Seminariedagen avklarad!

Så var man hemma igen efter en dag som bjudit på ett riktigt bra Seminarium tillsammans med en massa olika branchfolk. Riktigt intressant, men jag måste erkänna att jag inte är van vid att bara sitta i sju -åtta timmar och lyssna längre, jobbigt emellanåt, men som sagt det var mycket intressant och många bra föredragshållare så jag höll mig pigg och allert ganska bra, bortsett från sista timman då jag verkligen fick kämpa för att hålla ögonlocken uppe. 

Jag har dessutom tagit ett steg närmare att på egenhand åka tunnelbana. (jag åker aldrig tunnelbana för jag känner mig så osäker och jag skulle garanterat hamna helt fel, haha!) Min kära kollega L som är infödd Stockholmare har visat mig både det ena och andra man ska tänka på så snart ska man väl kunna det också =) 

Nu är det matdags här, men vi hörs senare! Kram så länge sötnötter!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch jag tycker att det är rätt trist att sitta och lyssna så länge. Du vet myrorna i brallan...haha

Fattar inte hur man fixade alla föreläsningar när man pluggade. Men då var man väll ung och vaken...haha



Ha en mysig "Bondekväll" nu. KRAM

2008-10-08 @ 19:55:08
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0