Vad önskas?


Tisdagens jag i hissen påväg till jobbet denna andra
arbetsdag 

Kjol av längre modell från Monki, linne gekås, jeansjacka
Zara samt sjal från Vila


Tisdag härliga tisdag är här! Jag har haft en skön och bra start på denna andra veckodag och jag känner mig fylld av sprudlande energi. Gick upp samtidigt som Mr J för en gång skull, annars brukar jag ligga kvar när han kliver upp numera sedan han blev höjdare i Uppsala. Men idag så studsade jag alltså upp likt en gul tennisboll och var i gång på bara några sekunder. Så olika det kan vara, vissa mornar är man som en halvdöd zombie och andra dagar är så lätta att kliva upp till. Älskar sådana här dagar, de är helt enkelt väldigt lätta att leva!


Jag har dock ett litet problem som jag nu tänkte att vi kanske kan hjälpas åt att lösa. Saken är nämligen den att jag stundom känner att allt här i bloggen är samma, samma, samma och att ni kanske tröttnar? Jag tröttnar nämligen på mig själv emellanåt. Så min enkla fråga är vad vill ni ha för inlägg om ni skulle få önska? Vet att jag aldrig kommer att kunna tillfredställa er alla, men jag kan ju i alla fall försöka eller är det bra som det är?


Jag är nämligen oerhört tacksam att jag har er som läser och visst bloggandet är en ventil och ett sätt för mig själv att uttrycka mig, men jag kan villig erkänna att jag även skriver för er som läser. Det är alltså inte så att jag endast har bloggen för min egen del utan jag älskar det gensvar ni ger mig och man skulle väl kunna säga att ni till viss del gör så att vissa dagar är härligare än andra. Jag får mail från människor jag aldrig mött, människor som skriver så otroligt fint att jag ofta sitter med tårar i ögonen och när det var jobbigt ett tag där i början av min semester fick jag så mycket respons av er att jag fortfarande är mållös att andra människor kan engagera sig i någon som man aldrig mött! Så jag vill alltså med detta försöka ge tillbaka, så berätta för mig vad ni önskar så får vi se om jag får till det ;-)


Ni blir det till att fortsätta att överföra dagens härliga energi till mitt kära arbete, på återseende mina fina cybervänner!


Många kramar ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan! Jag älskar din blogg för din härliga mix av inredning, mat, mode och vardagsliv. Jag hopas att du fortsätter att lägga ut recept, det är så inspirerande för en amatör i köket som jag ; ) En annan sak som jag gillar med din blogg är att designen är snygg och att du alltid har fina bilder med. En blogg utan bilder får i alla fall mig att tröttna. Fortsätt på samma vis. Du skriver så bra! Kram från Linda.

2009-08-18 @ 10:41:38
Postat av: Annie

Jag gillar dina inlägg precis som dom är! Positiva och glada med en touch av mode, inredning och mat.. men även vardagsliv och även mindre glada saker. Du skriver så bra och inspirerar min vardag. Vad mer kan man begära? PS Jag brukar inte kommentera men är hängiven och trofast läsare härinne:-) Fortsätt bara..Jag tröttnar nog aldrig!

2009-08-18 @ 10:49:17
Postat av: Zandra

*I like you just they way you are ;-D Anna Panna!* haha

Cybervärlden är bra rolig och lite skrämmande.

Njut av din piggelin Tisdag!

KRAMAR

2009-08-18 @ 10:50:52
URL: http://lillalalls.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja när du frågar så:



Jag gillar dina recept och när du visar dagens outfit



2009-08-18 @ 10:58:24
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tyckte att det då var välpassande att lämna ett litet spår efter mig. Ny läsare av din blogg, vart fullkomligt tagen av ert vackra bröllop och läsandet fortsatte med nöje!:)

2009-08-18 @ 11:03:03
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Jennie

Hej!

Jag gillar din blandinig som den är. Mode, inredning, recept, precis sånt jag gillar.

2009-08-18 @ 11:09:15
URL: http://jenniec.blogg.se.
Postat av: Camilla

Jag vill börja med att tacka för Stockholms guiden den var till stor hjälp och jag kommer att återkomma till den när det blir nya besök i huvudstaden.

Jag tycker alltid det är roligt att läsa recept och se hur du har dukat etc men även dagens outfit, precis som idag. När jag läser bloggar tiitar jag alltid först på nya bilder, även om man läser texten också så är det nog mest bilderna som jag återkommer till. Det är oftast där inspirationen finns. Tack för en jättebra blogg, läser den varje dag och har använt mängder av dina recept.

