Paket att hämta!


Bild: Privat

Hej bloggen, ett snabbt litet inlägg kommer här bara för att jag saknar er, men det är faktiskt först nu jag är på plats vid skrivbordet idag, fullrulle verkligen! Fick ett SMS tidigare att jag har ett paket att hämta på posten, så jag ska ta svängen förbi utlämningstället på vägen hem och se vad för spännande som kommit. Tror jag kan gissa vad det är, men eftersom jag väntar flera paket så kan jag inte vara helt säker på vad som är i innan jag väl har kollit i handen...

Ikväll blir det en lugn kväll med maken hoppas jag och lite tv-tittande på det: "Halv åtta hos mig" följt av "Bonde söker fru" samt min favoritserie alla kategorier kl 21:00 "Greys Anatomy", ser lovande ut med andra ord! Nu måste jag fortsätta att arbeta, men vi hörs kanske senare ikväll!  Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt du är! Vad fanns i paketet? Nyfiken =)

2008-11-13 @ 10:36:53
Postat av: Anna

Tack =) Det var klänningarna jag skrev om tidgare från H&M som kom, men de satt inget bra på mig, så det får bli en retur! Kram

2008-11-13 @ 19:21:21
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0