Skärtorsdag!


Bilder från danska nostalgi fyn!

Vaknade kl tio denna skärtorsdag och känner mig nu pigg och utvilad, något jag inte känns på hela denna veckan! Lagat och ätit en god frukost med kokt ägg så här passande i påsktider. Mulet och trist ute, men spelar inte så stor roll just idag, då jag ska iväg strax och handla mat. Hoppas att jag slipper den värsta rusningen om jag åker alldeles strax för jag känner att jag inte orkar slåss för mina ägg ;-)

Ska även förbi Monki har jag tänkt då jag sett en söt klänning där som jag måste prova. Sedan blir det städning väl hemma igen. Jag ska försöka skapa oss lite feeling med fjädrar, men annars blir det inte så mycket. Jag är helt enkelt ingen direkt pyntmänninska, men som sagt lite piff så som fjädrar och några söta påskägg ska vi ha här hemma är tanken!

Nej "mina" sötnötter nu ska jag hoppa in i bilen och bege mig ut på en shoppingtur, håll tummarna för att jag slipper trängas, men det borde väl vara okej än så länge tycker jag?!

Vi hörs helt enkelt lite senare!

Många kramar 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Anna! Jag kikar in på din blogg dagligen, är dock dålig på att kommentera. Men idag tar jag mig i kragen och vill bara säga att du har en grymt bra blogg, man känner sig alltid så välkommen här och du skriver så medryckande och trevligt! Dessutom har du så god smak, jag blir alltid inspirerad när jag tittar in här. Och inte minst blir jag inspirerad av dig som person, du verkar vara så ambitiös och duktig.

En härlig helg och en riktigt Glad Påsk önskar jag dig! Kram!

2009-04-09 @ 12:00:31
Postat av: Jenny

Min lilla sötnöt!



2009-04-09 @ 12:17:58
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Å vilka fina påskbilder!



Får passa på att önska Glad Påsk redan nu för snart drar vi iväg här. Hoppas ni får en riktigt mysig helg i Sthlm.



Hörs på söndag igen, kraaam!

2009-04-09 @ 12:30:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad fina bilder du hittat! Hoppas du hittar något fint på shoppingturen :) Här i Skåne skinner solen så det är toppen. Hoppas solen har kommit till er nu också. Mysig Påsk

2009-04-09 @ 12:48:47
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/
Postat av: tina

Vilka inspirerande bilder!! Hoppas du får en skön påsk!

2009-04-09 @ 14:54:31
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga bilder,

finns nog risk att det blir trängsel i mataffären men håller tummarna att du slipper ;-)



ha en fin dag & GLAD PÅSK sötnos

kramar

2009-04-09 @ 16:16:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ms Incognito

Hej Anna!



Nu har jag följt din blogg ett tag och måste bara kommentera hur imponerad jag är över hur du verkar ha det! All din energi för att skapa ditt så till synes perfekta liv! Jag hoppas du är lika lycklig som du framstår. Du verkar då ha allt - bra jobb, fint hem, framgångsrik man och sinne för det vackra och estetiskt tilltalande. För att inte tala om hur charmig och trevlig du verkar som person.



Att du dessutom har ork att hålla igång den här bloggen - det är inte dåligt alls. Tycker det är jättekul att få inblick i ditt liv, din vardag och dina tankar.



Hoppas du även i fortsättningen delar med dig så generöst - din blogg är en ljusglimt =)

2009-04-09 @ 17:36:33
Postat av: jessi

Glad påsk Anna!



Hoppas du fick vara ifred i affären tidigare. Vi har inte ens orkat ta oss dit, det blir nog en tur sent ikväll, då brukar det vara jättelugnt.

Som du säkert vet är jag en pyntmänniska och ska givetvis måla ett gäng ägg och lägga fram i en skål! hihii jag är 33 år fast man skulle tro när man läser detta att jag är 3!



KRAMAR!

2009-04-09 @ 19:19:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: sofie

(vilken fin kommentar här ovan)



Hej Anna!

Himla vackra bilder du letat fram! :)

Jag som är en färgtok uppskattar så att kika in på din lite mer stilrena blogg! :) Hoppas du hittade det du sökte på din shoppingtur! Finns så mkt fint hos kedjorna nu tycker jag :) Ha en fortsatt bra kväll sen!! KRAMAR!!

2009-04-09 @ 19:29:29
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

God kväll Anna!



Vet du? Här hemma har jag precis ställt in din "tisdagslax" i ugnen... Nu hoppas jag att det är så gott som det ser ut på din bild också - men det tror jag ;)



Hoppas din första lediga påskdag varit till belåtenhet. Här hemma firar vi påskledigheten med varsitt glas vitt...



Kram!

2009-04-09 @ 20:51:04
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Therese

...visst är det ok men absolut ingenting du behöver dej känna tvungen att göra.

Lite fjädrar skulle jag också kunna tänka mig här hemma men får se hur det blir med det... Ha nu en riktigt trevlig påskhelg!

2009-04-09 @ 20:58:13
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0