12-02 @ 06:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0