Sjöstadens Designhus



En av mina favoritbutiker är Sjöstadens Designhus. De har en massa fint
från möbler till snygga inredningsprylar och jag kan gå där inne och
drömma länge.


I Hammarby Sjöstad där vi numera bor har det verkligen ploppat upp allt fler roliga butiker och restauranger. Måste säga det att det är väldigt skoj att se hur en helt ny stadsdel föds och jag älskar det nya och fräscha i att bo i ett sådant här område där allt från gator, broar, affärer, gatlyktor och byggnader, ja där ALLT är helt nytt.

Vi även Sjöstadensform, där hittar man märkesvaror inom glas, porslin och rostfritt och det bästa med den butiken är att jag genom jobbet alltid har 20 % rabatt vilket känns perfekt! Kan dock tillägga att jag inte ännu har spenderat en enda krona i någon av butikerna, men det är bara en tidsfråga var så säkra=)

Nu ska jag bläddra i tidningen "Försäkring & Finans"som låg i brevlådan när vi kom hem och sedan är det dags för "Bonde söker fru" följt av "Greys Anatomy" Det sist nämnda programmet har dessutom sett väldigt lovande ut på reklamen åtminstone, då det ser ut som att kärleken mellan Meredith och Derek blossar upp igen vilket jag gillar särskilt! Mer kärlek åt folket. 

Ha en härlig kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Snygg lokal... Köpvänlig :-)

2008-10-15 @ 19:34:53
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jaaaa mer kärlek!

Din tv kväll ser likadan ut som min ser jag, fniss

Ha en skön kväll, imorn är det nästan fredag! hahahah

KRAMARRRRRRR

2008-10-15 @ 19:42:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

En Älskarinnas Bekännelser:

Ja verkligen köp vänlig ;-)



Zandra:

Jag längtar redan till kl 21 så man får se kärleken (förhoppningvis, blir så trött på deras velande!) mellan huvudrollsinnehavarna =)



Ja imorgon är det jävligt nära fredag du, helt rätt, hahahahaha! Kraaamais

2008-10-15 @ 19:45:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

Mer kärlek åt folket, absolut!

Mer kärlek i Grey´s, ja tack! :) Speciellt mellan Meredith och Derek som du skrev men jag är mer uppspelt över Izzie & Alex. Som jag har väntat på att de ska ske något där igen, enda sen dom gjorde slut i ja va kan det ha varit i säsong ett..? :) Underbar tv kväll, Kram

2008-10-15 @ 20:44:42
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Bianca!

Hej Anna! Long time no seen! Har inte hunnit mer än jobb och JOBB. Men vad kul att komma in och se det jag missat. :D Som vanligt blir jag lika glad! Jag märker att du har samma smak när det gäller Grey`s Anatomi.. Å andra sidan, har jag varit rätt girig när det gäller den serien, har följt den på nätet.. laddat hem den till datorn.. ;) Så ikväll ser jag på andra saker på datorn, andra serier rättade sagt. På fredagar kan man ladda hem greys ;) Om du mot all förmodan kan tänka dig o fuska lite haha!! Ha en super mysig kväll gumsan! Kram!

2008-10-15 @ 21:02:45
Postat av: Madeleine

Tänk om man hade sådana gobitar runt hörnet. Här hamnar man bara på Ica när man öpnnar dörren, fast det funkar ju det också:)



Ha en mysig kväll. KRAM

2008-10-15 @ 21:09:18
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin S

MerDermoment i kvällens avsnitt, lovely i dess sanna betydelse =) men jag bloggar istället. Är ju superfuskis vad gäller Grey's. Kramisar.

2008-10-15 @ 21:15:28
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Viktoria ♥

Vilket fantastiskt avsnitt, jag älskar Greys =) Stor kram!



Bianca!

Efter kvällens fantastiska avsnitt ser du en som ska fuska och ladda hem fler avsnitt, shit är helt tagen, såååå bra avsnitt ;-) Stor kram på dig!



Madeleine:

ICA är inte fy skamm heller ;-) Ha en mysig kväll själv! Bamse kramar





Malin S:

Efter kvällens helt underbara avsnitt kommer jag också bli en fuskare, kan inte vänta tills på onsdag.. =P Kraaaaaam









2008-10-15 @ 22:03:00
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0