Underbart är kort!


Bjuder på två bilder till på min fullkomligt ljuvliga rosbukett
som pryder köksbordet här hemma denna helg.

Underbart är kort, buketten börjar redan se lite hängig ut
nu, men helgen sjunger ju å andra sida på sista versen
den också!

Har precis sett klart programmet "The Rachel Zoe project" och önskar att jag hade en alldeles egen Zoe som kunde plocka fram det jag ska ha på mig vissa dagar. Visst jag tycker jag att det är skoj med kläder, men ibland så kan jag få byta outfit både en och två gånger på mornarna innan jag är nöjd och det är i de stunderna en liten ettrig Zoe skulle passa perfekt in i mitt liv så jag hade sluppit den där irritationen.

Nu ska jag krypa ner bland mandel- och kokosdoftande badskum och bubblor i vårt vita badkar och njuta en stund med sällskap av senaste numret av tidningen "Allt om mat", skönt ska det verkligen bli. Helgen sjunger förövrigt på sista versen, så därför ska jag försöka i alla fall att nyttja den lite till så det blir alltså ett minispa för min del med en stund i badkaret innan kvällens middag ska svängas ihop. Det blir en klassiker på bordet här hemma i Sjöstaden denna kväll, nämligen spagetti och köttfärsås. Det är en evighet sedan vi åt just detta så jag ser framemot måltiden!

Njut nu resten av dagen och tack för att ni finns och kikar in här på bloggen ♥ 

Kramar i mängder

Kommentarer
Postat av: christin

Kokosdoftande badskum och badkar låter ju inte helt fel :) Vad mysigt! Hoppas du får en mysig söndagskväll. Jag håller på och bakar muffins :)

Hoppas de blir goda

2009-08-23 @ 19:20:13
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: jessi

Bada är så underbart, jag badar nästan varje morgon, dock snabbbad o helgerna blir det långa sköna bad med tidning, dricka o levande ljus...



Jag gillar din blogg av många anledningar som du vet men måste säga att det är kul att du är så bra på att uppdatera o lägga in inlägg!



KRAM söta du!

2009-08-23 @ 19:25:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är alltid så härligt med snittblommor, du verkar bra på att unna dig det- härligt.



Ha en bra vecka!

2009-08-23 @ 20:10:38
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Nicky

Jag älskar dina bilder!!! Du är riktigt duktigt på att fotografera och måste ha en kanonbra kamera :)Jag älskar att fota, men är tyvärr inte lika duktig som du...ännu :)



Ha en mycket trevligt kväll! Kram/Nicky

2009-08-23 @ 20:13:54
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Låter skönt med ett bad och badskummet måste dofta ljuvligt :o)



Kram

2009-08-23 @ 20:32:08
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad härligt med ett varmt bad. Önskar att vi också hade badkar ibland så att man kunde njuta av skumbad:)



Låter som du har haft en riktigt lugn och behaglig helg utan några måsten



Kramar till dig

2009-08-23 @ 20:39:34
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan du inte dela med dig av ditt recept på köttfärssås? Det finns nog ingen köttfärssås som smakar likadant trots att man nästan har i samma saker....

2009-08-23 @ 20:58:21
Postat av: Therese

Åhh vad härligt med lite minispa.. Tror jag ska anama det någon dag jag med - tack för tipset!!

Saknar dig med gumman - planerar in en kväll i sjöstaden när jag kommit hem från sol och bad..=)



Låter som ni haft en härlig helg med god mat och gott i glasen - här hemma har det vart 100% alkoholfritt - skönt ibland att ta några sådana veckor känner jag..=)



Tack för din fina kommentar om mina kort - blev superglad av dina ord vännen!!!



Här blev det oxå klassikern spagetti och köttfärssås - himmelskt gott..

Kramar i massor från mig..

2009-08-23 @ 21:14:28
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Malin S

Nu fick jag mandel & kokosdoft i näsan, yummi =) Det där Rachel Zoe har jag inte sett ett enda avsnitt av, skandal va jag är efter. Det verkar ju sevärt. En stunds soft tidsfördriv liksom.

Fluffig skumbadskram från mig.

2009-08-23 @ 21:40:58
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Önskar dig en bra start på veckan :)



Bilderna från er middag i helgen var väldigt läckra. Du verkar vara en fena på att laga till goda middagar!

2009-08-24 @ 08:31:09
Postat av: B E R G O D A L V A N A. C O M

Så underbart det låter. Perfekt avslut på helgen :) vackra bilder dessutom!

2009-08-24 @ 12:22:51
URL: http://bergodalvana.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0