Första adventpiffet 2008!


Bild: Privat

Måndagkväll och jag sitter i soffan framför "Färjan" tillsammans med maken och Jocke som har varit här och ätit en spontan måndagsmiddag. Karlarna har ätit pytt i panna, själv åt jag en fabolus fishsoppa med sugarsnaps, garanterat godare än pytt i panna som jag inte är så förtjust i om det inte är mammas egengjorda pytt ;-)  

Ovan ser ni en glimt av min egengjorda adventsljusstake jag pillade med dig igår, ska ta en bättre bild när allt adventspyntande är klart, då ska ni få se julpiff a la Anna, jag lovar ;-)

Har hämtat ut ett paket på posten idag bestående av en svart fransklänning, har inte hunnit testa den ännu, tyckter den såg ut att vara i kortaste laget, men grabbsen här gav en hiss för den på galgen i alla fall ;-) Tillägg kl 22:00 nu har jag testat fransklänningen, men tyvärr var den för stor och var mest som ett osmickrande tält på mig.. Den perfekta partyklänningen inför julens festligheter fortsätter med andra ord.... 

Imorgon är det tisdag och den vanliga tisdagsmiddagen är förlagd till på onsdag denna vecka, så det blir hemmamys imorgon =)

Nu ska jag vara lite social innan det blir läggdax!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å me like what I see ;-D

Tänkte ge mej på julpiffet på fredag mellan mitt bakande. Haha vad har jag gett mej in på? *S*

Ha en skön kväll och hoppas du får en bra tisdag också!

Love

2008-11-24 @ 21:17:12
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Kix

Va du piffar o pysslar vännen o fint blir d som alltid:)

Jag har faktiskt köpt nya adventsstjärnor idag så d ska nog blir fint här oxå i helgen.

Var hittade du siffrorna till ljusen? Har köpt något liknanade men hittade inga siffror.



Nu ska jag o "Skruttis" sova, vi hörs.



Kram kram

2008-11-24 @ 22:15:43
Postat av: Anna

Zandra:

Tnx ;-)Tänker också bara, lika mycket =S här ;-) Kramis



Kix:

Hej raringen, ja jag är ju piffig av mig så det går av bara farten liksom ;-) Jag är sugen på att inhandla en ny adventsstjärna själv också faktiskt, vår har efter två flyttar sett bättre dagar, men vi får se. Plåtsiffrorna har jag köpt här i Sjöstaden i en liten inredningsbutik. Sov sött du och "skruttis" Kram kram

2008-11-24 @ 22:40:28
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0