Vårkänslorna är här



Sitter här inne bakom mitt stora skrivbord och tittar drömmande ut mot den soliga torsdagen som utspelar sig för fullt utanför fönstren. Önskar att jag satt i lä i denna stund mot en husvägg i solen med en kopp kaffe och en god bok. Jag har verkligen vårkänslor nu. Det är inte bara själva solen som gör det, utan även ljuset, folks klädsel och de torra vägbanorna som avslöjar att våren är här. Helt underbart, det är redan 2 april och idag fyller dessutom min söta svägerska Zandra 25 år! Världens största grattis till dig gumman!

I och med vädret och att luften andas vår får jag lust att inhandla våriga blommor till krukorna på balkongen. Hämta upp dynor ur förrådet och piffa i största allmänhet på stora balkongen. Tror bestämt att jag helt enkelt ska ta tag i det hela så fort som möjligt så att man kan sitta ute när tillfälle ges. Vi har dessutom överdrag till sofforna så rent teoretiskt kan man dra över dem om det blir ett bakslag till, så det blir nog piffande snarast känner jag. 

Har inte riktigt kommit igång här idag som i vanliga fall. Hade en hel del mail att gå igenom efter tre dagars frånvaro från kontoret så det tar sin tid att besvara. Sedan så gör faktiskt min lite halvonda kropp sitt till ska erkännas. Känns som jag gått en boxningsmatch med ont i stort sett överallt, hmmmm! Tack för era omtänksamma kommentarer i förra inlägget!

Nej nu ska jag fortsätta här. Vi hörs helt enkelt senare!

Många kramar
//Anna


Kommentarer
Postat av: Maken

Älskar dig - ser fram emot att ta fram sommarmöblerna och få vårgäster till grillen!



2009-04-02 @ 13:41:34
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Maken:

Älskar dig - och ser fram emot det samma!!!

2009-04-02 @ 13:48:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hihi ni är ju så söta du o maken ;-)

behöver ni grillgäster kommer jag utan några problem! *fniss*

Jag fick ett jättesug av att vårpiffa ute krukorna så kanske skulle man ge sej av till Plantagen till helgen? :-)

Ha en skön dag och vila när du kommer hem Gums!

KRAMAR

2009-04-02 @ 15:12:55
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Fniss - ja söta va ;-)



Haha - Ja du är välkommen när som på en grillstek ;-)



Plantagen är alltid skoj att strosa omkring på och köpa lite smått och gott. Hörde att det fina vädret ska hålla i sig hela helgen. Yippie, hoppas det stämmer!



Ha en fortsatt skön vårdag du också fina du!



Största kramen!

2009-04-02 @ 15:20:52
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, så härligt att våren är här. Jag har planterat mini påskliljor på balkongen som ger vårkänslor. Behöver också fixa på vår balkong. Den är tyvärr inte lika stor som er men dock en balkong som jag är väldigt glad att vi har. Den behöver dock fräschas upp så det ska vi fixa med.



Ha en bra eftermiddag, kramkram

2009-04-02 @ 15:54:45
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Hemma hos Katta

Välkommen hem!



Men usch vad läskigt med din bowlingvurpa, fy... Tur att allt gick bra och att du kunde gå upp och fortsätta tävlingen!



Här har det varit strålande sol precis hela dagen och jag längtar också tills jag kan dra igång med balkongpiffandet på allvar! =)



Kraam kraam

2009-04-02 @ 16:15:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hoppas du mår bättre i kroppen. Konstigt att man har så många muskler som kan göra ont som man inte visst man hade ;)



Har plockat fram (med maken hjälp)våra utemöbler i eftermiddag. Hoppas det stämmer att helgen blir fin så ska här bli utefix! Älskar våren =)



Kramar

2009-04-02 @ 18:08:34
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååå, vad härligt med vår-piffning! Hoppas att vi får se på några av dina vackra bilder sedan!

Kram

2009-04-02 @ 18:16:39
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Zandra Svägerska

Ååh tack världens sötaste svägerska för gratulationen/gratulationerna både på bloggen (läser den varje dag) och telefon! Fy, måste varit obehagligt med bowlingolyckan, tyckte det kändes riktigt läskigt! Ser framemot att få se hur fin du gör er balkong denna våren/sommaren, är helt säker på att det blir lika fint som förra året! :)



Ha det bäst och tack igen. Hälsa maken och lille söta Ranga! Kram på dig sockertopp...

2009-04-02 @ 22:11:44
Postat av: emelie

underbara bilder!

2009-04-05 @ 19:16:36
URL: http://ewelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0