2009-08-18 @ 11:22:09
Postat av: Maria

Jag älskar din blogg! Den är inspirerande på många sätt och du lägger alltid upp vackra bilder på hemmet, dig, upplevelser mm. Recepten som du delar med dig av är utsökta. Kanske du kan ha någon mer tävling? Fortsätt som du gör för du gör det himla bra =) Hoppas du har en underbar tisdag! =) Kram

2009-08-18 @ 11:22:49
Postat av: Anneli

Vilka inlägg? Ja, åtminstone för egen del så tycker jag att det är kul att ta del av andras vardag, vilket kan vara lite samma, samma ibland. Det kan kännas bra att veta att alla andra inte lever det perfekta varierade livet utan att vi alla hamnar i ekorrhjulet ibland och upplever de mest fantastiska vardagshändelser ibland. Fortsätt bara att vara du och skriva om ditt liv.

2009-08-18 @ 11:24:06
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: Livet hemma hos Linda

Jag tycker att du har en jättebra blogg och en bra blandning i dina inlägg. Inredning, mat, shopping med mera. Helt i min smak:D



Ha en bra tisdag

Kramar



2009-08-18 @ 11:31:09
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: S

Åh, jag tycker din blogg innehåller precis allt det jag tycker om att läsa!:) Framförallt dina recept och inredningen! Jag har precis hittat hit, och är fortfarande lite irriterad på mig själv att jag inte hittat hit tidigare!:)

DU har till och med fått mig att börja blogga själv!=) Jag vet, den är misstänksamt lik din, jag hoppas verkligen du inte tar illa upp, men jag tycker din blogg är så otroligt stilren och snygg!

Då kanske du förstår hur inspirerande du är!:)

Hoppas du har en bra dag!

2009-08-18 @ 11:37:15
URL: http://leoneconstantior.blogg.se/
Postat av: ma

2009-08-18 @ 11:58:26
Postat av: Anonym

Jag måste säga det jag började läsa din blogg för ca 2 månader sen och läser ivrigt varje dag. Jag tycker du har sån bra klädsmak, och ditt hår är så himla vackert :)har själv haft så långt en gång tiden men det åkte av :P tycker det är kul att läsa om vad som händer i ditt liv i sjöstaden om inredning och andra mysiga saker. Sen måste jag få säga att din personlighet är så omtänksam :)

2009-08-18 @ 12:01:06
Postat av: Malin

Deta är det roligaste jag varit med om att läsa din blogg! Så vackert du bor och vilka fantastiska recept! Sen syns det att du är en vänlig människa, och sådan kan man inte få för många av! Och har en snygg man också! Så fortsätt gärna i samma stil, vi är många som beundrar dig!

Kramis ifrån västkusten!

2009-08-18 @ 12:05:02
Postat av: Sofia

Svårt att förbättra något som i mitt tycke redan är perfektion! Jag älskar din blogg :)



Jag gillar att läsa dina inlägg oavsett vad de handlar om. Jag gillar hur du formulerar dig, din positiva attityd och din fina smak.



Jag har verkligen uppskattat dina inlägg när du har varit ute och rest, de har du lagt mycket omsorg på, vilket man kanske inte gett dig tillräckligt med beröm för! Även din Stockholmsguide var otroligt genomarbetad och lite utöver det man brukar se i bloggar. Men annars tycker jag mest om att se dina outfits, dina inköp, middagar och bilder från er lägenhet.



Något som verkligen sticker ut är ditt omtänksamma sätt mot dina bloggisar, det tackar vi för :)



2009-08-18 @ 12:12:28
Postat av: Madeleine

Du är grym :) Du behöver inte förändra någonting ! Recpten du hittar är out-standing :)

kram

2009-08-18 @ 12:57:26
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Marie

Jag ÄLSKAR DIN BLOGG som den är:) Så jag hoppas att du fortsätter att skriva om lite allt möjligt som du gör nu:) TACK för en TOPPENBLOGG! Förresten vad jobbar du och din man med? Ha en toppen kväll. // Marie

2009-08-18 @ 15:14:15
Postat av: Diana

Jag tycker att det är kul när du skriver om och visar bilder från ditt hem :) Det är också kul att se bilder på maten ni äter, den ser alltid så god ut! Kram

2009-08-18 @ 15:17:22
Postat av: MIA

Hej!

Hoppas att dagarna på jobbet efter semestern varit bra...Tycker att du bjuder på ditt liv alldeles fantastiskt här i bloggen. Jag gillar din mix av recept, inredning, lite shopping. Alltid kul med en dagens-outfit-bild...Jag har definitivt inte tröttnat på din blogg i alla fall, hoppas du fortsätter läänge till! Kram

2009-08-18 @ 15:42:07
Postat av: Elisa

Hej!



Jag tycker att din blogg är bra som den är. Den skulle dock vara bättre om det var mindre yta och mer tankar och känslor, om du förstår hur jag menar. Tycker ibland att det blir lite tröttsamt att läsa om materiella saker, hur fint och bra allt är osv. Med det inte sagt att jag inte gläds åt det som är bra, absolut inte! Jag bara föredrar när det handlar mer om DIG! Jag tror att du har mycket värdefullt att förmedla. :)



Sköt om dig och tack för en fin blogg!

