Stilren design





När hösten är påväg kommer mitt inredningssug som ett brev på posten. Jag vill då för första gången på månader bege mig in och piffa med både det ena och andra i inredningsväg. Än så länge är det fortfarande för somrigt ute , särskilt denna strålande måndag som mer för tankarna till strandliv än till kulna höstdagar, men jag börjar ändå snegla och fundera på årets höstpiff.

Detta stilrena bord i vitt och krom från MIO är jag bra sugen på att inhandla till vardagsrummet framöver. Jag har dock inte sett det i verkligheten, men på bild tilltalar det mig och jag tror att det skulle passa alldeles utmärkt i vårt hem då designen på bordet påminner om vårt sideboard på någotvis. Bordet vi har idag köptes när vi flyttade på grund av att det bord vi då egentligen ville ha hade utgått ur sortimentet. Därför fick det bli ett annat och det blev då Plainbordet med sin elipsform. Visst jag gillar det, men det är ändå inte så jag hade tänkt mig från början, plus att det är en aning smalt. Så jag ska bege mig till MIO framöver för att spana så får vi se om det blir ett köp eller inte.

Någon som har eller har sett bordet i verkligenheten? Hiss eller diss?

Kram på er, vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej, jag har inte hunnit se bordet i verkligheten men det ser riktigt fint ut!



Jag blev tvungen att titta tillbaka i arkivet på inredningsbilderna och jisses, ni har det SÅ FINT hemma. I love it. Så duktig du var som målade om möblerna i sovrummet förresten. Jag älskar ert sovrum, tycker det är supermysigt. Håller för fullt på att piffa vårt sovrum.. Är ute efter att få en lite mysigare känsla än vi har där nu. Faktiskt ganska svårt tycker jag men det är samtidigt roligt att hålla på och grotta ner sig i lite inredningsdilemman eller hur ;)

2009-08-24 @ 13:39:52
Postat av: AnnaS

Hej raring.



Mycket snyggt bord frun har lagt sina vackra ögon på. Jag har dock inte sett detta "live" men det ser mycket tjusigt ut på bild.



Känns som jag ägnat halva dagen åt att läsa ikapp här inne och jag förstår helt enkelt inte hur jag klarat mig utan. Du skriver helt fantastiskt och jag älskar din variation av inlägg. Du är bäst helt enkelt!



Hoppas allt är fint med dig min söta cybervän. =)



Stor kraam

2009-08-24 @ 15:56:08
Postat av: Carro

Har inte sätt de i verkligheten, tyvärr. Är oxå ute efter ett nytt vitt soffbord. Ska nog allt ta och spana in de bordet.



Ha en fortsatt bra måndag!



Kram Carro

2009-08-24 @ 16:20:55
Postat av: Emma

Ser fint ut även om jag gillar lantligt stilrent mer....



Kram

2009-08-24 @ 16:52:56
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sofia:

Tack snälla! Ja det är inte alltid lätt att få till sovrummet, håller med dig, hoppas att du får till det precis så som du önskar =) Ha en mysig måndagskväll, kraaamar



AnnaS

Ja visst är bordet snyggt, i alla fall på bild som du säger! Tack snälla för dina snälla ord, du är allt en riktig boost för självförtroendet ;-)



Hoppas att du har det bra?!



Stor kram



Carro:

Ja visst är det snyggt, hoppas det är lika snyggt i verkligheten för då kan det nog bli ett köp här =) Ha en skön måndagskväll! Kram kram



Emma:

Ja visst är det fint, lantlig stil är inet dumt det heller, men ett lantligt bord hos oss hade nog sett lite malplacerat ut ;-) Ha en riktigt skön måndagskväll. Kram kram!

2009-08-24 @ 17:03:13
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha!! Har också varit inne på detta fina soffbord. :) Vi vill ha ett nytt så småningom. Får se vilket det blir..



Ha en mysig kväll, kram

2009-08-24 @ 18:59:58
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag tror jag har detsamma fast i mörkare trä men det är från BoConcept, men vad jag vet så säljer Mio även BoConcept möbler! Jag är nöjd med mitt iaf!

2009-08-24 @ 20:01:57
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ser snyggt ut!

2009-08-24 @ 21:37:08
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Emma

Supersnyggt men jag måste tipsa om en sak. Vi hade ett liknande bord men när Lija började röra på sig mer och mer så tog vi faktiskt bort det på grund av vassa kanter med mera. Ett elipsformat är nog det ultimata med småttingar:)

2009-08-24 @ 21:38:54
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0