Home sweet home

 
 
På söndag bär det av hemåt igen efter över en vecka här nere på Västkusten.
Börjar faktiskt att sakna vårt vita hem litegranna...

Happy Friday! Just "hemkommen" från en liten trevlig shoppingrunda i några mysiga inredningsbutiker och resultatet blev både en påse från Bruka samt en från Cult Design. Jag är supernöjd med mina inköp och kan nu knappt bärga mig tills jag får komma hem och plocka fram sakerna i vårt vita hem.

På tal om hem så är det inte så många dagar kvar här nere nu innan det blir hemfärd på söndag. Maken kommer ner från Stockholm ikväll efter att ha avklarat sin första arbetsvecka efter semestern och då blir det grillning och mys på schemat. Imorgon styr vi två kosan mot Kungsbacka för att närvara då Christian och Emma säger jag till varandra på bröllop nummer två denna semester och på söndag bär det sedan alltså av hemåt igen. Jag börjar faktiskt att få lite smått hemlängtan nu efter lägenheten och mina egna saker, så borta bra men hemma bäst som det så fint heter stämmer verkligen!
 
Nu ska jag sätta mig ute i den strålande solen denna sista semesterdag som det är för mig denna fredag. Blir att plöja igenom en ny inredningstidning i en av de sköna vilstolarna ute på framsidan av huset. Vi hörs och ha en riktigt härlig helg nu!

Många kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blir jag nyfiken på vad du shoppade från Cult :) Jag är gravt Cult beroende och planerar just nu vad jag ska inhandla för höstnytt..



Trevlig helg och njut av din sista semesterdag!

2009-08-14 @ 14:30:39
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Hej!

Spännande att få se vad du köpte sen :)

2009-08-14 @ 15:12:13
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad fint ni har det hemma :-) Ha en skön helg!

Kram Nina



Ps: Får man fråga var på västkusten du kommer ifrån...? Jag bor utanför Varberg :-)

2009-08-14 @ 15:20:06
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag håller med dig, borta bra men hemma bäst ;o)

I love ditt vita hem.

Ha en trevlig helg med bröllop och allt



Kraam

2009-08-14 @ 16:29:58
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, det stämmer verkligen med uttrycket "borta bra men hemma bäst".

jag längtar som en tok tills vi ska flytta och jag äntligen får börja inreda på riktigt!!



Jag har lagt till en ny kategori i min blogg gällande viner/dryck. Skulle du kanske kunna ge mig lite feedback om du tycker det är en bra idé??



Ha en mysig fredag med maken som du äntligen får träffa igen!!



Kramar

2009-08-14 @ 17:21:24
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Jag älskar vitt, så stilrent och snyggt! Jättefina bilder!

2009-08-14 @ 17:50:59
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hoppas ni får en trevlig grillkväll och ett fint bröllop i morgon att njuta av! Förstår att du gillar mammas mat, det är den bästa av allt!



I Stockholm haglar och åskar det just nu =0(.



Kramar

2009-08-14 @ 18:29:38
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej fina Anna!

Hittade din blogg via Prinsessans Dagbok. Och sååå kul att hitta en till blogg att "följa" :) I love Hammarby Sjöstad och drööööömmer att få bo där, så det känns ju extra kul att läsa din blogg. Nu undrar jag ju förstås om du kommer visa vad det var i påsarna när du kommer hem? Man kan inte bara säga att man shoppat utan att visa ;)Kraaam

2009-08-14 @ 20:13:08
Postat av: Carolines hemligheter

Vad lyxigt att få gå på bröllop i morgon igen, man får ju lätt mersmak efter att ha varit på ett :-) Jag är fortfarande lite lätt lycklig och upprymd efter bröllopsfesten vi var på förra helgen, det är nästan så att man kan tro att det var jag som gifte mig, haha. Hoppas att du/ni får en underbar dag imorgon och kör försiktigt på söndag!

Kramar!!

2009-08-14 @ 20:55:40
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu blir man allt nyfiken vad du har köpt;)

2009-08-14 @ 21:41:46
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Måste bara säga att jag älskar dina recept!! Mer sånt. Jag får mycket inspiration från din mat och känner att jag vill börja laga mer mat själv :)

Tack för en härlig blogg och trevlig helg till er :)

Kram kram

Postat av: Rebecca

Hallå Anna!



Har svischat förbi här då och då och kollat vad du gjort, men inte haft tid och ro att kommentera på den senaste veckan. :(

Hoppas ni får roligt på bröllopet ni skulle på denna helg. Vilken outfit var det du skulle ha denna gång? Visa gärna bild på hur det blev.



Massor kramar från Rebecca!

2009-08-15 @ 10:17:06
Postat av: Madeleine

vart har ni köpt ert sideboard under tv:n. Tyckte den var supersnygg ! Är den högblank ? Lite svårt att se :) Hoppas bröllopet blir toppen med mycket kärlek! Kram

2009-08-15 @ 11:49:20
URL: http://minharmoni.blogspot.com/
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh vad fint ni har! Du är riktigt duktig på att inreda:)

2009-08-21 @ 00:07:18
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0