2009-08-18 @ 16:16:46
Postat av: Elisabeth

Hei! Liker bloggen din veldig godt som den er i dag. Liker spesielt matinnleggene, men også interiør og mote innleggene er topp. Liker at du oppdaterer ofte og har mye bilder. Det er en "lys og lett" blogg, det liker jeg. MYE god inspirasjon : ) Fortsett sånn. Hilsen trofast leser fra Oslo

2009-08-18 @ 17:08:07
Postat av: Carolines hemligheter

Jag håller med alla föregående "talare", du har en jättebra inriktning och skön stil på din blogg! Jag saknar ingenting :-)

Kram!!

2009-08-18 @ 17:16:44
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallå Anna!



Jag tror du redan har ett vinnande recept, verkligen! :) Det är jättebra att du alltid lägger in en bild och jag underhålls och inspireras av sättet du skriver på. :) Kombinationen av de ämnen du tar upp är också lyckad. Det blir aldrig tråkigt, eftersom du "tar med" oss nästan vart du än ska. Mycket uppskattat.



Men om du känner att du vill förändra och förbättra; så lek med dessa idéer:



-Något mer om kläder kanske? Fler outfits?

-Visa dina favoritväskor eller t.ex. ett urval av dina X antal jackor som jag hör för mig du sagt du har många av.

-Dela med dig av det som du känner är roligt eller snöat in på för stunden. (Det är säkert så du redan gör.)

-Visa eller berätta små saker då ooh då från din uppväxt, studietiden eller ngt annat i din "ryggsäck".

-Och viktigast av allt; Sluta aldrig den flitiga kommunikation du har med dina läsare. Alltför många bloggare gör den missen.



Massor kramar!

2009-08-18 @ 17:38:15
Postat av: jessi

Jag gillar hela din blogg men roligast är outfits och heminredning!



Hoppas du får en härlig kväll sötis!

2009-08-18 @ 17:57:25
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker om din blogg precis som den är i nuläget. Du beskriver ju själv din blogg som en livsstilsblogg och det är precis så en sådan ska vara! Fortsätt i samma anda och stil, och jag lovar dig att du bara kommer få fler o fler o fler läsare!!

Jättestor kram till dig

2009-08-18 @ 17:59:02
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Sandra.M

Fortsätt som du gör för det gör du bra Anna! :)

Blir inspirerad till tusen av dig!



Ha en bra kväll!



2009-08-18 @ 19:14:30
Postat av: Marie Louise

Har följt din blogg varje dag i minst ett år och gillar den skarpt!



Jag tyckte det var jättespännade att läsa om ditt bröllop och hur det tog form, så det var det som fick mig att fastna från början.



Älskar dina recept och att se hur du inreder och ändrar hemma. Det tycker jag absolut att du ska fortsätta med! Kanske "dagens middagsrätt" vore nåt? Kan vara kul som inspiration när man själv inte kommer på nåt att laga.



Jag förstår att det måste vara en balansgång att skriva om sitt liv och vardag utan att lämna ut sig själv totalt. Men emellanåt skriver du lite mer personligt som gjort din blogg ännu mer intressant. Så lite mer tankar och känslor framöver kanske?



Men rutar du in din blogg för mycket efter vad andra vill ha tror jag du kommer tröttna, du ska kunna vara spontan och skriva det du känner för stunden, det är nog viktigast!



2009-08-18 @ 19:18:04
Postat av: Yvonne

Har följt din blogg länge och måste läsa den varje dag. Samma, samma, samma, tröttnar, ALDRIG tycker bloggen är hur bra som helst. Gillar inredning och har fått mycket inspiration av dig, dina recept är toppen, har gjort flera rätter. Fortsätt för jag tröttnar aldrig. /Yvonne

2009-08-18 @ 20:09:13
Postat av: Anna - Starwoman ☆

TILL ALLA:

TACK RARA MÄNNISKOR, SKA FÖRSÖKA GÖRA ER ALLA INKLUSIVE MIG SJÄLV NÖJD MED MINA KOMMANDE INLÄGG!



KRAM



Marie:

Tack SNÄLLA =) Min man är chefsjurist och jag själv arbetar med intern revisioner på ett av Sveriges största försäkringsbolag. KRAAAAAAM

2009-08-18 @ 20:24:53
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Viveca

Tja, jag säger som många andra; jag tycker du har en jättbra mix! Inredning, mode, mat & personligt :)



KRAM!

2009-08-19 @ 10:53:38
URL: http://viveca.blogspot.com
Postat av: Anonym

i like it and you just the way you are

2009-08-19 @ 20:29:13
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0