Utmanad!

Jag har blivit utanad av min favorit MacMalin 

Vilket är ditt drömyrke?
Drömyrke och drömyrke.. men jag säger inredningsarkitekt. Jag skulle även kunna tänka mig att skriva böcker. Det sistnämnda har jag kommit fram till på senare tid, men jag skulle inte kalla något av dem mitt drömyrke egentligen. Jag trivs med det jag gör helt enkelt! 


I vilken stad skulle du helst vilja bosätta dig?
Jag trivs väldigt bra i Stockholm, så just nu vill jag faktiskt inte bo någon annanstans. Hade jag fått frågan för några månader sedan hade jag svarat någon stad på västkusten.


Vilka hudvårdsprodukter föredrar du?

Biotherm.


Favoritserie?
Greys Anatomy.

Katt eller hund?

Katt, men hade helst svarat apa men det fanns ju inte som alternativ ;-)


Vilka är dina största prioriteringar i livet?
Att ta tillvara på det liv jag fått och hinna med så mycket som möjligt innan jag drar mitt sista andetag. Min värsta mardröm är att sitta som gammal och ångra det jag aldrig gjorde...


Vad läser du helst?
Kriminalromaner, mat och inredningstidningar!


Vad fikar du helst?

Ciabatta med salami & brie. Jag är inget kakmonster, tycker oftast att en macka är mycket godare.  

Favoritmuffinsrecept?

Har bara bakat muffins en enda gång, så något favoritrecept har jag inte hunnit skaffa mig. 

Vart tillbringar du din drömsemester?

Just nu lockar en resa till New York, men det finns en massa härliga platser jag gärna skulle tillbringa tid på.  

Jag utmanar nu vidare alla som känner sig sugna på lite frågor =)

Kommentarer
Postat av: Malin S

Skoj att du svarade på frågorna =) Men det är ju helt crazy att du bakat muffins bara en gång !!!

2008-10-29 @ 15:41:41
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Ivana

Hej,



Får jag spara några av dina bröllopsbilder på datorn. Jag ska gifta mig i april, och jag bara älskar din håruppsättning. Du va jättefin.



Kram,

Ivana

2008-10-29 @ 15:53:15
Postat av: Anna

Malin S:

Klart jag svarade, det var ju rätt skojsiga frågor ;-) Ja jag vet det är skandanl, får ta tag i bakandet haha! Kramis



Ivana:

Du får absolut spara bilderna, tack för att du frågade dock det uppskattas! Stor kram!

2008-10-29 @ 16:14:10
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Nu har jag en plåt nybakade chokladmuffinsar =D Blir perfa till "bonde söker fru" om en stund.

Önskar dig en härlig kväll ! Snart är det helg.... =)

2008-10-29 @ 19:13:39
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0