Lyxiga borstar


Kanske inget man stoppar i strandväskan, men dessa snygga borstar  från Dior i naturhår: Powder Brush, Blush Brush, Eyeshadow Brush Medium, Eyeliner Brush samt Lip Brushatt får gärna flytta in i badrumsskåpet hemma hos mig. Jag tycker att det är superviktigt att ha bra borstar att arbeta med när man sminkar sig då sminket sitter bättre. Jag använder dock inte riktigt så dyra sminkborstar. Detta set om 5 borstar kostar strax under tusenlappen. Mina från Kanebo samt Make Up Store duger fint, men som sagt inte skulle jag tacka nej till dem om någon skulle ha ett set över ;-)

Nu får jag alldeles strax finbesök av min älskade barndomsvän Anna och hennes nyfödde son Gabriel. Vi ska ha en fikadate, mysigt!

Vi hörs lite senare!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Diors borstar är superbra!Jag har använt dom mycket i jobbet och är väldigt nöjd med dom,deras foundationpensel är grym så den kan jag varmt rekommendera.Att dom dessutom är lyxiga och snygga i badrummet är ju oxå ett +:)Perfekt att önska sig i present för det är kanske inte något man går och köper själv.

Ha det gott!

2009-08-11 @ 11:52:50
Postat av: Madeleine

Härlig dag med din barndomsvän ! Klockan var superfin för en billig peng :)

Kram

2009-08-11 @ 12:41:34
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag som ska precis (några månader när det slår ett klirr i kassan) köpa nytt smink. Vilket bra tips!



Bebisen är hur söt som helest, nu blir man ju nästan sugen själv... men jag tror jag väntar ett tag till hihi ;)



Önskar dej en fortsatt trevlig tisdag, kramar.

2009-08-11 @ 18:54:35
URL: http://kanssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0