"Eau Mega" från Viktor & Rolf


Denna nya parfym "Eau Mega" från Viktor & Rolf ska inhandlas till helgen. Jag
älskar Flowerbomb från samma tillverkare och får allt som oftast komplimanger
för doften när jag bär den. Denna nya luktar också supergott. Lättare än föregångaren
lite mer åt det "rena" hållet. Så den samt en ny Dior mascara står bland annat på
inköpslistan. 


Morning folks, redan onsdag. Inte mig emot! Ser ut att bli en ganska fin dag, det är frost ute bland de första gångerna denna höst/vinter. För er som undrar har jag haft och har fortfarande ont i armen efter gårdagens vaccination. Har fått sova på rygg / vänstersida inatt så jag känner mig en aning ”snedvriden i kroppen, men det går väl över. Likaså ömheten i armen ska väl försvinna framöver, annars känner jag ingenting utöver det vanliga, känns bara som man gått en rejäl boxningsmatch kan jag meddela ;-)   


Nu
: på med lite rosa läppglans och iväg till jobbet i mina nyinköpta, snygga stövlar från Belle, min rosa Louis Vuitton sjal runt halsen samt svart trench på kroppen.


Hoppas att ni får en riktigt bra dag!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskaaar Flowerbomb!! Så när nu V&R kom med en ny så var förväntningarna höga :) Men nja..näe, jag håller nog mig nog till Flowerbomb. Gillade inte Eau Mega..tyvärr :/ Har du doftat på den? Lite damig, tyckte jag. Men Gud, det där med parfym är ju sååååå olika. Hoppas du gillar den :) Vågat att ta vaccination nu precis innan er resa! :) Kraaam

2009-12-02 @ 08:48:33
Postat av: Hemma hos Katta

Är också väldigt nyfiken på den nya V&R-doften men jag har inte kommit iväg till någon butik och provdoftat. Älskar också underbara Flowerbomb så jag hoppas att den här nya kan bli ännu en ny favoritdoft =)



Fick också lite ont i armen efter vaccinationen men annars var jag fit for fight! Tur att man slapp feberfrossa...



Fasiken vad härligt med julshopping i la Paris! Förstår att du läängtar!



Ha en bra dag! KRAAM

2009-12-02 @ 10:54:27
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Den ska jag dofta på vid tillfälle, bra få tips om nys dofter!! Vad kul läsa dina utmaningsfrågor här nedan. Helt otroligt att du bara behöver tvätta håret 1 gång i veckan! Har aldrig hänt med mitt självlockiga hår. Vatten är det bästa tämjningsmedlet! (stavas det så??)



Hoppas din onsdag blir bra och att armen slutar värka!!



Kramis

2009-12-02 @ 13:20:50
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mia

Spännande med ny doft från dem! Jag älskar också Flowerbomb, och min börjar faktiskt ta slut... :)



Ha en härlig onsdag i kylan, kram!

2009-12-02 @ 14:06:25
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Sue

Hade oxå sviiin ont i armen under flera dagar, speciellt då man råkat sova på just den armen! Ouch!



Jobba lungt hjärtat!



Pöss!

2009-12-02 @ 16:52:07
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0