Underbara lördag!




Här har vi varit uppe med tuppen trots att det är lördag. Vaknade av solens strålar som letat sig in i sovrummet från vardagsrummets stora fönsterpartier. Helt fantastiskt höstväder här idag. Bilderna nedan är tagna för några minuter sedan så ni ser själva. Jag blir glad i hela kroppen.

Här är vi i full gång sedan flera timmar faktiskt, tvättmaskinen går för fullt, dammsugning står på schemat och sedan ska vi även hinna med att åka och hämta tapeter, färg och sätta upp en lampa i hallen. Jag skulle även gärna vilja hinna med ett IKEA-besök och ett hos en blomsteraffär då alla våra orkideér tappat sin blommor, så nu ser det ganska trist ut med halvdöda stänglar som ensamt ståtar i krukorna, men vi får se hur mycket vi hinner med helt enkelt och om man tänker till lite är IKEA en lördag här i Sthlm rena döden, så jag tror jag tar det en annan gång istället ;-)

Nej här kan jag inte sitta längre, vi hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ojoj vilken rivstart ;-D

Här ska damsugaren snart fram, började rensa igår efter idol o hann klart så nu blir de kastning o damsugning.. sen kan de bli outlet ;-)

Ha en härlig Lördag! Kramkalas

2008-10-18 @ 11:29:39
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malena

Visst är det härligt med Lördag när solen skiner och dagen startar tidigt. Dessto mer njuta hinner man.



Iadg när jag vaknade tänkte jag att idag är första dagen på veckan som jag vaknar och tänker på allt jag VILL göra. Tididare i veckan har jag vaknat och tänkt på allt jag INTE vill göra.



Vilken fin blogg du har.KUl att hitta hit!



KRam MAlena

2008-10-18 @ 11:30:12
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Ana

Så nu är överkastet beställt, tack för din hjälp. Nu får vi bara vänta och se hur det kommer att se ut. Ha en underbar helg...Kram Ana

2008-10-18 @ 11:32:19
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0