Nya fuskkragen och jag!


Bild: Privat

Det blev några basplagg inhandlade idag när jag var en sväng på stan (blev inget IKEA!) Tre koftor och en kjol i grått fick hänga med hem. Sedan sprang jag även på en fuskpälskrage från VILA som var skitsnygg tillsammans med min svarta kavaj från Burberry. Den kommer även vara snygg till flera andra av mina vinterjackor. Bilden blev inte den bästa, ser lite "risig" ut päls stackaren, men den är en riktig höjdare i verkligenheten kan jag lova =)

Nu sitter jag och kollar på "Nytt läge" på TV3. Imorgon är det fredag och helg igen. Jag har sagt det hundra gånger snart, men dagarna det går sååå FORT, hela livet springer ju förbi en känns det som. Det gäller verkligen att ta tillvara på dagarna och göra sånt man tycker är vettigt för plötsligt sitter man på ålderdomshemmet och undrar vad som hände egentligen ;-)

Hoppas att ni haft en bra vecka hittills och tack för era kommentarar i förra inlägget. Enhäldigt "vann" bild nr 2 och tack vara det måste jag byta ut det befintliga till en storlek större..Tack för det Televerket, haha! Men jag håller med om att det ÄR snyggast att ha överkastet hängades. Har alltid haft överkast hängades till den sängen, men eftersom jag tänkte fel med storleken i affären och kom hem med ett för litet överkast, försökte jag dra en rövare och få er att tycka det funkade som istoppat så jag slapp byta, men den lätta gick ni inte på, haha! Så det blir till att åka och byta imorgon. Supertack för att ni orkade skriva när jag bad er om hjälp, ni är guld värda ska ni veta!!! 

Stor kram och vi hörs imorgon!

PS, SENASTE NYTT: "'Sex and the city'- filmen får uppföljare" Läs mera HÄR 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Föll också för en pälskrage i veckan. Mysigt och snyggt även fast jag har min pälsväst:)



Ja dagarna går verkligen fort och som sagt så får man försöka ta tillvara på dom så gott det går....Nu längtar jag mest till Sthlms shopping med mamma på lördag. Mysigt=)

Sov så gott!

2008-11-06 @ 21:54:25
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Okej, ja det är nog populärt det där vita för det har varit slut här med jättelänge, men så hittade jag det häromdagen. Lycka! :)

Det var riktigt snyggt det gråa med!

Kram

2008-11-07 @ 00:14:19
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: jenny

God morgon! Jätte fin pälskrage du hade köpt,är oxå ute efter något liknande så tack för tipset! :) Åhh va man blir glad att det kommer en uppföljare till SATS filmen! Ja visst går dagarna fort,vi prata om det precis på jobbet,va en som fråga vilken dag det var idag,för dagarna bara springer iväg så det stämmer verkligen att man ska ta tillvara på dagarna & njuta! Ha en bra fredag! Kram

2008-11-07 @ 08:32:05
URL: http://jenlen86.blogspot.com/
Postat av: rebecka

Jätte snygg päls. Köpte en pälsväst häromdagen på bikbok. Men efter lite övervägande hemma fick den tyvärr åka tillbaka, var inte helt nöjd.



Ha en fortsatt trevlig kväll

2008-11-07 @ 23:20:52
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: lova

Jätte fin pälskrage! en sån vill jag ha

2008-11-08 @ 00:38:58
URL: http://nolim.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Älskar den där pälskragen, bra köp Anna! Faktiskt fingrat på den inne på vår Vilabutik men jag har ju redan en... Gillar att den går att knäppa till skillnad från min lilla "räv". Skulle vilja ha allt i päls just nu. Mössa, väst och jacka! Kommer se ut som en björn som är ute och går i vinter, ha ha!



Vad hittar ni på i helgen? Jag är helt slut efter veckan så vi kör på hemmamys hela helgen. Fast i morgon ska vi bort på farsdagsmiddag så jag kommer ut lite i alla fall =)



Kraaamar i massor!



Ps. Vi får ta och ses snart igen!

2008-11-08 @ 16:37:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Verkligen skitsnygg, har en liknande själv ha ha ha ;-) Hoppas du haft en mysig helg med föräldrarna, kram Anna



2008-11-09 @ 13:39:16
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Phu

jag undrar hur en såndär skulle se ut till en skinnjacka i en passande brun nyans? Något att testa kanske? ;)

2008-11-17 @ 12:53:55
Postat av: Taru

Snyggt! Mycket stiligt och sofistikerat

2010-01-19 @ 12:09:54
URL: http://tarutuomi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0