Kändistätt 100 års firande!



Godförmiddag
på er, här har ni en sliten men glad Anna. Vaknade redan före kl 08 imorse(!) och sedan har jag inte kunnat somna om fastän jag både vill och skulle behöva det, hmmm!

Nåja, när jag ändå är uppe tänkte jag berätta om gårdagskvällen som blev såååååå lyckad. Vilken gala, vilket arrangemang, helt fantastiskt fest! Kändistätare tillställning får man leta efter dessutom, i alla fall om man ser till en "vanlig" personalfest. Mark Levengood, Pia Johansson, Mikael Tornving, Jerry Williams, Bounce, Jill Johnsson, Tomas Ledin, Sofia Kjellgren, Linda Lampenius, och Arvingarna uppträdde bland annat under kvällen. De två förstnämnda (Mark och Pia) var konfrencierer  under hela kvällen, underbart roliga och proffsiga, ja förresten proffiga och bra var alla som uppträdde under kvällen så det gällde inte bara Levengood och Johansson =)

Det bjöds på god mat och dryck. Kräfttimbal till förrätt, tournedos med god potatiskaka, höstprimörer, kantarellsås och lingonvinegrett till huvudrätt och till efterrätt chokladmousse med havtornsgel och crisp, supersmarrigt alltihop. Sedan fick man korv med bröd fram på natten med hur många Pucko till man ville (kan avslöja att jag svepte hela 3 st innan jag blev hämtad av älsklingen på natten, haha! Kanske är därför jg inte kan sova, sockerchock, haha!) Trivdes mycket bra i min klänning kan jag ju tillägga, en riktig partyblåsa! Blev svarta pumps till istället för Jimmy Choo skorna för den som undrade ;-)

Nej gott folk nu ska jag krypa ner i sängen igen och se om jag kan sova lite till, känner mig inte direkt piggelin!

På återseende!   


  
Bilder: Privata


Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅååå what a night! Kul att den vart så lyckad ;-D

Ha en skön och soft söndag, tror partypinglan kan behöva det.fniss

KRAMAR

2008-09-21 @ 11:39:02
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Tina H

Jag visste det! Festen har fått samma bra resensioner här hos oss.... Jag skulle ha stortrivts på den där galan. Kan fortfarande inte fatta att jag inte blev medsmugglad!

Roligt att ni fick roligt. En kväll att minnas vill jag tro. :-) Kram

2008-09-21 @ 11:58:15
Postat av: Linalotta

Å, det låter som en riktigt lyckad fest!!

Hoppas du har en lugn och skön idag.



Kram

2008-09-21 @ 13:20:28
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Katta

Ser ut som en riktigt lyckad festkväll! Aha, inga respektive fick följa med alltså? Själv såg jag Linda och Sofia som var med i årets Rapsody igår, på tv... =( Mina favoriter hade nog varit grymma Bounce och Jill annars!



Vad snygg du var! Stora lockar förhöjer verkligen partykänslan och klänningen är supersnygg, nästan så jag blir sugen på att beställa hem en själv. Inför alla glittriga jul och nyårsfestligheter!



Hoppas du hinner ta igen dig under dagen, kraaaam

2008-09-21 @ 13:35:16
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Du var jättefin och verkar haft en riktigt FAB kväll. Kram Anna

2008-09-21 @ 18:44:50
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Starmama

WoW !!! Syntes det på Linda Lampenius att hon är gravid? KRAMIS!

2008-09-21 @ 19:50:13
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Malin S

Vilket brakkalas ! Där slog de minsann på stort. Tack för matbilderna ;)

Du såg smashing ut ! perfa att den snygga klänningen dök upp i tid (i grevens tid). Hoppas du är piggelin nu. Det är inte jag. Ska nog faktiskt krypa ner alldeles snart. Slocknade först vid 04.30 i morse, men kul hade vi =)Kramar.

2008-09-21 @ 20:10:54
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Mira

Vilken kväll!! Och du var fantastiskt vacker as always!! Tur det löste sig med klänning! ;)



Kramiz

2008-09-21 @ 20:22:23
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Anna

Till Alla:

Tack tack =)



Till Starmama:

Ja man såg faktiskt att det putade lite, dock om man inte hade vetat att hon var gravid så skulle det lika gärna kunna tro att det varit lite för mycket pizza den sista tiden, haha!

2008-09-21 @ 22:26:03
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0