Snart fullt hus!

Så var det morgon igen och jag har sovit som en prinsessa i den "nya" vita sängen. En extra timma på dygnet fick man dessutom tillbaka inatt, den stals ju där i slutet av mars någon gång. Nu är det vintertid gott folk!

Idag ska jag förbereda inför makens hemkomst, med sig har han nämligen svärmor, svägerska och syskonbarn som har höstlov den kommande veckan. Tanken är att de ska roa sig i huvudstaden under några dagar; gå på museum, shoppa och hinna se så mycket som möjligt av Stockholm medans vi arbetar. Tyvärr har jag ganska mycket denna vecka (också!), det är mera vidareutbildning för skadepersonalen som jag ska närvara vid vissa timmar och med utbildningarna kommer tisdagsmiddagarna med denna veckans "studenter" och sedan förväntas man sköta det ordinariearbetet. Utbildningsfrågor och utbildningsinsatser ingår i o f s i mina arbetsuppgifter, så jag ska inte säga så, men menade bara att jag hade velat ha en lugn vecka så att jag hade kunna vara hemma mera, men det får bli som det blir. Min nya släkt är medvetna om att det är vanlig arbetsvecka för darlingen och mig och jag vet att de kan roa sig.

Nu ska jag dammsuga innan det blir fullt hus här hemma! På återseende!

Kram


Bild: Privat.. Gårdagens goda sallad!


Kommentarer
Postat av: Bellini me

Den såg väldigt god ut ;)



Hoppas ni får det trevligt..

Kram

2008-10-26 @ 14:01:12
URL: http://bellinime.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Gott!! Själv ska jag ta tag i söndagsmiddagen här hemma. Lasagne as usual, he he!



Gud vad snyggt det blev med målningen, hallen och sovrummet blev som två helt nya rum! Jag är i chock! Svinsnyggt och bra jobbat där. Själv hade jag inte fixat den händiga biten utan mest kommit med förslaget =) Ibland är det svårt att förstå hur mycket färger påverkar intrycket av en lägenhet.



Ha en superbra vecka nu med släkten och allt jobbande! Kraaam från Katta

2008-10-26 @ 16:39:48
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kul med släktbesök=)

Svårt att fatta att det redan är höstlov för alla barn och inte långt kvar till jul. Jag som nyss tyckte att det var sommar...



Verkligen effektiv helg du har haft och maken lär väll få en chock (positiv) när han kommer hem. Fast han har säkerligen följt förvandlingen här på bloggen=)

Ha en bra vecka! KRAMAR

2008-10-26 @ 17:10:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Christin

Härligt med besök! Glöm inte bort att umgås lite med dem även om ni själva har mycket jobb bara. Lite får man unna sig :) Ha en bra måndag!

2008-10-27 @ 08:35:15
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Hoppas det inte blir alltför stressigt för dig, gumman.

2008-10-27 @ 10:09:24
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0