Jag blir aldrig någon ängel


Lite extra kvällslyx denna näst sista dag på detta år 

Sitter här i soffan näst sista dagen på detta 2009. Har tittat på glittriga Victoria Secret Fashion Show och beundrat de slanka varelserna på catwalken. I min ena hand har jag haft en chokladpralin och i den andra ett glas med bubblande dryck så med andra ord blir det aldrig någon ängel av mig med min karaktärslösa och slappa livsstil, men vad gör det om hundra år... Usch ska verkligen ta tag i mig själv så fort bara dessa lediga helgdagar är över. Det är fördelen med vanliga dagar och rutiner då äter jag inte allför mycket sötsaker och onyttigheter under veckorna, men just nu är jag allt annat än duktig och det gör ju inte saken bättre att veta att maken gått ner 4 kilo(!) i jul (iofs ofrivilligt då han ju inte varit direkt kry och är det inte helt ännu stackaren). Nej en uppsträckning för min del är det som gäller 2010.

Nystädad lägenhet denna onsdag som nu är tipp topp och redo för nyårsafton efter en dag med dammtrasa och mopp i högsta hugg. Har till och med skurat toalettgolvets fogar så de nu är skinande vita. Så skönt när allt är riktigt rent hemma, älskar verkligen doften av nystädat.   

Kvällens middag blev grillad pangasiusfilé med potatispure med västerbottenost och sugar snaps. Nu blir det lugn och ro här och laddning inför sista dagen detta år. Ha en fortsatt ljuvlig kväll.  

Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nicky

Snygg bild! Och vilka fina presenter du har fått!!!! Lucky you ;)



Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram/Nicky :)

2009-12-30 @ 22:05:54
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Ida

Har också kikat på showen. Visst har de fina slanka kroppar men då kan man ju också fundera hur mycket gott de gått miste om i jul :) Härligt med ren och fin lägenhet. Vi ska städa lite imorgon efter våran efterlängtade sovmorgon. Har ändå inte sådär superstökigt då vi städade ordentligt till i förrgår då vi hade finbesök. Visst känns det bra att komma hem när man varit borta i några dagar? Borta bra, men hemma bäst. Trevlig kväll, Anna. Kramar från Ida

2009-12-30 @ 22:38:20
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja nu slipper du springa runt med mig och leta väskor, eller kanske inte, jag har ju blivit galen i dem haha :)



Jag är ledig from torsdag och ända fram till 11 januari, så när som helst då kan jag :) Det vore superkul att svänga ihop hela gänget och gå ut, så kanske bara du och jag kan ses på söndag och ta det lite lugnare?



KRAAAAMAR och Gott Nytt År!

2009-12-30 @ 23:18:46
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kollade bara en liten stund (jag och mode = katastrof, haha) men de tjejerna var väl typ 19-20 år? Svårt att jämföra sig med småbrudar. ;) Jag tycker du är toksnygg!



Gott nytt år!

2009-12-31 @ 07:56:09
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Sjantika

Låter rätt trist att vara en ängel egentligen.... Om man tänker på hur dom stackars modellerna egentligen lever så känns det inte alls lika frestande att se ut som dom. Men det är klart, man ska ta hand om sig och sin kropp, absolut! Allt med måtta. Men vad är ledighet till för, annat än att njuuuuta av livet?! Så ofta är man ju inte långledig! Kram*

2009-12-31 @ 11:02:10
Postat av: Anna

Min lilla Filip tycker ju iaf att du ser ut som en ängel ;)... och jag är benägen att hålla med :)



Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!



Kram

2009-12-31 @ 11:05:09
URL: http://ochliterosa.blogg.se/
Postat av: Tess · Stylish Butterfly

GOTT NYTT ÅR!!

2009-12-31 @ 11:24:55
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Åsa

Vill bara önska dig GOTT NYTT ÅR! Följer din blogg dagligen och du ger mig massor av inspiration och GUD vad söt/snygg/vacker du är! Ha en bra kväll!

2009-12-31 @ 11:59:20
Postat av: Berit

Jeg er en fast leser fra Norge som bare vil ønske deg et godt nytt år! Du er en livsnyter som inspirerer meg til også å nyte livet litt ekstra. Takk for fine bilder og gode tanker!

2009-12-31 @ 12:09:37
Postat av: Louise B

Gott nytt år!

Tack för en helt underbar blogg!

Kramar Louise

2009-12-31 @ 12:31:24
Postat av: Anette

Hejsan!! Vill bara önska dej ett riktigt Gott Nytt ÅR. kram / Anette

2009-12-31 @ 12:32:23
Postat av: Lisa

Vad har din älskling haft för sjukdom då han tappat hela 4 kg? Maginfluensa?/ Kram

2009-12-31 @ 13:25:38
Postat av: Evelina

Lovely armband! avis ;)

Bra smak din karl har! :)



Så trevligt att du blev nöjd med sjalarna!

Väldigt snygga till väldigt bra pris.



Ha nu en fantastisk nyårsafton finaste du!

Stor kram

2009-12-31 @ 13:26:26
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hellre lite choklad i soffan:) Jag kör på beach 2000aldrig;)



Vilka fina julklappar du fått! Har oxå ett i svart o silver, och det är så fint att ha två ihopa!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år och en trevlig kväll! Kram kram

2009-12-31 @ 13:29:35
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Malin S

Snicksnack, du är redan en ängel ;)

Gott nytt år finaste Anna! Kramar.

2009-12-31 @ 14:36:11
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

GOTT NYTT ÅR Söta Anna!



KRAMIS

2009-12-31 @ 15:23:10
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Vad hittar du på denna nyårsafton då? Själv står jag egentligen i köket och bakar lite gott till kvällen. :) Hoppas det blir bra... Skönt att gå ifrån i alla fall och ta en paus en stund. :)



GOTT NYTT ÅR!

Massor kramar!

2009-12-31 @ 15:24:12
Postat av: Ann-Louise

GOTT NYTT ÅR Anna!!



Hoppas kvällen blir trevlig!



Kramar från Ann-Louise

2009-12-31 @ 15:53:18
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Lisa:

Vi vet inte exakt vad det är, men något han har ätit har fått honom att må urdåligt i veckor, är väl matförgiftning. Inte maginfluensa, så inget som smittar! Kram



Till alla:

Tack och GOTT NYTT ÅR! KRAM

2009-12-31 @ 15:55:34
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0